Pakko se on kysyä, pienellä ikäerolla lapsia saaneet(usempien lasten äidit)
Onko kellää ensinnäkin kokemusta siitä että vois ekasta kierrosta synnytyksen ja imetyksen jälkeen olla raskaana? Mulla eka kierto menossa ja kp on ties mitä mutta oviksen huomasin ja siitä on tänään tasan 10 päivää. Ei ole mitää oireita joten siitä sitten jatkokyssäriin eli että voisko olla vielä toivoa???Mulla on ollu kuitenkin jonkilaisia oireita edellisten odotusten aluissa. Mahaa on koskenut niinku menkoissa, pissitttäny väsyttäny ym. Nyt ei mitää muuta ku vähän väsyttää ja sen voi selittää millä vaan, 1 repäsykipu oli ja aika voimakas sellanen toissa iltana. Mutta on ollu ennnenkin repäsykipua kierron lopussa, en vaan muista että ihan noin voimakasta. Mä en jaksa oikee uskoa tuohon raskausmahdollisuuteen. Tässä vaan olis nyt selanen tilanne että olosuhteet on sen verran muuttunee että jos nyt ei ole tärppiä niin meille tuleekin ehkäisy käyttöön joten se saa tietty toivomaan että olis tärppi käynyt. Sais meidän pienimmäinen ikätoverin ja minä sen viimeisen lapsen ennen kun ikä tulee vastaan...Huonolta tuo taitaa näyttää...Oikeestaa tää oli tällänen pettyneen purkaus...
Kommentit (3)
imetin esikoista ja kuukautiset ei ollu vielä alkanu... Raskaus todettiinkin vasta joskus 12 viikolla kun neuvolassa pidettiin normaalina oireita raskauden jälkeen... Ja kuukautisethan voi olla poissa vaikka kuin kauan synnytyksen jälkeen, joten kukaan ei pitäny epänormaalina. Raskaus testit näytti negaa, ja sitten loppujen lopuksi sain neuvola tädin laittamaan mulle varmuuden vuoksi lähetteen labraan raskaustestiin..ja kappas se oli positiivinen.
Ultran mukaan sitten raskauden kesto oli 12+4, synnytin viikoilla 42+5=)
Sama tilanne meillä, eli tärppi tuli ekasta kierrosta, täysimettäessäni esikoista. Ikäeroa päivää vaille 1v3kk.
Esikoista ja kuukautisia ei ollut tullut.Esikko oli tuolloin 6kk joten ikäeroksi tuli 1vrunsas 2kk.
Kaikki on mahdollista=)
L+5 ja haave kuudennensta