Järkevimmät valmisruuat
Listataan parhaita valmisruokavaihtoehtoja!
Itsellä on kesällä tilanne, että työpaikan sijainnin takia joka päivä on mahdoton tehdä itse ruokaa. Eineksiä on siis pakko käyttää aina joskus ja nyt kaipaisin ideoita, että mitkä voisivat olla parhaita vaihtoehtoja.
Kommentit (18)
En tajua miten työpaikan sijainti aiheuttaa sen ettei voi tehdä itse ruokaa? Siis jotain jämiä kotoota, pakkohan siellä on jääkaappi olla kuitenkin, ei ne einekset muuten säily sen paremmin kuin kotiruokakaan. Oon pahoillani etten osaa neuvoa, mun mielestä einekset on pahoja, ostan deli salaatin jos ei oo jämiä.
Findus Dagens Special. Näitä syön joskus himassakin kun ei jaksa kokata.
Kokkikartanon einekset on aika hyviä Toki ovat pasta/kiusaus linjaa, mutta maistuvimmasta päästä. Niitä on isompia foliovuokaan pakattuna (600 g tms.), josta syö useamman kerran ja sitten ihan mikroaterioita. Esim. feta-kasviskiusaus on ihan hyvä.
Samoin Via:n monet ateriat on hyviä.
Tykkään Kokkikartanon valmisruuista. Niitä antaa tarpeen tullem mielellään lapsillekin. Tuoteselosteissa on vain aineita, joita itsekin käytän, eikä erilaisia koodeja.
Kitchen joy kuutiot, saa pakastealtaasta. Ovat niitä harvoja valmisruokia, joista tykkään.
Kokkikartanon aterioita suosittelen itsekin. Tai sitten esim. Fressi-valmissalaatit on ihan ok.
Mä tykkään Kokkikartanon lohikiusauksesta. Paljon raejuustoa ja kirsikkatomaatteja ja rucolaa sivuun avot.
Luulen, että Kokkikartanon muutkin tuotteet ovat yhtä maukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kitchen joy kuutiot, saa pakastealtaasta. Ovat niitä harvoja valmisruokia, joista tykkään.
Joo! Nääkin on hyviä! Järkevyydestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten työpaikan sijainti aiheuttaa sen ettei voi tehdä itse ruokaa? Siis jotain jämiä kotoota, pakkohan siellä on jääkaappi olla kuitenkin, ei ne einekset muuten säily sen paremmin kuin kotiruokakaan. Oon pahoillani etten osaa neuvoa, mun mielestä einekset on pahoja, ostan deli salaatin jos ei oo jämiä.
Ihmettelijälle tiedoksi: Vaikuttaa siten, että joutuu olemaan työpäivien välissä paikassa yötä, jossa ei ole ruuanlaittomahdollisuutta.
Finduksen Dagens -pakasteateriat on hyviä ja todella edullisia. Laatu on mainio. Dagens special broilerinfile röstiperunoiden kera on minun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon einekset on aika hyviä Toki ovat pasta/kiusaus linjaa, mutta maistuvimmasta päästä. Niitä on isompia foliovuokaan pakattuna (600 g tms.), josta syö useamman kerran ja sitten ihan mikroaterioita. Esim. feta-kasviskiusaus on ihan hyvä.
Samoin Via:n monet ateriat on hyviä.
Myös Kokkikartanon keitot ovat hyviä
Musta nää on hyviä:
Kokkikartano:
-feta-kasviskiusaus
-lasagne ja lohikiusaus (molemmissa parin päivän satsit)
Via:
-risotot
-kana-pastasalaatti
Saarioinen:
-Balanssi-kirjolohifileateria
-Eväs kana-pinaattisalaatti
-Eväs kana-provencesalaatti
Tarviiko se olla ns.ateria? Nyt kesällä muutama tomaatti ja kylkeen lihapitoinen makkara/lihahyytelöä/juustoa/grillattua koipea..... Pitää paremmin nälkää kuin valmisateriat ja saa ravintoakin.
Saarioisen linssikeitto. Todella hyvää ja ruokaisaa.
Kaikki valmisruoat paranee kun raastaa vähän parmesania päälle ja muutama voinokare ennen mikrottamista :9
Jospa nyt tänne oikeaan ketjuun...
Mutta siis, itse jos syön valmisruokaa niin yleisimmin varmaan ihan perus Saarioisten lihaperunasoselaatikkoa raejuuston ja kurkun/tomaatin kanssa. Vähän rasvaa ja raejuusto tuo proteiiniakin mukaan.