Mitä haluaisit kysyä entiseltä lutkalta?
Vastaan raatorehellisesti kysymyksiin. :)
En siis enää käyttäydy huonosti, olen aikuistunut.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit sanoa sellaiselle ihmiselle, joka on tällä hetkellä omasta ja muiden mielestä lutka? Pitääkö omasta nuoruudestaan nauttia ja rauhoittua, kun siltä tuntuu, vai vahingoittaako ja vaikeuttaako tuollainen elämäntapa liikaa?
Mä sanoisin, että nauti, jos sinuun ei satu se mitä muut sinusta ajattelevat. Mutta jos sattuu, niin rauhoitu. Minua ei satuttanut se että mä tein virheitä, vaan se, miten muut kohteli mua sen seurauksena. En saanu rauhassa enää mennä lenkille, en kauppaan, en minnekkään, ilman että oisin saanu perääni huoraks ja lutkaks huutelua... Eli muut ihmiset vahingoittivat mua ja vaikeuttivat mun elämää. Maailmassa on paljon vikoja, ihmiset eivät osaa olla aina niin empatiakykyisiä, mutta hekin jotka pitävät sua lutkana ja jos kohtelevat muutenkin todella ilkeästi, niin se on heidän häpeänsä ja heidän vikansa. Kuuntele sydäntäsi tarkasti ja tee sen perusteella päätös miten elät tulevaisuudessa. Toteuta rohkeasti omaa itseäsi. <3
Seksillä elämänsä täyttävä ihminen kuulostaa hyvin epäkiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sait orgasmin näiden satunnaisten kumppanien kanssa?
En muista, aika helposti saan kuitenkin orkun.
Totuus: et kertaakaan.
En oikeasti kaveripiirissänikään, tutuistani tai tiedä ketään nk. lutkaksi itseään nimittävää, joka harrastaisi irtosuhteita seksin tyydyttävyyden takia. Syyt ovat jossain muualla, mikä on oikeastaan aika surullista. Yksi muija, joka harrasti paljon yhdenillanjuttuja sanoi myös, ettei ole koskaan saanut orgasmia.
Olen sen takia miettinyt, miksi naiset jakavat itseään ja heittäytyvät miesten runkkausalustoiksi? Mikä siinä viehättää niin paljon? Ette saa sen enempää arvostusta sen jälkeen kun lastit on heitetty, ja kohtelu voi olla aika kylmää. Mikä se klikki siis on taustalla?
Toinen mitä olen inhoten ihmetellyt, niin miksi naiset antavat vieraille ilman suojausta? Ällötti kun kaveri hoiteli yhden talven aikana varmasti 40 miestä, ja vetosi siihen että olihan hänellä kierukka. Asia ei onneksi mulle kuulunut, mutta mietin vain et suurin osa mustia tai ulkomaalaisia miehiä vielä. Ei ole rasistista sanoa, mutta ne maat, joista nämäkin sankarit tulevat, eivät ole terveydenhuollon kannalta kovin korkealla, joten on ihan aiheellista pelätä tartuntoja hepatiitin ja hivin kannalta.
Pitäisköhän sun matkata takaisin nykyaikaan, niin et enää kuvittelisi, etteikö naiset voisi nauttia seksistä ihan puhtaasti fyysisesti yhtä lailla kuin miehetkin. Aika jäätävää misogyniaa tuollainen runkkualustaksi yms. nimittely.
Tietty on niitäkin, jotka hyppii sängystä toiseen saadakseen huomiota ja hyväksyntää, ja se on surkeeta. Nainen voi kuitenkin harrastaa seksiä ihan vaan siksi, että panettaa. Jos haluu saada niin pitää antaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä sulla oli, ennen kuin täytit 13.
Tietääkö aviomiehesi?
En muista enää, mutta seurustelun aloitin todella nuorena ja ihastuin helposti ja sitten tuli vaihdettua poikaystäviä kuin sukkia. Naurettavaa ja säälittävää pelleilyä se oli. Nyt oon 24, syksyllä täytän 25, joten ihan mahdoton muistaa tarkasti yli 10 vuotta vanhoja asioita...
Ei mun mies tiedä. En ole nähnyt tarpeelliseksi kertoa.
Minä olen 51-v ja muistan hyvinkin lapsuuden ja nuoruuden aikaisia asioita. En nyt toki muista, montako kertaa söin makaronilaatikkoa 12-vuotiaana, joten sulla on täytynyt olla todella paljon miehiä jo ala-asteella. Muuten muistaisit.
Inhottavaa. 12-vuotiaana panna menemään eri miesten kanssa... Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti kaveripiirissänikään, tutuistani tai tiedä ketään nk. lutkaksi itseään nimittävää, joka harrastaisi irtosuhteita seksin tyydyttävyyden takia. Syyt ovat jossain muualla, mikä on oikeastaan aika surullista. Yksi muija, joka harrasti paljon yhdenillanjuttuja sanoi myös, ettei ole koskaan saanut orgasmia.
Olen sen takia miettinyt, miksi naiset jakavat itseään ja heittäytyvät miesten runkkausalustoiksi? Mikä siinä viehättää niin paljon? Ette saa sen enempää arvostusta sen jälkeen kun lastit on heitetty, ja kohtelu voi olla aika kylmää. Mikä se klikki siis on taustalla?
Toinen mitä olen inhoten ihmetellyt, niin miksi naiset antavat vieraille ilman suojausta? Ällötti kun kaveri hoiteli yhden talven aikana varmasti 40 miestä, ja vetosi siihen että olihan hänellä kierukka. Asia ei onneksi mulle kuulunut, mutta mietin vain et suurin osa mustia tai ulkomaalaisia miehiä vielä. Ei ole rasistista sanoa, mutta ne maat, joista nämäkin sankarit tulevat, eivät ole terveydenhuollon kannalta kovin korkealla, joten on ihan aiheellista pelätä tartuntoja hepatiitin ja hivin kannalta.
En mä valehtele, oon luvannu vastata raatorehellisesti.
Se miten helposti saa orgasmin niin on terveyteen ja yksilöllisyyteen liittyvä asia, mutta joka tapauksessa se on mahdollista aina saada yhdynnässä ja mulle on luotu kyky saada se suht helposti.
Irtosuhteilla minä en kuitenkaan eniten tavoitellut orgasmia, vaan suosiota. Halusin olla mahdollisimman suosittu poikien keskuudessa ja antaa heille hyvää oloa, kun ovat mun kanssa. Mutta kuten itekkin sanoit, niin jostain syystä aika lailla metsään meni, eli en saanut yhtään arvostusta ja kohtelu oli kylmää, sanoppa se että miksi näin.
Onko paras kaverisi lumppu Tervolan Taija vai
Mieleltään hyvin kehittyneet ihmiset eivät harrasta tiheään panojuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tähän päivään asti miehet ovat tykänneet siitä että olen uskaltanut olla seksuaalisesti rohkea naisellinen nainen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tähän päivään asti miehet ovat tykänneet siitä että olen uskaltanut olla seksuaalisesti rohkea naisellinen nainen. ;)
Tuollaiset ei paina niin kuin sitoutumiskyky ja uskollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän sun matkata takaisin nykyaikaan, niin et enää kuvittelisi, etteikö naiset voisi nauttia seksistä ihan puhtaasti fyysisesti yhtä lailla kuin miehetkin. Aika jäätävää misogyniaa tuollainen runkkualustaksi yms. nimittely.
Tietty on niitäkin, jotka hyppii sängystä toiseen saadakseen huomiota ja hyväksyntää, ja se on surkeeta. Nainen voi kuitenkin harrastaa seksiä ihan vaan siksi, että panettaa. Jos haluu saada niin pitää antaa. ;)
Viimeaikaisista kokemuksista tuon yhteenvedon vedinkin. Vaikka mielipiteet ovat vapautuneet melkoisesti, niin silti ihmettelen miten haluttomia miehet ovat tekemään muuta kuin ruikkasemaan nopeasti mällit sisään ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä sulla oli, ennen kuin täytit 13.
Tietääkö aviomiehesi?
En muista enää, mutta seurustelun aloitin todella nuorena ja ihastuin helposti ja sitten tuli vaihdettua poikaystäviä kuin sukkia. Naurettavaa ja säälittävää pelleilyä se oli. Nyt oon 24, syksyllä täytän 25, joten ihan mahdoton muistaa tarkasti yli 10 vuotta vanhoja asioita...
Ei mun mies tiedä. En ole nähnyt tarpeelliseksi kertoa.
Minä olen 51-v ja muistan hyvinkin lapsuuden ja nuoruuden aikaisia asioita. En nyt toki muista, montako kertaa söin makaronilaatikkoa 12-vuotiaana, joten sulla on täytynyt olla todella paljon miehiä jo ala-asteella. Muuten muistaisit.
En vaan muista. Emmä muista edes kaikkien nimiä. Olen varmaan vaan huono muistisempi sitten mitä sinä ja muutenkin päihteillä on tullut aikanaan tuhottua päätään ja kärsin myös unettomuudesta, joten nämä asiat kanssa vaikuttaa muistiin ja sitten ihminen pyrkii unohtamaan myös asioita jotka tuottaa pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa. 12-vuotiaana panna menemään eri miesten kanssa... Hyi.
Kyllä mä tiedän että se oli inhottavaa ja etenkin kun osa oli niistä myös varattuja, mutta ei sun tarvii mua enää torua, oon aikuinen ihminen ja oppinut läksyni. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko paras kaverisi lumppu Tervolan Taija vai
En tunne ketään Tervolan Taijaa ja vaikka tuntisinkin, en kirjottaisi hänestä nimellä tänne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ei paina niin kuin sitoutumiskyky ja uskollisuus.
Pystyn näihinkin, olen ollut mieheni kanssa kohta 4v yhdessä, joista 2v naimisissa ja ikinä en ole pettänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sen takia miettinyt, miksi naiset jakavat itseään ja heittäytyvät miesten runkkausalustoiksi? Mikä siinä viehättää niin paljon? Ette saa sen enempää arvostusta sen jälkeen kun lastit on heitetty, ja kohtelu voi olla aika kylmää. Mikä se klikki siis on t
Juuri niin!
Esimerkki perustui laajaan ja kattavaan aineistoon, jonka yhteenvedos julkaistiin jossain verkkojulkaisussa. Olen keskusteluun osallistuva ulkopuolinen, ja millä oikeudella lutkittelet täällä ketään. Sitä paitsi perustele väitteesi hieman paremmin miksi nuo olisivat kaukana todellisuudesta ja oikeasta elämästä? :)