Vierailija

Olenko huono ihminen?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Monet akateemiset tutkijat ovat virttynyt villapaita päällä hengaavia tupakan kellastamilla sormilla tutkimuspapruja plärääviä hieman hajamielisiä hupsuja, joten ei tuo nyt niin poikkeuksellista ole.

Vierailija

Aika monesti akateemiset ovat myös niitä, jotka syövät eineksiä ja käyvät työpäivän aikana lounailla. Varsinkin duunarinaisilla on vielä sitä marttahenkeä, että eväät tehdään itse ja poimitaan mustikat metsästä kesäisin. En ymmärrä mistä tulee mielikuva, että akateemiset eläisivät jotenkin terveellisempää ja tiedostavampaa elämää.

Vierailija

Koulutustausta huolimatta pisteet laskevat. Tiedän, että kuulostaa niuhottavalta, mutta jotenkin se on juurtunut mielikuviin. Esim. tupakoivaa miestä en haluaisi, vaikka kuinka olisi akateeminen.

Vierailija

Minua ihmetyttää miten tupakka on nykyään niin paheksuttu aine. Ymmärrän kyllä ketjutupakoinnin haitat mutta että satunnaistupakointikin?

Itse mielummin poltan stressaantuneena ja ahdistuneena sen yhden tupakan kuin otan lääkärin määräämiä ahdistuslääkkeitä joista on pöpperössä vielä seuraavanakin päivänä.

Terv. 1-5 tupakkaa kuukaudessa polttava akateeminen

Vierailija

Siitä en tiedä, mutta psyyken ongelmia sinulla mitä ilmeisimmin on. Jotkut hoitaa niitä rääkkäämällä ruumistaan ap:n tavoin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.