Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi Hm pluskoot on niin järkyttäviä?

Vierailija
21.05.2016 |

Eikö nyt vois tehdä jotain muita kuin napapaitoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vähän mauttomia ja muutenkin valikoimat rajallisia ja vaatteet omituisia.

Olen aina ollut suht sinut kroppani kanssa mutta laihdutin itseni kokoon 46 ihan siitä syystä että vaatevalikoima kasvoi.

Vierailija
2/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tehty lyhyille ja päärynämallisille naisille. Jos on pitkä omenatyyppi, vaatteet eivät istu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on taas ompuille, saa mahan piiloon. Ompuilla usein hyvä peppu ja sääret ja noissa vaatteissa ne näkyy. Ja saakin näkyä.

Itse pitkähkö päärynä eikä pylly-reisi -osastoa saa noilla vermeillä piiloon. Jos laitan tuommoisen lyhyen paidan niin perse näyttää ihan kamalalta.

Vierailija
4/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne vähän mauttomia ja muutenkin valikoimat rajallisia ja vaatteet omituisia.

Olen aina ollut suht sinut kroppani kanssa mutta laihdutin itseni kokoon 46 ihan siitä syystä että vaatevalikoima kasvoi.

Mun haave on kanssa laihtua tuohon kokoon, silloin löytyy vielä normaalimallistoista xl-vaatteita. H&M valikoima on 90 % ihan käsittämätön eikä yhtää sovellu tällaiselle isomahaiselle, paksusääriselle ja lyhyelle ihmiselle, kuten minä.

Vierailija
5/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt paita ompula näyttää äitiysvaatteelta, varsinkin jos on rintavava.

Vierailija
6/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mitotukset on huonot siellä peruskokojenkin puolella. Jos on yhtään persettä, niin ei meinaa sopia housuihin.. muuta kuin semmosiin, missä lahkeet on isot.. kun housujen pitäs olla ihonmyötäset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi