Miksi monet pitävät koiria ajattelevina ja miettivinä yksilöinä? Sehän on vain koira, eihän koira osaa ajatella.
Yksi mun tuttu sanoi, että hänen pitkäkarvainen koiransa oli aina nolona trimmauksen jälkeen. Miten koira voi ajatella, että " Voi nolous, kun mä oon nyt hirveen näköinen"?
Tai toinen tuttu juttelee koirastaan tyyliin " no nyt se sesse kattelee taas kulmiensa alta, että hänestäkö me nyt puhutaan. Voi sesse parka".
Hei haloo, eihän koira osaa ajatella samalla tavalla kuin ihmiset. Sehän on eläin.
Kommentit (5)
Koira ei ajattele, koira elää hetkessä.
Juu, eläimiä inhimillistetään ihan liikaa. Hirveintä mun mielestä on kun joku puhuu itsestään, että mami antaa sulle nyt ruokaa..yms...yöks!!! Koiran mami! Haloo!
Siis kyllähän ne ajattelee. Mutta tuskin omaa ulkonäköään. Tekeekö se niistä sitten fiksumpia vai tyhmempiä kuin ihmiset, mene tiedä.
Kun koiranomistaja tutustuu av - palstan keskusteluihin hän varsin nopeasti ymmärtää, että moni koira on selvästi älykkäämpi kuin näissä pörräävät sääliöt.
0/5.
Kyllä koirillakin on ajatuksia ja tunteet. Se ihan tietellisestikin todettu juttu. Otappa itse asiasta selvää...