Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA EN KOE ANTSAITSEVANI YHTÄ NAISTA!

Vierailija
21.05.2016 |

Oon 23v mies ja minulla on ollut juttua erään todella kauniin ikäiseni naisen kanssa. Hän on hienosta ja rikkaasta suvusta sekä hänen vanhempansa ovat tosi tosi hyvä palkkaisessa työssä.

Hän on myös sosiaallinen, hyvä palkkainen ja suosittu. Hänellä menee kaikki minun nähden tosi hyvin. Hänelle löytyisi ottajia varmaan, joka toisesta miehestä kaduilla. Ja aina hänelle kehutaan kuinka kaunis hän on.

Minä taas olen köyhästä ja pienestä suvusta. Vanhemillani oli mielenterveys ongelmia ja alkoholismia. Tappelivat väkivaltaisesti.

Eivät käy töissä ja elävät tuilla.

Minulla taas on lievä asperger, mikä ei sinäänsä rajoita elämääni. Ihan normi koulut on käyty ja yksin asun.
Minulla ei ole ystäviä ja olen kokenut kiusaamista yläasteella.

Toisaaltaan en niitä kauheasti kaipaakkaan paitsi välillä.

Olen mielestäni myös tosiouto:

Tässä asioita. Näitä ei kukaan muu tiedä tai siis en ole kertonut kelleen:

1. Minua kiihottaa tupakka ja välillä tylsistyneenä saatan katsella tupakoivia ihmisiä kaupungilla se tuottaa mielihyvää.

2. En jaksa usein kohda ihmisiä ja siksi saatan vältellä heitä. Siis olen hyvä huomaamaan kaiken ja näen usein jo tutut kilsojen päähän niin saatan mennä erireittiä siksi.

3. Tykkään katsella samoja sarjoja ja leffoja uudelleen, koska se tuo eräänlaista turvaa mulle.

4. Välillä pidättelen pissaa tahalteen pitkään niin, että hätä yltyy kovaksi ja samalla väännän vastaan ja hätä helpottaa hetkeksi, tuollaisessa hommassa saattaa housuihin tilla pari tippaa eikä varmaankaan ihme. SIIS TUO EI OLLUT MIKÄÄN vitsi teen oikeasti tuollaista ja mietin, että onko se jotenkin häiriintynyttä? Minusta se tuntuu hyvältä, mutta ei kuitenkaan kiihota.

Lisäksi paskoessakin liikuttelen ulostetta peräsuolessa edes takaisin ja sekin tuntuu hyvältä ja rentouttavalta.

Tämä ei siis ole mikään provo ja varmaan kuulostaa hullulta, kun kerron noin, mutta tuosta en puhukkaan kelleen kasvotusten.

5. Minua usein alkaa välillä hymyilyttämään yksin paikoissa joissa on paljon ihmisiä. Kun tiedän, että ei nyt ettei ihmiset luule minua hulluksi. Niin alkaa hymyilyttämään kaikki mikä ei normaalisti edes huvittaisi.
Välillä tuntuu, että minu katsotaan.

Myöskin suvussani on muita joilla on ollut naureskelua stressaantuneena. Mummoni kertoi kokemuksiaan. Sekä usein lapsena näin, kun isäni kulki yksinään pihan poikki ja häntä saattoi myös hymyilyttää jokin, vaikka oli ihan selvinpäin.

6. Koen olevani lapsellisempi, kuin monet ikäiseni. Tuossa linkki vielä aijempaan ketkuuni kerroin, että innostun kaikesta tuollaisesta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2568610/muita_aikuisia_jotka_leikkivat_m…

Pelkään siis, että menetän tämän naisen tai, että hän ei ole arvoiseni ja tuhlaa elämäänsä turhaan minuun.

Pelkään siis, että löytää enemmän kaltaisensa, paremman näköisen ja normaalimman miehen.

Olenko jotenkin epänormaali???
Onko tämä tunne, etten ansaitse häntä täysin turhaa?? Olenko jotenkin outo vai olenko normaali ihminen??

Tämä ei oikeasti ole provo vaan täysin totta ja minua huolestuttaa tuo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa...

Vierailija
2/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelkään, että tämän naisen kaverit joista osa olivat kiusaajinani ja eivätkä vieläkään katso minua hyvällä. Ja siis pelkään, että sanovat minusta jotain tälle naiselle, ettei hän halua olla kanssani tai muuten yrittävät sabotoida suhteen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia auttaa...

Kumpaa tarkoitat terapiaa? Siihen tunteeseen, etten asaitse häntä vai outoon käytökseen?

Ap

Vierailija
4/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinulla on huono itsetunto. Et ole minusta mitenkään poikkeuksellisen outo. Me kaikki tehdään outoja juttuja ja olet vasta nuori.

Et ole millään tavalla huonompi ketään.

Olet täysin ansainnut hänet jos hän haluaa olla kanssasi eikä pettämisiä ole.

Saatat olla traumatisoitunut lievästi kokemuksistasi ja itsetuntosi on myös laskenut.

Jos johonkin haet apua niin suosittelen tuohon itsetunto asiaan.

Vierailija
5/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi tavoitella jotain enemmän tasoistasi ja kaltaistasi?

Vierailija
6/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsetunto ongelmiisi ap!

Vierailija
7/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuntemukseni on ilmeisesti totta. Hän ei ole minun tasoiseni siis?

😕

ap

Vierailija
8/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ihan sinun tasoisesi. Huomaa sen kyllä jossain vaiheessa. Ja pistää suhteen poikki. Hän etsii varmasti kaltaistaan miestä. Sekä on sinussa vain ihastunut ulkonäköösi.

Vierailija
9/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuntemukseni on ilmeisesti totta. Hän ei ole minun tasoiseni siis?

😕

ap

Hän on kaunis, sosiaalinen (ja neurotyypillinen), menestyvä...

Miten aspergerisi näkyisi parisuhteessa?

Vierailija
10/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa

Vierailija
11/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet wt ja hän aatelisia.

Tavoittele mielummin toisia wt ihmisiä. On todennäköisempää, että teillä tulee mukavemmat työttömyyspäivät yhdessä.

Vierailija
12/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vain vahvisti ajatuksiani!

😐😑😑😕😕

Ap

Vierailija
13/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni taustan ja näiden ''outojen tapojen'' ei tulisi suuresti vaikuttaa suhteeseenne. Jokaisella on omat ongelmansa, niinkuin myös nämä oudot tapansa. Varmasti tällä sinun naisellasi on niitä myös. Jos suhde jatkuu pitkälle, ne tulevat ainakin oman kokemukseni mukaan jossain vaiheessa puheeksi. 

Ei pitäisi myöskään murehtia siitä, oletko hänen tasoisensa. Niinkuin aiemmat ovat jo sanoneet, sinulla taitaa olla itsetunto-ongelmia, ja niihin saa apua. Jos nainen pitää sinusta, etene asiassa hiljakseen äläkä murehdi liikoja. :)

Vierailija
14/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sinut haluaa, olet hänen arvoisensa!!!! Älä ikinä epäile muuta!!! Olen ollut lähes 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jota suuri osa tuttavistani ei pitänyt "arvoisenani" tai siis olen korkeammin koulutettu, paremmassa työssä ja ulkonäöltäni ns. "tasokkaampi". Mutta kun en ole koskaan perustanut mistään "tasoista", vaan satuin pitämään juuri tästä miehestä ja meillä on mennyt tosi hyvin. Kukaan komeampi ja menestyneempi mies, joita tapailin, ei tehnyt samalla tavalla vaikutusta kuin tämä ja nyt jo tuttavanikin ovat joutuneet myöntämään, että tein sittenkin nappivalinnan. Jos nainen haluaa olla kanssasi, sinussa on hänen mielestään "sitä jotakin".

Vierailija
15/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä et kyllä vaikuta mitenkään oudolta, aika monet ihmiset varmaan tekevät tuollaisia asioita. Minäkin teen joitain noista. Kaikilla ihmisillä on joitakin outoja tapoja tai mieltymyksiä. Kuulostat mielestäni ihan normaalilta ja mukavalta mieheltä. Sinulla taitaa olla vain huono itsetunto.

Oletko koskaan puhunut sen naisen kanssa tästä? Oletko esim. kysynyt että haittaako häntä se, että perheesi on paljon köyhempi kuin hänen ja et ole yhtä sosiaalinen? Kannattaisi pyytää häntä keskutelemaan noista ihan rehellisesti kanssasi. Jos naista ei oikeasti haittaa nuo asiat, niin en näe tässä mitään ongelmaa, muuta kuin huonon itsetuntosi.

Vierailija
16/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kyllä, että pitäisi keskustella.

Kyllähän sitä jotain on aina tullut puhuttua, mutta pitäisi ehkä enemmän ja sellaisella sopivalla ja rauhallisella hetkellä, että varmasti on mukana aiheessa.

Ap ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä