Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi baarireissulta exänsä luo yöksi

Piiku
21.05.2016 |

Pääasia tuli varmaan otsikossa selväksi.
Mies ei tullut baarista kotiin yöksi ja aamulla soittelin miehelle ja tämän kaverille, koska olin huolissani ja halusin tietää että Kaikki on hyvin. Kaveri kertoi, että olivat olleet paikallisessa baarissa ja siellä olivat istuneet iltaa myös tämän mieheni exän kanssa. Sain mieheni sitten puhelimella lopulta kiinni ja kertoi, että on tosiaan potemassa krapulaansa exänsä sohvalla. Sitä en tiedä mitä todellisuudessa on tapahtunut vai onko mitään, mutta miten suhtautuisit itse tällaiseen tilanteeseen? Kyllä kieltämättä kiukuttaa ja ylireagoinko jos hermostun tästä miehelle kun saapuu kotiin podettuaan pahimman krapulansa. Vielä lisätään, ettei mies ole ennen näin käyttäytynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä. Sinuna en uskoisi minkäänlaisia selityksiä.

Vierailija
2/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap. Joo kyllä alan olla sitä mieltä, että tämä suhde on ohi. Mies ilmoitti tekstiviestillä, että ovat siirtyneet baariin katselemaan peliä. Kuulemma siitä syystä, että ei halua tulla kotiin jos olen pahalla tuulella ja pelin katsominen ei kotona kuulemma onnistuisi.

Pelin jälkeen kyllä aikoi jo kotiin suunnistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä pihalle.

Vierailija
4/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei halua tulla kotiin jos olen pahalla tuulella ja pelin katsominen ei kotona kuulemma onnistuisi.

Vetää hiljaiseksi nuo sun miehen prioriteetit :O

Vierailija
5/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit miehen, jolla on exä?

Vierailija
6/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei halua tulla kotiin jos olen pahalla tuulella ja pelin katsominen ei kotona kuulemma onnistuisi.

Vetää hiljaiseksi nuo sun miehen prioriteetit :O

Sanoppa muuta. Ilmeisesti kuitenkin tajuaa tehneensä väärin, koska arvaa että meteli täällä nousee kunhan mies uskaltautuu kotiin tulemaan.. lätkä kun on ykkönen niin kyllähän se ennemmin sen valitsee riidan yli.. taitaa päästä kyllä sillä, että saa kerätä kamansa ja painua vaikka sinne exän luo. Uskomatonta käytöstä.. :( -ap

Vierailija
7/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo suoraan Porvoosta.katso vain sitä matsia yksin koska et edes seurustele kenenkään kanssa.ja illalla taas lihatiskille.

Vierailija
8/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni on monesti ollut viettämässä iltaa niin että ex-naisensakin on paikalla ja muistaakseni joskus jäänyt hänen sohvalleen yöksi. Epävarmempina aikoina eli nuorempana koin tämän kovin negatiivisena asiana, mutta väliäkö tuolla kenen sohvalla nukkuu krapulaansa, ärsyttävämpää se on kotona katsella darraista ukkoa.

Vierailija
9/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät varmaan loistavasti ilman kyseistä häntäheikkiä. Vai meinaatko pelätä loppuelämäsi? Ukko pihalle

Vierailija
10/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissu, älä nyt viitti repostella meidän asioilla täällä! Merja on kuitenkin myös mun lapsen äiti ja sä itse puhuit eilen, että aiot siivota jne. enkä saa olla tiellä, joten luulisi olevan se ja sama missä mä olen. Mä tulen seitsemältä ja puhutaan sitten.

Vierailija
11/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomieheni on monesti ollut viettämässä iltaa niin että ex-naisensakin on paikalla ja muistaakseni joskus jäänyt hänen sohvalleen yöksi. Epävarmempina aikoina eli nuorempana koin tämän kovin negatiivisena asiana, mutta väliäkö tuolla kenen sohvalla nukkuu krapulaansa, ärsyttävämpää se on kotona katsella darraista ukkoa.

Kiitos lohdutuksesta. Pakko kuitenkin kysyä miten olet niin sujut tuon asian kanssa? Itseä kiukuttaa ihan suunnattomasti. :/ muuten aivan ihana mies eikä tosiaan ole sattunut koskaan ennen tätä.. ja mielessä pyörii vain, että miksi juuri sinne exän luo piti mennä nukkumaan. :/ -ap

Vierailija
12/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin aikoinaan tästä monta riitaa kun en meinannut millään suostua tähän että ex onkin kaveri (Omassa kaveripiirissä näin ei yleensä ole ollut). En edelleenkään luota sen suuremmin tähän ex-naiseen, mutta ei se ole ongelma kun ainoa johon minun täytyy luottaa on mieheni. Ja uskon että hänen puolestaan suhde on aina ja tästä eteenpäin kaverillinen ja jos jotain kävisi niin hän minulle siitä kertoisi. Ja toisaalta tajusin myös, että miehelläni on täysi oikeus viettää aikaa kenen kanssa tahtoo.

Vierailija
13/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytiin aikoinaan tästä monta riitaa kun en meinannut millään suostua tähän että ex onkin kaveri (Omassa kaveripiirissä näin ei yleensä ole ollut). En edelleenkään luota sen suuremmin tähän ex-naiseen, mutta ei se ole ongelma kun ainoa johon minun täytyy luottaa on mieheni. Ja uskon että hänen puolestaan suhde on aina ja tästä eteenpäin kaverillinen ja jos jotain kävisi niin hän minulle siitä kertoisi. Ja toisaalta tajusin myös, että miehelläni on täysi oikeus viettää aikaa kenen kanssa tahtoo.

Siis kyllä varmasti voisin olla asian kans ihan hyvillä mielin, että ex on miehen kaveri ja viettää tämän kans aikaa, mutta kun eivät ole olleet oikein missään tekemisissä pitkään pitkään aikaan ja nyt sitten yhtäkkiä päätyi tämän naisen sohvalle yöksi. :/ eli pitäiskö mun antaa anteeksi tuo yöllinen seikkailu ja luottaa, ettei siinä sen kummempaa ole?

Vierailija
14/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 siis ap

Vierailija
15/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta olis tuohon viimestään huumori loppunu kun viestiä laitetaan ettei tuukkaan kotiin kun haluaa kattoa pelin ilman häiriötä.

Pistähän pihalle vaan koko äijä ja passita vaikka sinne ex-naisensa tykö.

Just tän takia itelläki menny usko miehiin kun luulevat voivansa mitä tahansa tehä ilman jälkiseuraamuksia

Vierailija
16/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa perse koko ukko! Kerro miten kävi?

Vierailija
17/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelihän loppui jo jokin aikaa sitten. Onko mies yrittänyt kotiin?

Vierailija
18/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks että naurattaa toi, etä menee katsomaan peliä, ku kotona on kuitenkin riita pystyssä. On meinaan NIIIIN perusmieslogiikkaa kuin vaan voi olla. Olen jutellut tuonkaltaisests käytöksestä monen miehen kanssa ja järjestyksessään ne tietää, että se on typerää ja vaan pahentaa tilannetta, mutta juuri sillä hetkellä se vaan tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.

Mutta se, että eksyy exälleen yöksi, on sitten asia ihan erikseen. Toi on kyllä keskustelun paikka. Voi olla, että on ollut känninen supertyperä aivopieru ja mitään ei ole tapahtunut tai sitten jotain aivan muuta.

Keskustelun paikka yhtä kaikki ja vasta, kun on puhunut miehen kanssa, kannattaa tehdä päätös. Niin ja kun pelin jälkeen tulee kotiin, kannattaa edelleen vähän katsoa mieliala ja kunto. Jos suhde on muuten hyvä (kuten kai on, kun mies ei ole ennen tällaista tehnyt), ei myöskään kannata tehdä tunnekuohussa mitään, mitä myöhemmin tarvis katua.

Erota ehtii viikonkin päästä.

Vierailija
19/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli kotiin ja aika tukevassa humalassa. Taitaa olla paras keskustella miehen kanssa tarkemmin vasta huomenna. Kysyin toki, että miten tämä päätyi sinne exälleen ja vastaus oli, että oli hukannut sen miespuolisen kaverinsa baariin joten oli mennyt sinne naisen luo nukkumaan kun ei raskinut taksia maksaa tullakseen kotiin. Nytpä sitten kuitenkin taksilla pyhkäisi pihaan kun saapui kotiin..

Tiedä nyt sitten mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella. -ap

Vierailija
20/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli kotiin ja aika tukevassa humalassa. Taitaa olla paras keskustella miehen kanssa tarkemmin vasta huomenna. Kysyin toki, että miten tämä päätyi sinne exälleen ja vastaus oli, että oli hukannut sen miespuolisen kaverinsa baariin joten oli mennyt sinne naisen luo nukkumaan kun ei raskinut taksia maksaa tullakseen kotiin. Nytpä sitten kuitenkin taksilla pyhkäisi pihaan kun saapui kotiin..

Tiedä nyt sitten mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella. -ap

Sä oot se, joka miehesi tuntee. Miehen käytös ei todellakaan ole ok, mutta voi myös olla vain typerää eikä mitään oikeasti vakavaa ole tapahtunut. Juttele sen kanssa rauhassa, vaikka huomisiltana, kun kankkunen on helpottanut ja katso käytös. Ja luota fiilikseesi.

Niin ja toki tee myös selväksi, että mikäli suhde jatkuu, niin tuollainen käytös ei saa toistua.

Tsemppiä, paskamainen tilanne ja voin uskoa, että tekee vain mieli huutaa.

Se, joka totes, että ens viikollakin ehtii erota