Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen herkkuhimo

Vierailija
21.05.2016 |

Ekaluokkalainen esikoisemme on vähän pullava ja hänellä on herkut koko ajan mielessä. Esim juhlissa hän parkkeeraa itsensä herkkujen viereen eikä häntä kiinnowta leikkimiset toisten lasten kanssa(muuten kyllä leikkii, mutta ei silloin kun on herkkuja).Hän puhuu niistä jatkuvasti, mm.kun on kuuma päivä niin "nyt tekis mieli jätskiä" tai jos ollaan vaikka tivolissa joita hän rakastaa, niin hän jaksaa koko ajan huomautella että "tuolla myydään hattaraa ja popcornia" jne. Mua on alkanut ärsyttämään se. Yritän antaa hedelmiä ja marjoja ja olen laittanut herkut minimiin. Yritän nähdä asioissa positiivisen puolen ilman herkkuja, mennään vaikka pyöräretkellä silittelemään lampaita läheiselle aitaukselle, mutta ei tarvii kuin jossain näkyä vaikka sipsimainos, niin esikoinen aloittaa miten sipsit ovat niin hyviä ja lampaat ovat sivuseikka, sipsit olisi parempi juttu. Hän on vielä tyttö enkä todellakaan halua hänelle mitään syömishäiriötä, joten en tiedä mitä enää tekisin. Joskus tekisi mieli vaan huutaa että syö sitten herkkuja ja lihota ittes läskiksi! Ihan kamala tilanne :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hänen kanssaan jossain juttelemassa. Tsemppiä, voin kuvitella että rassaa. Yritä olla tekemättä asiasta suurta numeroa ja kehu aina kun syö terveellisesti. Keksi maukkaita terveellisiä herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta kuulostaa aivan lapseltani. Joka käänteessä on nälkäinen ja miettii ruokaa. Rajoittaminen haastavaa. Kaikki, erityisesti herkut, kelpaa.

Ahdistaa jo valmiiksi kaikki kaverisynttärit jossa ahtaa itsensä täyteen :/

Mikään määrä ei täytä mahaa.

Joudun aina kertomaan,milloin maha on täysi. Ja tämä on mahdotonta koulun jälkeen kun olen töissä.

Kavereita on. Liikkuu. Käytän treeneissä. Silti tuolla syömisellä kasvaa maharöllykkä.

Jos muuta ei ole, syö levyllisenkin purkkaa kerralla. Jos ostan herkkua, söisi heti kaiken. Esim litran jäätelöä.

Onhan tämä todella haastavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi