Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kai hyväksyä, että kukaan mies ei halua parikymppistä naista tositarkoituksella.

Vierailija
21.05.2016 |

Nuoria kolleja ei sitoutuminen kiinnosta tuon taivaallista. Vanhemmat miehet taas haluavat pelkkää seksiä tai kivan näyttelyesineen nuoresta naisesta. Kaipaisin niin paljon kypsää ja fiksua miestä, joka rakastaisi. En halua mitään seksisuhdetta. Yksin kai sitä sitten saa olla kunnes on tarpeeksi vanha.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin 2-kymppisen pimun vaimokseni ja siittäisinkin hänet.

-mryouth75

Vierailija
2/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, epätoivoisuus huutaa niin kauas, että ei kukaan sellaista halua. Rentoudu ja elä nuoruuttasi rauhassa, silloin löydät etsimäsi.

Vierailija
4/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka epätoivoisuus? Eikö ole normaalia haluta parisuhdetta, lähestulkoon 80 % sellaisen kuitenkin haluaa. Idioottimaista puhetta sinulta vastaaja nro 3.

Vierailija
5/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just..

Vierailija
6/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole kovin seksikäs jos kelpaat pelkkään seksiin. Mun mies ihastui minuun kun olin 21 ja hän 42v... Sen ikäinen mieshän saa nimenomaan sellaisia naisia vakisuhteeseen, joita ei pelkkä seksi kiinnosta.

Vierailija
7/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois pk-seudulta niin alkaa löytyä miehiä.

Vierailija
8/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ikäistä tarvikaan muuta kuin panna, kyllä sellainen sitten myöhemmin löytää myöhemmin sen haluamansa vakavan jutun.

Vierailija
9/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni 25- vuotiaana. Olet vielä nuori.

Vierailija
10/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut vakavassa suhteessa pian 4 vuotta 9kk vanhemman miehen kanssa.

N25

Vierailija
11/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka epätoivoisuus? Eikö ole normaalia haluta parisuhdetta, lähestulkoon 80 % sellaisen kuitenkin haluaa. Idioottimaista puhetta sinulta vastaaja nro 3.

Kun kaksikymppisenä kirjoittaa, ettei usko kenenkään miehen haluavan parisuhdetta, niin onhan se jo aika epätoivoista. Meistä parhaimmatkin joutuivat odottelemaan lähes kolmekymppisiksi, eli mikä ihmeen kiire jollain parikymppisellä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän