Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kysyä entiseltä lutkalta?

Vierailija
21.05.2016 |

Vastaan raatorehellisesti kysymyksiin. :)

En siis enää käyttäydy huonosti, olen aikuistunut.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä mulle?

En anna, en oo antanu sitä ikinä kellekään, enkä tuu myöskään antamaan. Ei oo mun juttu.

No pimppiä ja suuta sitten?

Vierailija
22/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko entinen lutka samanlainen käsite kuin "entinen" alkoholisti?

Ei. Minä oon ihmisenä laadultani positiivinen, en negatiivinen, joten sen takia tuon alkoholisti asiankin näen niin että jos sä olet päässyt alkoholista eroon ja ollut vuosia kuivilla, niin sä oot sillon parantunu siitä alkoholismista, vaikka sulla aina säilyy alttius sairastua siihen uudelleen.

Voit verrata tätä myös siihen, että jos olet jostakin ihmisestä puhunut paljon paskaa, mutta jälkeen päin tajuat tehneesi pahan virheen ja kadut oikeasti, niin et sinä halua enää sellasta virhettä tehdä jatkossa! Sama pätee tähän mun lutkuuteen.

Mutta säilyykö entisellä lutkalla mielestäsi alttius palata niihin vanhoihin lutkailukuvioihin? Ainakin tilastot seksikumppaneiden lukumääristä osoittavat, että mitä enemmän naisella niitä on ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin hän pettää miestään.

Justhan mä sanoin. :D mitä et aiemmassa kommentissani ymmärtänyt? Niin varmasti säilyy ainakin joillakin ihmisillä alttius palata vanhoihin lutkailukuvioihin, mutta nämä ihmiset ovat todennäkösesti sitten seksiaddikteja ja kaipaavat elämäänsä lisää jännitystä, kun eivät pysty yhden ihmisen kanssa olemaan ja ovat salarakkaina. Mulla ei henkilökohtasesti ole kuitenkaan mitään tarvetta enää rikkoa itseäni, oon todella onnellinen mieheni ja lapseni kanssa, en vaihtais päivääkään. :)

Miten voisin oppia valehtelemaan itselleni yhtä taitavasti kuin sinä?

Se jos tuntee joitakin ihmisiä kohtaan puhdasta rakkautta, ei ole valhetta. Mä en lapsenkaan takia lähtisi tätä perhettä rikkomaan pienistä syistä, lapsellakin on oikeus ehjään ja onnelliseen perheeseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä oon ihmisenä laadultani positiivinen, en negatiivinen, joten sen takia tuon alkoholisti asiankin näen niin että jos sä olet päässyt alkoholista eroon ja ollut vuosia kuivilla, niin sä oot sillon parantunu siitä alkoholismista, vaikka sulla aina säilyy alttius sairastua siihen uudelleen.

Voit verrata tätä myös siihen, että jos olet jostakin ihmisestä puhunut paljon paskaa, mutta jälkeen päin tajuat tehneesi pahan virheen ja kadut oikeasti, niin et sinä halua enää sellasta virhettä tehdä jatkossa! Sama pätee tähän mun lutkuuteen.

Mutta säilyykö entisellä lutkalla mielestäsi alttius palata niihin vanhoihin lutkailukuvioihin? Ainakin tilastot seksikumppaneiden lukumääristä osoittavat, että mitä enemmän naisella niitä on ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin hän pettää miestään.

Justhan mä sanoin. :D mitä et aiemmassa kommentissani ymmärtänyt? Niin varmasti säilyy ainakin joillakin ihmisillä alttius palata vanhoihin lutkailukuvioihin, mutta nämä ihmiset ovat todennäkösesti sitten seksiaddikteja ja kaipaavat elämäänsä lisää jännitystä, kun eivät pysty yhden ihmisen kanssa olemaan ja ovat salarakkaina. Mulla ei henkilökohtasesti ole kuitenkaan mitään tarvetta enää rikkoa itseäni, oon todella onnellinen mieheni ja lapseni kanssa, en vaihtais päivääkään. :)

Se jos tuntee joitakin ihmisiä kohtaan puhdasta rakkautta, ei ole valhetta. Mä en lapsenkaan takia lähtisi tätä perhettä rikkomaan pienistä syistä, lapsellakin on oikeus ehjään ja onnelliseen perheeseen. :)

Eiköhän joka ikinen "entinen" lutka sano juuri noin.... kunnes pettää :D

Vierailija
24/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa sait orgasmin näiden satunnaisten kumppanien kanssa? 

Vierailija
25/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tyhmempi ?

1) mies, joka perustaa perheen entisen lutkan kanssa

2) nainen, joka perustaa perheen entisen vaimonhakkaajan kanssa

2. Koska inhoan ja pelkään väkivaltaa, joten mä en ainakaan koskaan voisi luottaa että se tyyppi on täysin henkisesti vakaa ikinä.

Kysymys sinulle: Eikö mulla olisi koskaan oikeutta sun mielestä onneen??

Vierailija
26/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla isot tissit?

Vierailija
27/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä mulle?

En anna, en oo antanu sitä ikinä kellekään, enkä tuu myöskään antamaan. Ei oo mun juttu.

No pimppiä ja suuta sitten?

Ei niitäkään, koska olen naimisissa <3

Vierailija
28/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joka ikinen "entinen" lutka sano juuri noin.... kunnes pettää :D

Väitätkö nyt siis että mä olen paska äiti? :)

Vierailija
29/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miestä sulla oli, ennen kuin täytit 13.

Tietääkö aviomiehesi?

Vierailija
30/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, aika helposti saan kuitenkin orkun.

Vierailija
31/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla isot tissit?

Riittävän isot. C-kuppi.

Vierailija
32/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tyhmempi ?

2. Koska inhoan ja pelkään väkivaltaa, joten mä en ainakaan koskaan voisi luottaa että se tyyppi on täysin henkisesti vakaa ikinä.

Totta kai sinulla on oikeus onneen, kuten entisellä vaimonhakkaajallakin. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt oli?

Vierailija
33/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veti lahjakkaasti pettämisen tähän mukaan, mutta ei ollenkaan huomioi sitä, että naisten yhdenillanjutut ei korreloi uskollisuuteen parisuhteessa mitenkään. En löytänyt googlettamalla sitä tutkimusta, jossa tehtiin aika valaiseva yhteenvedos seksikumppanien määrästä ja miten tilanne vaikuttaa niiden lukumäärää enemmän. En muista aivan aukottomasti miten nimet sun muut lukumäärät tutkimuksessa menivät, mutta logiikka on kuitenkin sama: 

Otetaan esimerkki Jemina 37 vee, Anna 30 ja Laura 25. 

Jemina 37 vee on perheenäiti, jolla on ollut elämässään vain viisi seksikumppania. 

Annalla niitä on ollut yhteensä kolme, 

ja Lauralla 20. 

Jeminan viisi kumppania kertyivät siitä, että yksi hänen kumppaneistaan oli hänen ensimmäinen poikaystävänsä, toinen hänen nykyinen aviomiehensä. Kolme muuta tulivat siitä, kun hän lähti vieraisiin yhden viikonlopun aikana lomareissun tapaisella, ja joka iltana tapasi uuden miehen. 

Annan kumppaneiden määrä perustuu hänen seurustelusuhteisiinsa - joita on yhteensä kolme ja kolmas on viimeisin eli hänen nykyinen puolisonsa.  

Lauran 20 kumppanin kertymä määrä on sekin seurustelusuhteista kertynyttä ja pitää huomioida ettei hän ole pettänyt ketään. Jos hän on aloittanut seurustelemaan 15-vuotiaana ja suhteet ovat olleet vuoden, puolenvuoden tai alle pituisia, niin määrä kertyy jo siitä. Lukumäärään on otettu mukaan myös ne, joita hän on tapaillut suhteiden välissä. 

Vierailija
34/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako miestä sulla oli, ennen kuin täytit 13.

Tietääkö aviomiehesi?

En muista enää, mutta seurustelun aloitin todella nuorena ja ihastuin helposti ja sitten tuli vaihdettua poikaystäviä kuin sukkia. Naurettavaa ja säälittävää pelleilyä se oli. Nyt oon 24, syksyllä täytän 25, joten ihan mahdoton muistaa tarkasti yli 10 vuotta vanhoja asioita...

Ei mun mies tiedä. En ole nähnyt tarpeelliseksi kertoa.

Vierailija
35/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tyhmempi ?

Totta kai sinulla on oikeus onneen, kuten entisellä vaimonhakkaajallakin. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt oli?

Vaimonhakkaaja ja lutka eivät ole verrattavissa toisiinsa, koska ensimmäinen vahingoittaa ympärillä olevia kun taas jälkimmäinen korkeintaan itseään henkisellä tasolla. Siksi lutkalla on oikeus olla onnellinen - pahalla vaimonhakkaajalla sen sijaan ei.

Vierailija
36/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit sanoa sellaiselle ihmiselle, joka on tällä hetkellä omasta ja muiden mielestä lutka? Pitääkö omasta nuoruudestaan nauttia ja rauhoittua, kun siltä tuntuu, vai vahingoittaako ja vaikeuttaako tuollainen elämäntapa liikaa?

Vierailija
37/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku veti lahjakkaasti pettämisen tähän mukaan, mutta ei ollenkaan huomioi sitä, että naisten yhdenillanjutut ei korreloi uskollisuuteen parisuhteessa mitenkään. En löytänyt googlettamalla sitä tutkimusta, jossa tehtiin aika valaiseva yhteenvedos seksikumppanien määrästä ja miten tilanne vaikuttaa niiden lukumäärää enemmän. En muista aivan aukottomasti miten nimet sun muut lukumäärät tutkimuksessa menivät, mutta logiikka on kuitenkin sama: 

Otetaan esimerkki Jemina 37 vee, Anna 30 ja Laura 25. 

Jemina 37 vee on perheenäiti, jolla on ollut elämässään vain viisi seksikumppania. 

Annalla niitä on ollut yhteensä kolme, 

ja Lauralla 20. 

Jeminan viisi kumppania kertyivät siitä, että yksi hänen kumppaneistaan oli hänen ensimmäinen poikaystävänsä, toinen hänen nykyinen aviomiehensä. Kolme muuta tulivat siitä, kun hän lähti vieraisiin yhden viikonlopun aikana lomareissun tapaisella, ja joka iltana tapasi uuden miehen. 

Annan kumppaneiden määrä perustuu hänen seurustelusuhteisiinsa - joita on yhteensä kolme ja kolmas on viimeisin eli hänen nykyinen puolisonsa.  

Lauran 20 kumppanin kertymä määrä on sekin seurustelusuhteista kertynyttä ja pitää huomioida ettei hän ole pettänyt ketään. Jos hän on aloittanut seurustelemaan 15-vuotiaana ja suhteet ovat olleet vuoden, puolenvuoden tai alle pituisia, niin määrä kertyy jo siitä. Lukumäärään on otettu mukaan myös ne, joita hän on tapaillut suhteiden välissä. 

Hieno kuvitteellinen esimerkki, jolla ei ole mitään tekemistä todllisuuden kanssa. Mutta jos saat sen avulla nukuttua yösi paremmin, niin anna palaa vaan, entinen lutka. :D

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-num…

Vierailija
38/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tyhmempi ?

Vaimonhakkaaja ja lutka eivät ole verrattavissa toisiinsa, koska ensimmäinen vahingoittaa ympärillä olevia kun taas jälkimmäinen korkeintaan itseään henkisellä tasolla. Siksi lutkalla on oikeus olla onnellinen - pahalla vaimonhakkaajalla sen sijaan ei.

Kumpikin on "entinen", joten molemmat ansaitsevat oikeuden onneen.

Vierailija
39/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tyhmempi ?

Niin viittasit tuolla ensimmäisellä kysymyksellä, että minun mies ois tyhmä kun on mun kanssa yhdessä. Mietin vaan siinä sitten, että haluaisitko että olen aina yksin. Ilkeä oot.

Vierailija
40/58 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, aika helposti saan kuitenkin orkun.

Totuus: et kertaakaan. 

En oikeasti kaveripiirissänikään, tutuistani tai tiedä ketään nk. lutkaksi itseään nimittävää, joka harrastaisi irtosuhteita seksin tyydyttävyyden takia. Syyt ovat jossain muualla, mikä on oikeastaan aika surullista. Yksi muija, joka harrasti paljon yhdenillanjuttuja sanoi myös, ettei ole koskaan saanut orgasmia. 

Olen sen takia miettinyt, miksi naiset jakavat itseään ja heittäytyvät miesten runkkausalustoiksi? Mikä siinä viehättää niin paljon? Ette saa sen enempää arvostusta sen jälkeen kun lastit on heitetty, ja kohtelu voi olla aika kylmää. Mikä se klikki siis on taustalla? 

Toinen mitä olen inhoten ihmetellyt, niin miksi naiset antavat vieraille ilman suojausta? Ällötti kun kaveri hoiteli yhden talven aikana varmasti 40 miestä, ja vetosi siihen että olihan hänellä kierukka. Asia ei onneksi mulle kuulunut, mutta mietin vain et suurin osa mustia tai ulkomaalaisia miehiä vielä. Ei ole rasistista sanoa, mutta ne maat, joista nämäkin sankarit tulevat, eivät ole terveydenhuollon kannalta kovin korkealla, joten on ihan aiheellista pelätä tartuntoja hepatiitin ja hivin kannalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan