Pakko kai hyväksyä, että kukaan mies ei halua parikymppistä naista tositarkoituksella.
Nuoria kolleja ei sitoutuminen kiinnosta tuon taivaallista. Vanhemmat miehet taas haluavat pelkkää seksiä tai kivan näyttelyesineen nuoresta naisesta. Kaipaisin niin paljon kypsää ja fiksua miestä, joka rakastaisi. En halua mitään seksisuhdetta. Yksin kai sitä sitten saa olla kunnes on tarpeeksi vanha.
Kommentit (11)
Hyi, epätoivoisuus huutaa niin kauas, että ei kukaan sellaista halua. Rentoudu ja elä nuoruuttasi rauhassa, silloin löydät etsimäsi.
Miten niin muka epätoivoisuus? Eikö ole normaalia haluta parisuhdetta, lähestulkoon 80 % sellaisen kuitenkin haluaa. Idioottimaista puhetta sinulta vastaaja nro 3.
Ehkä et ole kovin seksikäs jos kelpaat pelkkään seksiin. Mun mies ihastui minuun kun olin 21 ja hän 42v... Sen ikäinen mieshän saa nimenomaan sellaisia naisia vakisuhteeseen, joita ei pelkkä seksi kiinnosta.
Muuta pois pk-seudulta niin alkaa löytyä miehiä.
Ei sen ikäistä tarvikaan muuta kuin panna, kyllä sellainen sitten myöhemmin löytää myöhemmin sen haluamansa vakavan jutun.
Löysin mieheni 25- vuotiaana. Olet vielä nuori.
Mä oon ollut vakavassa suhteessa pian 4 vuotta 9kk vanhemman miehen kanssa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka epätoivoisuus? Eikö ole normaalia haluta parisuhdetta, lähestulkoon 80 % sellaisen kuitenkin haluaa. Idioottimaista puhetta sinulta vastaaja nro 3.
Kun kaksikymppisenä kirjoittaa, ettei usko kenenkään miehen haluavan parisuhdetta, niin onhan se jo aika epätoivoista. Meistä parhaimmatkin joutuivat odottelemaan lähes kolmekymppisiksi, eli mikä ihmeen kiire jollain parikymppisellä on?
Kyllä mä ottaisin 2-kymppisen pimun vaimokseni ja siittäisinkin hänet.
-mryouth75