Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-vaimoni levittää minusta ikäviä epätotuuksia tuttavapiirillemme/sukulaisille

M41
21.05.2016 |

Erosimme alkuvuodesta. Hän on 39v, minä 41v. Exäni on saanut jostain päähänsä, että erosimme, koska minä halusin vaihtaa nuorempaan naiseen.. Se on totta, että hän on lasten saamisen myötä päästänyt itsensä leviämään eikä monesti jaksa laittautua arkeen. Aloin seurustella eromme jälkeen 27v naisen kanssa, ja tästähän exäni sai päähänsä, että halusin vaihtaa nuorempaan. Näinhän asia ei ole, satuin vain tapaamaan mukavan naisen, joka sattui olemaan häntä nuorempi.. Pakko tosin myöntää, että nautin siitä, kun kumppanini panostaa myös omaan ulkonäköönsä.

Minua ärsyttää, että hän levittää näitä valheita tuttavapiirillemme ja sukulaisille. Miten teen asialle lopun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku.

Vierailija
2/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Miksi kirjottelet tänne, etkä keskity uuteen naiseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot tutuille ja sukulaisille asioiden oikean laidan. Paska ei pöyhimällä parane.

Vierailija
4/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan hän on

Vierailija
5/5 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja ex-vaimon ei tarvitse löytää yhteistä totuutta. Sukulaiset ja tuttavatkaan eivät halua tietää totuutta, vaan säilyttää hyvät välit joko toiseen tai molempiin - riippuen siitä, miten tärkeitä olette heille. Eivät he halua sinua tuomita, vaikka ilmeisesti olet jättäjä. Älä siis pyydä ketään tekemään valintaa teidän välillä. Kerro enintään, että että erossa on kaksi puolta ja sinulla on hyvin erilainen näkemys. Suhtaudu ex-vaimoon kärsivällisesti ja ymmärtäväisesti: ero oli vaikea ja hän tarvitsee sille yksinkertaisen selityksen. Jos tarkemmin mietit, niin eiköhän sinulla ole samaa vikaa: tuskin exän tapapuolen leviäminen oli ainoa syy eroon, vaan se on sinun tapasi yksinkertaistaa asioita.