Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan miehet, ja miksei naisetkin, auttakaa mua ymmärtämään!

Vierailija
21.05.2016 |

Eli siis 16-vuotiaana harrastin seksiä erään pojan kanssa. Hän oli silloin 18v. Sen jälkeen, nyt jo 19 vuoden ajan, hän on soitellut ja viestitellyt aika tiiviisti. Olen ollut parisuhteessa muiden kanssa sen jälkeen ja nytkin ollut tässä nykyisessä suhteessa jo 16 vuotta. Silti edelleen tuo mies soittelee. Kyselee kuulumisia ja välillä, etenkin humalassa, muistelee menneitä. Yleensä en puheluihin vastaa, mutta joskus soittelee tuntemattomasta ja whatsapissa laittelee viestejä. Välillä vastailen vain vaisusti, välillä jätän vastaamatta. Asumme aika lähekkäin ja usein hän laitteleekin viestiä "näin sut taas siellä". Erityisesti kun käyn koiran kanssa lenkillä, hän bongailee mua.

Mutta se kysymys: mistä tämä aktiivinen yhteydenpito voi johtua?

Tiedän että hänellä on vilkas sosiaalinen elämä, käy paljon baareissa ja on aika suosittu naisten keskuudessakin. Hyvän näköinen ja hyväkroppainen ja töissä alalla jossa tapaa paljon ihmisiä ja on naisten suosiossa. Onpa jotkut minun kaverinikin harrastaneet seksiä hänen kanssaan, mutta ei hän heille kuulema soittele tai viestittele.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan niin ihana.

Vierailija
2/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit hyvä pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä itseltään. Mistä minä sen tietäisin.

Vierailija
4/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää sua ystävänä? Kun ootte pitkään tunteneet.

Vierailija
5/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä itseltään. Mistä minä sen tietäisin.

No kysyinkin. Sanoi vain: "No ei kai tollasta voi unohtaa?" ja vaihtoi puheenaihetta. En viitsinyt sitten enempää kysellä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän