Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan menkkoja, vihaan,vihaan,vihaan!!!!

ûber
21.05.2016 |

Käytän yleensä pahimpina vuotopäivinä kuukuppia, mutta nykyään se aiheuttaa minulle huonovointisuutta ja järkyttävän päänsäryn. Oli tuskaa tänäänkin rämpiä mettässä, kuukuppi paikallaan ja se kaamea olo. Pääsin viimein vesssaan ja otin kupin pois, niin olo helpottui vähäsen siinä heti, mutta tämä hirveä päänsärky jäi vielä. En kestä tätä oloa! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu . No elokuussa viimeistään lähtee kohtu 👏

Vierailija
2/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin vihaan, onneks ei tuu kupista tuollaisia oireita mutta vihaan silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koko kiertoa. Ovulaation alkaessa tulee jo kipuja, särkylääkkeillä ovat lähes siedettävät ja välillä tuntuu että tulee hulluksi kun sattuu monta päivää, turvottaa, tulee ummetus kun ei voi kakatakaan kun se sattuu ihan hirveästi.

Sitten on muutama kivuton päivä, ennen menkkoja alkaa jo jomotus ja kun verihanat lyödään täysillä päälle sattuu niin että melkein oksettaa. Särkylääkkeet vie pahimman terän kivusta, mutta mitään vahvempia ei oikein voi ottaa kun pitää töissä käydä. Turvottaa taas ja itkien käy kakalla, kun on pakko vaikka tulee pieni papana vaan kerralla ja tuntuu kuin synnyttäisi kun yrittää tyhjentää suolen.

Sitten helpottaa, muutama päivä kaikki on hyvin, ja sitten munasarjoissa taas kypsyy uusi munasolu...

Ihanaa olla nainen.

(Monen vuoden kivun jälkeen vihdoinkin laparoskopiajonossa.)

Vierailija
4/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän minipillereitä ja menkat ovat pysyneet poissa. Ikuisuutta ei noitakaan kiinnosta syödä, joten sterilisaatio tulee ajankohtaiseksi jossain vaiheessa.

Vierailija
5/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Ihmettelen naisia, jotka sanovat nauttivansa, koska se on heille naiseuden merkki.

Jos menkat ovat ainoa naiseuden merkki, niin voisin huoletta vaihtaa sukupuolta.

Vierailija
6/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapseli! Ollut minulla käytössä jo kuutisen vuotta ja "kuukautisia" on tullut koko aikana ehkä kolmesti. :D Suosittelen.

Muuten tekisin sterin mutta sitten tulisivat taas kuukautiset. :(

Vierailija
7/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hormonikierukka käytössä jo 15 vuotta, eikä kuukautisia ole llut ollenkaan. Syksyllä otetaan pois, ja sit olen ilman, eihökän se ollut össä.

Vierailija
8/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisykapseli! Ollut minulla käytössä jo kuutisen vuotta ja "kuukautisia" on tullut koko aikana ehkä kolmesti. :D Suosittelen.

Muuten tekisin sterin mutta sitten tulisivat taas kuukautiset. :(

Voitko kertoa lisää? Onko tullut mitään sivuvaikutuksia? Mites iho, hiukset, mielialat?

Vierailija
9/10 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on horminikierukka, eikä vuotoja ole koskaan.IHANAA!!! Toivottavasti voin käyttää kierukkaa siihen asti kun vaihdevuodet alkavat.

Vierailija
10/10 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena ihan helvetin kovat menkkakivut että en välillä edes kouluun päässyt, ja silloin minusta tuntu ettei mua edes uskottu vaan muka lintsasin. Kipu oli niin kamala että alavatsaa viilsi ja pystyin vaan makaan sikiöasennossa, joskus jopa oksensin tai pyörryin. Jos otin lääkkeen liian myöhään niin se ei edes auttanut. 

nyt yhden lapsen synnyttäneenä ja hormonikierukan laittaneena ei ole kovia kipuja, mutta kaikki muut oireet. Ihan hirveä väsymys, turvotus, herkkuhimo, ahdistus ja näytän rumalta. Treenaaminenkin on jätettävä näiden päivien ajaksi minimiin. Harmi kun tämän saman joutuu käymään joka kuukausi läpi, elämä loppuu aina hetkellisesti tähän. Tosi kivaa olla nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi