Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toispuoleiset kivut alkuraskaudessa

Vierailija
21.05.2016 |

Äskettäin alkoi melko voimakkaasti jomottamaan vasemmalle puolelle alavatsaa. Tuntuu siis ihan menkkamaiselta kivulta. Maanantaina olisi ultra jossa tarkistetaan raskauden tarkka kesto, en nimittäin muista koska menkat viimeksi oli. Sen tiedän että ei tämä kovin pitkällä voi olla koska viime maanantaina oli jo eka ultra mutta sain uuden ajan viikon päähän koska oli niin alussa että ei näkynyt vielä kuin sikiöpussi. Nyt pelottaa voiko tämä olla kohdunulkoinen tai keskenmeno?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin rv 4-5 toispuoleisten alavatsakipujen vuoksi ultrassa, kun pelkäsin tuulimunaa. Keltarauhanen se siellä kipuili. Kipuili itse asiassa monta viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdussa on koska sikiöpussi näkyi 😊

Vierailija
4/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla sellasia venymiskipuja... eivät siis vaarallisia.

Vierailija
5/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kohdunulkoinen jos sikiöpussi näkyi. Mulla oli molemmissa raskauksissa (joissa kuusi vuotta väliä) vasemman munasarjan kohdilla ja alapuolella kovia kipuja alkuraskaudessa. Syy ei koskaan selvinnyt, lähinnä veikkailivat jotain mystistä arpikudosta emättimen ja kohdun vasemmalla puolen. Maha oli ihan kosketusarka ja kiinnittivät tutkiessa aristukseen huomiota.

Vierailija
6/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin kohdunulkoista sen takia että joskus luin että harvoissa tapauksissa voi olla niin että olisi kaksi alkiota joista toinen olisi kohdussa ja toinen ulkopuolella. Mieli vaan alkaa miettimään kaikkea kun pelottaa. Ap

Vierailija
7/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se keltarauhanen ole toisessa munasarjassa. Voi tuikkia viikkotolkulla pikkaisen kipeänä alkuraskaudessa.

Vierailija
8/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltarauhanen se siellä juilii, älä huoli. Mulla tuntui kuin puukko olis ollu pystyssä. Alkoi päivä plussaamisen jälkeen ja loppui rv 7, onneksi. Ärsyttävä vaiva.

Vierailija
9/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samaa ensimmäiset viikot. Oikeaa puolta tuikki taukoamatta. Kipu ei onneksi ollut voimakasta, enkä siis lääkinnyt sitä mitenkään. Inhottavalta se kuitenkin tuntui ja pelkäsin itsekin kohdunulkoista. Varhaisultrassa rv 8+2 oli kuitenkin kaikki ok ja alkio siellä missä pitikin olla. Jomotukset olivat loppuneet jo viikolla 6-7.

Vierailija
10/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up