Miksi täällä "kaikki" vaan mollaavat toisiaan?
Olen miettinyt, et mikä saa ihmiset mollaamaan toisiaan internetissä (varsinkin täällä av-palstalla)?
Saako siitä hyvän mielen, vai mistä se viha kumpuaa? Useat ihmiset yrittävät vastata hyvää hyvyyttään ja sitten vastauksia vaan mollataan :c
Hyvää illanjatkoa meille kaikille ystävällisille ja "menkkasille" naisille, toki miehiä unohtamatta! :)
Kommentit (21)
Koska kun kirjoitetaan nimettömänä,se on niin helppoa olla inhottava.Jotain oman pahan olon purkamista?Tai mistä sen tietää,ainakin toivon,etteivät täällä kaikille noppaa aukovat ole yhtä mulkeroita livemaailmassa :D
Joo.. Oon itekin miettinyt samaa.. Miksi pitää olla toiselle ihmiselle tahallaan ilkeä? Kuinka joku kehtaa alkaa edes v*ttuilemaan ihmiselle, joka haluaa vain auttaa.. Itsekin olen monesti saanu ystävällisyydestä vaan paskaa niskaan! Ehkä vaan pitäis itekkin ruveta inhottavaksi! :D
Paha olo. Sehän se. Ihminen kenellä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta haukkua muita.
Vierailija kirjoitti:
Paha olo. Sehän se. Ihminen kenellä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta haukkua muita.
Epäilen että tämä oikeasti ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on.. Miksi omaan elämään tyytyväinen haluaisi tai tuntisi tarvetta toisen mollaamiseen?
Lapsiinsa ja mieheensä kyllästyneet jojolaihduttaja av mammat vain ovat elämäänsä kyllästyneitä ja katkeria menetetystä elämästä ja purkavat pahaa oloaan muihin.
Kyllä se on paha olo mikä saa vittuilemaan muille. Eihän kukaan perheelleenkään tiuski jos on hyvä olo. Moni alkaa livenäkin haastaa riitaa mitättömistä asioista jos itseä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juuri nimenomaan on. Yksi perus totuuksista joita ihmisenä olemisessa on. Se on juuri niin yksinkertaista: Silloin kun sinulla on hyvä olla itsesi kanssa, et tunne tarvetta olla muille ilkeä.
Ompa kurja juttu. Mäkin tulin ekaa kertaa eilen käymään palstalla ihan muun jutun takia. Kuitenkin silmiini osui keskustelu, johon halusin vastata. Parin minuutin kuluttua näin että, joku oli lainannu mun asiallista kommenttia ja käski mun painua h*elvettiin. Tuntui kyllä nuoresta tytöstä pahalta, ehkä mä jätän av-mammat kiroamaan toisensa sillä välin kun mä elän elämääni ja nautin olostani sekä toteutan unelmiani :)
Vierailija kirjoitti:
Ompa kurja juttu. Mäkin tulin ekaa kertaa eilen käymään palstalla ihan muun jutun takia. Kuitenkin silmiini osui keskustelu, johon halusin vastata. Parin minuutin kuluttua näin että, joku oli lainannu mun asiallista kommenttia ja käski mun painua h*elvettiin. Tuntui kyllä nuoresta tytöstä pahalta, ehkä mä jätän av-mammat kiroamaan toisensa sillä välin kun mä elän elämääni ja nautin olostani sekä toteutan unelmiani :)
Voi, tulipa kurja olo puolestasi :( :( Täytyy vaan pitää mielessä, että niille veetuilijoilla on pahempi olla kuin sinulla.
Noh.. Ehkä se vaan on nii, et täällä esille pääsee se, joka saa eniten huomiota. Kuka se sit on? Sellanen henkilö tietysti, joka provosoituu herkästi. Tai sit se on vaa tapa. Ei enää ees huomata että ollaan ilkeitä :(
Ihme inisijöitä täällä. Elämä on kovaa ja kaikki saa kärsiä sen. Heikot sortuu ja kukaan heitä ei kaipaa!
Ei kyllä mun mielestä oo mitenkään ininää, jos kysyy että miksi ihmiset mollaavat. Keskustelun aloittaja halusi vain tietää mikä siihen ajaa.. On tainnut taas joillakin tähänkin keskusteluun osallistuneilla mennä tunteisiin!
Mietin välillä ihan samaa. "Erehdyin" eräässä kuukautisaiheisessa keskustelussa luonnehtimaan menkkatahroja väriltään oranssiksi, ja siitäkös vasta riemu repesi. Välillä tuntuu, että vastaajat tarttuvat joskus ihan epäolennaisiin seikkoihin ja sisälukutaito lentää kaaressa kaukomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai säkö osoitat iloa vittuilemalla ihmisille?Vai miksi epäilet? Kurjuus rakastaa seuraa.Jos itsellä on paska olla,pitäähän silloin tehdä myös muille paska olo,ettei tarvitse yksin kärsiä.
Mitä? En ole huomannut.