Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa olevat isät työmatkalla

Vierailija
21.05.2016 |

Olen mies, joka oli työmatkalla ulkomailla hiljattain. Lähes joka illalle oli suunniteltu jonkinlaista ohjelmaa miesporukalle ja lähes poikkeuksetta se piti sisällään alkoholin juomista. Se mikä minua kummastutti kovasti oli se, että naimisissa olevat miehet ikäluokassa 30-50 käyttäytyivät kuin sonnit. Käytiin strippibaareissa, ostettiin lapdancingiä naisilta, otettiin kuvia puhelimella vähäpukeisista naisista. Minusta tämä oli vastenmielistä käytöstä naimisissa olevilta miehiltä, joilla useimmilla vielä lapsia. Valitettavasti vaimoilla ei taida olla minkäänlaista käsitystä mitä monet miehet tekevät työmatkoilla, jotka koostuvat pääosin miesporukoista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keskijohtoon kuuluva nainen ja teen paljon ulkomaantyömatkoja, joissa joudun katsomaan tuota samaa. Perheenisät remeltävät kuin orgioissa. Työnantajan vaikea puuttua kun toi tapahtuu työtehtävien ja laskennallisen työajan ulkopuolella. Yllättävän usein olen tosin joutunut puuttumaan siihen, että joku on työkunnoton seuraavana päivänä eikä ko. henkilö ole tervetullut seuraavalle työkeikalle. Huorissa käymisellä kehuskellaan ihan avoimesti joskus. Vastenmielistä.

Vierailija
2/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma taas leikkimässä miestä ja valkoritaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt ei jo tietäisi millaisia miehet oikeasti ovat :(

Vierailija
4/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa nyt ei jo tietäisi millaisia miehet oikeasti ovat :(

Kaikki miehet eivät ole. On myös paljon miehiä, jotka eivät tällaista toimintaa missään nimessä hyväksy.

terveisin,

ap

Vierailija
5/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne on ihan pikkujouluissakin.

Vierailija
6/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on ihan samanlaisia kotioloissa Suomessakin....

Vierailija
7/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä isossa yrityksessä, jossa yt-neuvotteluiden yhteydessä juuri tuollaiset tyypit ovat saaneet ennen pitkää kenkää. Näin on käynyt jo useamman kerran. 

Yleensä ne miehet / naiset jotka käyttäytyvät noin, eivät pitkällä tähtäimellä ole muutenkaan niitä parhaita työntekijöitä, varsinkaan verrattuna niihin joilla impulssikontrolli ja moraali ovat vähän korkeammalla tasolla. 

Vierailija
8/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä isossa yrityksessä, jossa yt-neuvotteluiden yhteydessä juuri tuollaiset tyypit ovat saaneet ennen pitkää kenkää. Näin on käynyt jo useamman kerran. 

Yleensä ne miehet / naiset jotka käyttäytyvät noin, eivät pitkällä tähtäimellä ole muutenkaan niitä parhaita työntekijöitä, varsinkaan verrattuna niihin joilla impulssikontrolli ja moraali ovat vähän korkeammalla tasolla. 

Miesjoukossa oli mukana henkilöitä, jotka ovat päättävissä asemissa ja joista ei voisi koskaan kuvitellakaan tällaista.

Vierailija
9/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Olen vuosikausia matkustellut työasoissa useiden miesten kanssa eikä yksikään ole ollut tuon kaltainen.

Vierailija
10/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reissuhommissa lähes 20 vuotta, enkä ole tuollaiseen törmännyt. Syömässä käydään ja joskus vähän juodaankin, mutta missään strippipaikoissa tai huorissa en ole koskaan tiennyt kenenkään käyneen näillä työmakoilla. Ehkä näissä on sitten jotain tehtävä tai työpaikkakohtaisia eroja.

t. insinööri

Vierailija
11/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Olen vuosikausia matkustellut työasoissa useiden miesten kanssa eikä yksikään ole ollut tuon kaltainen.

Sama juttu.

Hyvä, että edes viiniä illallisella maltetaan ottaa ja jokainen on skarppina rivissä heti kahdeksalta aamusta. Meillä taitaisi jäädä viimeiseksi se matka, jos edellinen ilta vaikuttaisi työkykyyn seuraavana päivänä.

Vierailija
12/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset jutut tehdään privaatisti miesporukoissa, joihin naisia ei kutsuta vaikka naisia olisi samalla työmatkalla. Tietysti.

Vierailija
13/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset jutut tehdään privaatisti miesporukoissa, joihin naisia ei kutsuta vaikka naisia olisi samalla työmatkalla. Tietysti.

No ehkä mä tiedän kuitenkin paremmin mitä ne miehet on tehneet työajan ulkpuolella :)

Vierailija
14/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mä tiedän kuitenkin paremmin mitä ne miehet on tehneet työajan ulkpuolella :)

Uskot varmaan myös joulupukkiin?

Vierailija
15/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi mies (45v) joka päivisin esittelee lasten kuvia ja kehuskelee perheellään ja kodillaan, vaimokin on käyty esittelemässä ja lapset useamminkin. Iltamenoissa tyypistä tulee kauhea lääppijä ja yrittää iskeä firman naisia. Kotiinsakin olisi ottanut jatkoille kun perhe oli reissussa. Nyt en enää siedä tyyppiä päiväsaikanakaan..😝 on varmaan omasta mielestään oikea saalis!

Vierailija
16/16 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä kuultu. Ja monia varoitettu esim itäreissuilla. Vaatteet, avaimet, lompakot kateissa kun DI tulee kotiin.

Mitä tapahtuu vegasissa jää vegasiin.