Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten purkaa viha rakentavasti?

Vierailija
22.05.2016 |

Kun ei ole puolisoa, jolle puhua. Kun ei halua kuormittaa ystäviä. Kun ei halua purkaa sitä lapsiin. Kun joutuu olemaan tekemissä kahden ilkeän ja inhottavan ihmisen kanssa. Työkaverin ja lähisukulaisen, jotka nauttivat ilkeilystä ja muiden mollaamisesta suoraan tai vitsin varjolla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ratkaisu olisi vältellä tätä työkaveria niin paljon kuin suinkin pystyt ja kyseiseen sukulaiseen kannattaa katkaista välit kokonaan, ei kamalia ja ilkeitä ihmisiä ole pakko pitää elämässään vaikka olisivat sukua sinulle. Usko pois, elämänlaatu paranee huomattavasti kun heivaa kaikki kusipäät.

Vierailija
2/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan vihan välitöntä purkamista kovaäänisenä huutamisena ja kiroamisena heti kun vihan tunnetta ilmenee. Itsellä tosin se tulee yleensä kun joku esine/asia ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat sitä varten, että niitä voi kuormittaa. He auttavat sinua, ja sinä heitä. Jos sinulla ei ole niin hyviä ystäviä, niin netissä voi raivota ja purkaa tunteitaan. Joko tällä palstalla, tai jollakin toisella. Kannattaa kirjoittaa tai puhua tapahtuneista. Pidä lapset erossa näistä asioista.

Vierailija
4/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaaminen ja häirintä on asia johon työantajatkin nykyisin suhtautuvat vakavasti koska se vaikuttaa työsuoritukseen ja työilmapiiriin jota useassa työpaikassa mitaan säännöllisesti. Pyydä työpaikalla palaveri tämän henkilön ja pomon kanssa.  Ota tarvittaessa luottamusmies mukaan.

Sukulaisen kanssa on helppo sopia ja tarvittaessa lopettaa yhteydenpito.

Vierailija
5/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilin jo aikani ääneen ja join kupin kahvia. Nyt helpottaa vähän. Kummankin kanssa olen jo niin vähän tekemisissä kun voin. En voi katkaista välejä sukulaiseen. Suututtaa niin hemmetisti ihmiset, jotka eivät kasva aikuisiksi. Mietin nyrkkeilyn tai muun vastaavan harrastuksen aloittamista. Ap

Vierailija
6/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä helvetti täydy purkaa; "vihan purkaminen" on pelkkä sosiaalinen keksintö. Annat asian olla ja etenet elämässä. (idiootti)

Vierailija
7/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen ja häirintä on asia johon työantajatkin nykyisin suhtautuvat vakavasti koska se vaikuttaa työsuoritukseen ja työilmapiiriin jota useassa työpaikassa mitaan säännöllisesti. Pyydä työpaikalla palaveri tämän henkilön ja pomon kanssa.  Ota tarvittaessa luottamusmies mukaan.

Sukulaisen kanssa ei todellakaan ole helppo sopia tai käydä edes tavallista keskustelua. Hänellä on persoonallisuushäiriö ja olen hänen ainoa läheisensä. Minulla ei ole sydäntä hylätä häntä. Työpaikka on pieni yritys, ei ole luottanusmiestä. Ap

Vierailija
8/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroilin jo aikani ääneen ja join kupin kahvia. Nyt helpottaa vähän. Kummankin kanssa olen jo niin vähän tekemisissä kun voin. En voi katkaista välejä sukulaiseen. Suututtaa niin hemmetisti ihmiset, jotka eivät kasva aikuisiksi. Mietin nyrkkeilyn tai muun vastaavan harrastuksen aloittamista. Ap

Mikset?

Vierailija
9/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä helvetti täydy purkaa; "vihan purkaminen" on pelkkä sosiaalinen keksintö. Annat asian olla ja etenet elämässä. (idiootti)

Tuollainen mukaikiviilipyttypatoaja on juuri niitä joilla lopulta napsahtaa ja sitten luetaan lööpeistä kun tuli ruumis/ruumiita.

Vierailija
10/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalojen sytyttely. Laillisesti tietenkin, vaikka omassa pihassa. Viinan juonti. Toisinaan tulostan suuttumusta tuottaneen tyypin kuvan facebookista (värillisenä) ja virtsaan päälle, joskus vielä sytytän palamaan. Palstailu.

Vierailija
11/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisen kanssa ei todellakaan ole helppo sopia tai käydä edes tavallista keskustelua. Hänellä on persoonallisuushäiriö ja olen hänen ainoa läheisensä. Minulla ei ole sydäntä hylätä häntä. Työpaikka on pieni yritys, ei ole luottanusmiestä. Ap

Sinulla on täysi vastuu siitä millaisia ihmissuhteita pidät yllä. Yrität oikeuttaa oman valintasi, että "et voi" katkaista ihmissuhdetta vaikka tähän ei ole mitään perusteita. Sinulla itselläsi on vastuu ja valinta ja tällä hetkellä tietoisesti pidät yllä sellaista sukulaisuussuhdetta, joka aiheuttaa sinussa vihaa.

Kai olet tietoinen, että tukahdutettu viha voi aiheuttaa pitkällä aikavälillä masennuksen? Ei se nyrkin heilauttaminen to klo 17-19 auta kun sinulla ei ole sisua tehdä jotain konkreettista sille syylle miksi olet niin vihainen.

Ja kyllä, minä itse vedin välit tuollaiseen sukulaiseen ja oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä.

Vierailija
12/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta lapsellisesta purkauksestasi päätellen sinulla on ongelmia itsesi kanssa :)

Vierailija
13/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva vihantunne ei ole enää normaalia. Kokeile vaikka kuunnella Panteraa ja käy juttelemassa psykologille.

Vierailija
14/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeni purkaa vihaa ei tule ulkoapäin vain omasta pahasta olosta. Jos en saa jotenkin pahaa oloa pois se jää jäytämään. Sinäkin purit vihaasi minuun nimittelemällä etkä vain lukenut viestiäni ja mennyt "eteenpäin". Ap

Vierailija
15/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipalojen sytyttely. Laillisesti tietenkin, vaikka omassa pihassa. Viinan juonti. Toisinaan tulostan suuttumusta tuottaneen tyypin kuvan facebookista (värillisenä) ja virtsaan päälle, joskus vielä sytytän palamaan. Palstailu.

Etsin rakentavia tapoja purkaa vihaa. En lapsellisia/sairaita/epäterveitä kikkoja. Olen aikuinen ihminen. Ap

Vierailija
16/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin rakentavia tapoja purkaa vihaa. En lapsellisia/sairaita/epäterveitä kikkoja. Olen aikuinen ihminen. Ap

Tunnetko sä jatkuvasti vihaa? Pitäiskö sun kerätä rohkeutta ja sanoa noille ilkeille ihmisille miten törkeästi ne käyttäytyy? Eihän tuollaista meininkiä pidä kenenkään sietää.

Vierailija
17/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa ei tarvitse erikseen purkaa,jos sen ei anna patoutua.Voit ilmaista tunteesi ja näkemyksesi henkilölle,jonka käytös sinua suututtaa.Tee se asiallisesti.Kerro,että:kun teet noin,minusta tuntuu tältä tai:koen käytöksesi loukkaavana,koska..Mikäli tällaisesta puheeksi ottamisesta ei ole hyötyä,mieti,miksi asia herättää tunteita ja miten itse voit käyttäytyä.

Vierailija
18/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko sä jatkuvasti vihaa? Pitäiskö sun kerätä rohkeutta ja sanoa noille ilkeille ihmisille miten törkeästi ne käyttäytyy? Eihän tuollaista meininkiä pidä kenenkään sietää.

En onneksi tunne vihaa jatkuvasti. Lähinnä vain kun olemme tekemisissä. Kiitos neuvostasi. Tämän saman neuvon saa usein lukea vastaavista keskusteluista. En oikein tiedä mitä vastaisin muuta kuin, että olet ilmeisen onnekas ihminen, koska sinulla ei selvästikään ole kokemusta vastaavasta.

Lyhyesti ja kauniisti, arvaa kahdesti olenko koskaan (vai jo satatuhatta kertaa) huomauttanut käytöksestä. Persoonallisuushäiriöisen kanssa siitä ei ole apua. Työnantajallekin olen aiheesta sanonut, nätimmin. Etsin myös jatkuvasti uutta työpaikkaa. Ap

Vierailija
19/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En onneksi tunne vihaa jatkuvasti. Lähinnä vain kun olemme tekemisissä. Kiitos neuvostasi. Tämän saman neuvon saa usein lukea vastaavista keskusteluista. En oikein tiedä mitä vastaisin muuta kuin, että olet ilmeisen onnekas ihminen, koska sinulla ei selvästikään ole kokemusta vastaavasta.

Lyhyesti ja kauniisti, arvaa kahdesti olenko koskaan (vai jo satatuhatta kertaa) huomauttanut käytöksestä. Persoonallisuushäiriöisen kanssa siitä ei ole apua. Työnantajallekin olen aiheesta sanonut, nätimmin. Etsin myös jatkuvasti uutta työpaikkaa. Ap

No kyllä mulla itseasiassa on kokemusta ja mulla napakka sanaharkka auttoi, mut ymmärrän kyllä jos ei mene kaaliin. Erittäin ikävää, ettei kaikilla aikuisilla toimi aivot. Ilmeisesti niilläkin on sitten ongelmia. Toivottavasti saat asiaan muutoksen tai uuden työpaikan. Tsemiä vaan. :)

Vierailija
20/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kilttejä älkää neuvoko, että 'sano asiallisesti', että käytös ärsyttää ja loukkaa. Neuvo on hirvittävän alentuva. Miten teille tulee edes mieleen, ettei ilkeilyn kohde sanoisi mitään. Totta kai sitä sanoo. Ensin kauniisti ja asiallisesti, sitten tiukemmin. Monta kertaa. On ihmisiä, jotka eivöt vain välitä tai kunnioita muiden rajoja. Jos pelkkä sanominen näille ihmisille auttaisi koko ongelmaa ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi