Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutokauppakeisarin lumo? Voiko joku avata?

Nauruhuutoa kauppakeisarille
21.05.2016 |

En voi siis ymmärtää, mitä härskin, vaimaripaitaan pukeutuvan 60-vuotiaan näköisen miehen ohjelman suosion takana on. Voitko avata? Siis sinä, joka seuraat ohjelmaa tai fanitat ko. miestä ja hänen ohjelmaansa. Fanejahan täytyy riittää, sillä eikös se pärjännyt hyvin jossain katsojaäänestyksissä.
Ihan viattomasti kysyn - yritän kovasti ymmärtää.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. Ohjelma tarjoaa sellaista "mennyttä maailmaa", maaseutunostalgiaa. Piristävä poikkeus näiden nykyisten poseeraajien Fitness-, laihdutus-, tunnustus-, superjulkkis-, ym. teennäisen  patsastelun  keskellä.

Ihan suoraan sanottuna ei kiinnosta kootut latteudet ala Elastinen, Selänne, Hallis tai joku tyhjäpää julkkutyrkkybimbo.

Vierailija
62/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se remppa-Markku jotenkin älyllisesti vajaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Yleensä tuollaisia kysyvän kannattaa katsoa peiliin.

Kysymykseen et sitten sinäkään osannut vastata? Kai jokainen näkee ettei se ihan täysillä käy. Itse en ole koskaan onnistunut ohjelmaakaan katsomalla saamaan selville faktaa esim keisarin itsensä sanomana ja minua kiinnostaa myös. Ajokortti Markulla kuitenkin näyttää olevan joten ei se mikään täyskehari ole.

Minulle ei ole tullut kuvaa että Markku olisi jotenkin tyhmä tai "vajaa". Itse olen HTM eli ei se ainakaan siitä johdu että olisin niin tyhmä ja kouluttautumaton etten huomaa jos joku on yksinkertainen. Ihan fiksun kuvan on Markku itsestään antanut vaikka ei mikään supliikkimies olekaan.

Minusta se joka Markun älyä epäilee itse todellakin vahvistaa oman heikkoutensa sillä alueella jälkimmäisessä kommentissaan. Ei edes ilmeisesti ymmärrä sitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauruhuutoa kauppakeisarille kirjoitti:

En voi siis ymmärtää, mitä härskin, vaimaripaitaan pukeutuvan 60-vuotiaan näköisen miehen ohjelman suosion takana on. Voitko avata? Siis sinä, joka seuraat ohjelmaa tai fanitat ko. miestä ja hänen ohjelmaansa. Fanejahan täytyy riittää, sillä eikös se pärjännyt hyvin jossain katsojaäänestyksissä.

Ihan viattomasti kysyn - yritän kovasti ymmärtää.

Mitä paskaa tuijotat itse televisiosta? Kerro niin yritän ymmärtää sinua.

Kalahtiko? En puhunut paskasta mitään... Joku tuossa kirjoittikin, että ei puhuu vanhuksilta tavaroita halvalla... Eli se siitä rehellisyydestä ja aitoudesta. Tai aito on varmasti puhuessaan härskejä.

Sarjoista seuraan tällä hetkellä: Nuori Morse ja Petos/Bedrag. Ammatin takia katson/kuuntelen ainakin yhdet uutiset - mieluiten Ylen pääuutiset ja usein jotakin Ylen ajankohtaisohjelmaa.

Ja näköjään Akia myös.

Luuletko olevasi jotenkin parempi kun mainitsit uutiset?

Tempteissonitko jotenkin laadukkaampaa kuin Palsanmäki :D

Vierailija
64/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsanmäet ovat ylilihavia. Yöks.

Vierailija
65/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä joutuu nyt miettimään, että kumpi on härskimpi ohjelma: punavuorelaisen hipsterin suosima Temptation Island vai Huutokauppakeisari. Ensinmainitussa ollaan koko ajan sekä puheissa että teoissa navan alla, Palsanmäki taas "irstailee" sen verran tyylikkäästi, että lapset ei aina edes tajua, että nyt tuli sanailtua punastuttavasti.

Siinä ei kuule ole mitään tyylikästä kun Palsanmäki sanoi ettei hällä ole lapsia koska hän tulee lakanoille.

Vierailija
66/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Markussa ole minusta mitään vikaa. Sellainen rauhallinen ja vaatimattoman oloinen kaveri. Oikein mukava mies ja ilmeisen taitava korjaamaan ja laittamaan kuntoon asioita. Kuinka joku voi vetää herneen nenäänsä Markusta? Ei ymmärrä..

Paljon on ohjelmia, joissa on näitä julkkistyrkkyjä, minä-minä-minä ihmisiä. Vaihtaa vaan kanavaa ... 

Vierailija
67/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ohjelmaa, vaikka en pidä keisarin irstaista jutuista ja kaikki on niin huippujunttia. Olen yrittänyt analysoida, mikä ohjelmassa vetää puoleensa. Tavaroiden oikea nykyhinta kiinnostaa, mutta siinä ei ole kaikki. Sen täytyy olla joku paremmuudentunne, joku sisäinen tarve nähdä, että oma elämänpiirini on tasokkaampi. En ole tästä millään muotoa ylpeä, mutta luulen totuuden löytyvän jostain tällaisesta ainakin kouluttautuneen kaupungissa asuvan naiskatsojan näkökulmasta.

Mä olen kouluttautunut nainen, asun Helsingin keskustassa ja katson mielelläni ko. ohjelmaa. On ihanan piristävää katsoa ohjelmaa, jossa on aivan tavallisia suomalaisia ihmisiä. Joka tuutista tulee ihan tarpeeksi näitä leikeltyjä ja pumpattuja muoviolioita. Mulle ei tule mikään paremmuuden tunne tästä, olen iloinen että aitoja ihmisiä on vielä olemassa. En myöskään tunne olevani parempi ihminen kuin kukaan muukaan asuinpaikkani tai koulutukseni perusteella.

Vierailija
68/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä joutuu nyt miettimään, että kumpi on härskimpi ohjelma: punavuorelaisen hipsterin suosima Temptation Island vai Huutokauppakeisari. Ensinmainitussa ollaan koko ajan sekä puheissa että teoissa navan alla, Palsanmäki taas "irstailee" sen verran tyylikkäästi, että lapset ei aina edes tajua, että nyt tuli sanailtua punastuttavasti.

Siinä ei kuule ole mitään tyylikästä kun Palsanmäki sanoi ettei hällä ole lapsia koska hän tulee lakanoille.

Moniko lapsi ymmärtää, mistä on kyse? Sen sijaan Temptation Island on ohjelma, josta ei halua lapsensa näkevän edes pientä pätkää humalaisten lakanatelminnöistä.

Vierailija
69/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsanmäki on roskasakin idoli, samalla tapaa kuin esim. Soini

Jos roskasakkiin haluaa kunnolla perehtyä, kannattaa pysyä tällä palstalla.

Vierailija
70/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko lapsi ymmärtää, mistä on kyse? Sen sijaan Temptation Island on ohjelma, josta ei halua lapsensa näkevän edes pientä pätkää humalaisten lakanatelminnöistä.

Pointti olikin siinä että SIVISTYNYT  ihminen ei halua noita lakanajuttuja kuunnella

Vierailija
71/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin siinä että SIVISTYNYT  ihminen ei halua noita lakanajuttuja kuunnella

Mutta sinä ilmeisesti haluat, koska katsot ohjelmaa.

Vierailija
72/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat esineet ovat kiinnostavia. Niin paljon on sisustusohjelmia, asunnonmyyntiohjelmia ym. joissa on vain pelkkää tuotesijoittelua. Pahimpia ovat  mökkistailaiusohjelmat, joissa joku pieni torppa luonnonkauniilla paikalla ylistailataan  designtavaroilla.  Luontoympäristö raiskataan kaatamalla kaikki alkuperäinen ympäristö maan tasalle. Pihaan kaadetaan rekkalastillinen multaa ja siihen sitten tökitään pari kasvihuoneelta raijattua surkeaa tuontitaimea kitumaan hengiltä Suomen kalseassa kesässä.

Vierailija
73/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helin hiusvärit, tatskat ja vaatteet. Ja aurinkolasit...

Niin, oliko sulla jotain ihan oikeaakin sanottavaa?

Vierailija
74/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneet ihmiset eivät katso televisiota. Ne lukevat kirjoja.

Vierailija
75/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sivistynyt ihminen jättää tv:n katselun väliin! Tai luettelee ne ohjelmat, jotka hänelle sopivat. Ei käy Jutta ja unelmat, siinäkin viitataan turhan usein seksuaalisuuteen. Ei käy viihdeohjelmat, SuomiLOVEssakin on joka kerta selvityksiä siitä, miten viuhviuh jne.

Vierailija
76/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helin hiusvärit, tatskat ja vaatteet. Ja aurinkolasit...

Niin, oliko sulla jotain ihan oikeaakin sanottavaa?

Ehtaa, häpeilemätöntä Kouvolaa alusta loppuun. Onko keisari käynyt jo kysymässä, onko Matti Nykäsen tavaralla joku hinta?

Vierailija
77/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva katsoa ohjelmaa kun siitä tulee aina hyvälle tuulelle. On mielenkiintoisia tavaroita ja kiva nähdä tavaroiden arvo. Tavallisia ihmisiä, ei ole väkivaltaa, seksiä tai toisten nolaamista. Markusta pidän erityisesti. Mukavan rauhallisen ja luotettavan oloinen mies ja kätevä käsistään. Markulla on oma maansiirtoalan yritys ja tekee hommia Akille

vain muutamana päivänä kuussa, ei rahan takia vaan ihan huvikseen.

Vierailija
78/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla niin, että nuo nirppanokat ovat kateellisia Akille ja Helille, koska he ovat pystyneet luomaan oman elämänsä ja elinkeinonsa lähes tyhjästä. Huutokaupan pitäminen vaatii omalaisensa persoonan. Suurin osa meistä muista seisoisi tumput suorina eikä saisi kunnon sanaa suustaan. Ja työtään tehdessä he ovat keränneet melkoisen tietomäärän erilaisista esineistä, niin designestä kuin maalaisantiikistakin. Ei se noin vain käden käänteessä synny. Ja rankkaa hommaa sekin on, kun lähes jatkuvasti joutuu olemaan tien päällä. Pieninä murusina on leipä maailmalla Akilla ja Helilläkin. Tehkää kitisijä perässä, jos pystytte.

Minä myönnän katselevani ohjelmaa oikein mielelläni, vaikka pitkälle koulutettu olenkin. Tosin minulta eivät ole myöskään juuret päässeet unohtumaan, on ollut sellainen kasvatus, ettei ole akateemisuus tai kaupunkilaisuus päässeet nousemaan nuppiin. Sitä paitsi nuo maalaishuutokaupat alkavat olla jo katoavaa kansanperinnettä. Lapsuudessani niitä pidettiin kesäisin joka kylällä. Vähän myöhemmin muutamat kiertelevät huutokauppiaat tulivat tavarakuorman kanssa jonnekin seurojentalolle ja pitivät huutokaupan. Olen käynyt sellaisissakin, vaan enpä ole tavannut missään tuollaista rennon letkeää tunnelmaa kuin Palsanmäellä näyttää olevan. Aki on yksi meistä, ei korota itseään asiakkaidensa yläpuolelle eikä kettuile asiakkaille kuten tekivät aikoinaan nuo kiertelevät kauppiaat. Se jotenkin huolestuttaa ja pelottaa, että televisio ryöstöviljelee Akia aika sumeilematta. Toisaalta Aki on kuitenkin täysjärkinen aikuinen mies, joka osaa pitää puolensa. Toivottavasti suosio on vain merkki siitä, että nämä stailatut, muokatut ja meikatut ankkahuulet ym. sönköttäjät ovat aikansa eläneet.

Vierailija
79/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa ohjelmaa, joskin tässä uusimmassa kaudessa käsikirjoitus näkyi liikaa päällepäin. Alkoi ärsyttämään ne Markun "tahattomat" töppäilyt. Se helsinkiläistyttö vasta ärsyttävä olikin. Katson yleensä silloin, jos ei tule muutakaan.

Huvila ja huussi se vasta nykyään sontaa onkin. Epäonnistuneita stailauksia varsinkin siltä pihaporukalta ja niin ärsyttävän käsikirjoitettua. Tykkäsin siitä kaudesta, kun Meri-Tuuli oli mukana ja laittoi ruokaa.

Vierailija
80/82 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&H:sta riittää kun katsoo viimeiset 10 minuuttia. Minä myyn omat tavarat mieluummin itse kun huutokaupan kautta.