Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin etten aio tehdä seksialoitteita miehelle niin kauan kuin koen lapsiperhe-elämän raskaana!

Vierailija
21.05.2016 |

Mies saa kyllä aina jos aloitteen tekee ja näkee muutenkin kaiken vaivan seksin eteen, minulla ei nyt ole fiilistä stressata sitäkin asiaa (eli seksielämää) ja panostaa siihen, kun olen melkein aina väsynyt ja omaa aikaa on niin hirvittävän vähän.

Saapa nähdä, minkä verran sitä seksiä sitten on, veikkaan että 1-2 kertaa kuussa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ihmetellään ja itketään et miks miehet pettää 

Vierailija
2/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se ei riitä, että mies saa panna aina kun haluaa? Eli mun pitäisi ihan ryytyneenä jaksaa panostaa johonkin viettelyyn ja suihinottoihin, etenkin kun en itsekään sellaisia nyt saa? Ihan vapaasti pettäköön sitten, itse lapset halusi niin tällaista tämä nyt on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kyllä sille joku muu sen aloitteen tekee ;)

Vierailija
4/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestänne väsyneellä perheenäidillä on velvollisuus yrittää säännöllisesti vietellä miehensä jossain korselettiasussa ja imeä munaa, vaikka mieskään ei suuhoitoa anna? Ap

Vierailija
5/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestänne väsyneellä perheenäidillä on velvollisuus yrittää säännöllisesti vietellä miehensä jossain korselettiasussa ja imeä munaa, vaikka mieskään ei suuhoitoa anna? Ap

Kyllä. Seuraava kysymys.

Vierailija
6/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Seuraava kysymys.

No kuinka usein itse imet munaa korselettiasussa? Saatko koskaan nukkua aamulla niin pitkään kuin haluat? Nuoleeko miehesi? Ap

Vierailija
7/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Ap on ihan oikeassa, mä teen ihan samoin enkä myöskään jaksa välttämättä tehdä mitään ylimääräisiä aloitteita. Ei juurikaan edes kiinnosta koko homma. Elämää ei ainakaan kannata alkaa suorittamaan. Palaa sitäkin nopeammin loppuun.

Vierailija
8/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa mieskin lopettaa tekemästä aloitetta,kun huomaa sun,vastahakoisuuden. Siitä,se parisuhteen alamäki alkaa ja toisesta vieraantuminen.Sitä voi olla hankala paikata sitten myöhemmin vaikka haluaisikin.

Vierailija
9/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysi työ jo siinä, etten ihan koko ajan valita miehelle, miten paskaa kaikki on, joten seksiin en todellakaan halua panostaa, koska se saattaisi jopa mennä hukkaan, koska ei miehen aina mieli tee. Niinkin on siis käynyt, silloin kun vielä halusin ja jaksoin panostaa, että tulin torjutuksi. Ehkä jos niin ei olisi käynyt, olisin jatkanut panostamista. Ap

Vierailija
10/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Seuraava kysymys.

No kuinka usein itse imet munaa korselettiasussa? Saatko koskaan nukkua aamulla niin pitkään kuin haluat? Nuoleeko miehesi? Ap

En ime munaa. Se on homojen ja naisten homma. Olisitko muuten halukas imaiseen vähän mun melaa?

Vierailija
11/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa mieskin lopettaa tekemästä aloitetta,kun huomaa sun,vastahakoisuuden. Siitä,se parisuhteen alamäki alkaa ja toisesta vieraantuminen.Sitä voi olla hankala paikata sitten myöhemmin vaikka haluaisikin.

En ole koskaan vastahakoinen, kunhan mies tekee aloitteen ja ohjaa toimintaa. Ap

Vierailija
12/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se ei riitä, että mies saa panna aina kun haluaa? Eli mun pitäisi ihan ryytyneenä jaksaa panostaa johonkin viettelyyn ja suihinottoihin, etenkin kun en itsekään sellaisia nyt saa? Ihan vapaasti pettäköön sitten, itse lapset halusi niin tällaista tämä nyt on. Ap

Olisikohan teillä mitään mahdollisuutta puhua noista asioista? Mieluummin niin kuin noita omia mökötyspäätöksiä..

Rupeatte jakamaan sitä arjen työtä paremmin. Toki siinä väsymys on silti läsnä. Se vaan on, vaikka kuinka jakais.

Mietin tuota sun 2krt viikossa seksiä.... Sehän on aika paljon. Että ei teillä asiat huonosti ole.

Jokatapauksessa ydin on, että juttele ja jutelkaa keskenänne.se auttaa henkiseen jaksamiseen. Ei kande huutaa. Kandee kertoa, että tää itsestä tuntuu nyt liian raskaalta ja tarvis apuja. Jakamista. Sitähän se perhe-elämä on, että kaikki jaksais. Ja välillä toinen tekee enemmän ja välillä toinen. Moneen kymmenen vuoteen tulee mahtumaan monta erilaista jaksoa.

Vierailija
13/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vastahakoinen, kunhan mies tekee aloitteen ja ohjaa toimintaa. Ap

Laitas yhteystietoja nii voin tulla tekeen aloitteen ja ohjaamaan toimintaa.

Vierailija
14/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kyse ei ole siitä, etten haluaisi seksiä vaikka joka päivä, en vain jaksa nyt ottaa vastuuta seksielämän sujumisesta ja stressata sitä, miten hyvin nyt siitä suoriudun, joten päätin tietoisesti olla panostamatta siihen sen aikaa, kunnes saan edes nukkua yöt heräämättä ja koko ajan kaikki tunnu niin helvetin hankalalta. Ap

Vierailija
15/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl! Kyllä miehetkin saa jostain huolehtia

Vierailija
16/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä, uusi uhriutuva nainen av:lla.

Vierailija
17/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan teillä mitään mahdollisuutta puhua noista asioista? Mieluummin niin kuin noita omia mökötyspäätöksiä..

Rupeatte jakamaan sitä arjen työtä paremmin. Toki siinä väsymys on silti läsnä. Se vaan on, vaikka kuinka jakais.

Mietin tuota sun 2krt viikossa seksiä.... Sehän on aika paljon. Että ei teillä asiat huonosti ole.

Jokatapauksessa ydin on, että juttele ja jutelkaa keskenänne.se auttaa henkiseen jaksamiseen. Ei kande huutaa. Kandee kertoa, että tää itsestä tuntuu nyt liian raskaalta ja tarvis apuja. Jakamista. Sitähän se perhe-elämä on, että kaikki jaksais. Ja välillä toinen tekee enemmän ja välillä toinen. Moneen kymmenen vuoteen tulee mahtumaan monta erilaista jaksoa.

Meillä on työt jaettu varsin ok, mies tekee raskaita kotitöitä jopa jatkuvasti enemmän kuin minä. Minä en nuku useinkaan tarpeeksi, se on suurin ongelma sen lisäksi, että tarvitsisin enemmän omaa aikaa jotta voisin hyvin. Ei todellakaan kahdesti viikossa, vaan kahdesti kuussa. Eikä tämä ole mikään mökötyspäätös, en vain jaksa stresssata seksiä ja omaa haluttavuuttani enää niin ajattelin luovuttaa sen suhteen. Ap

Vierailija
18/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissänne on jotain vikaa jos se tuntuu rasittavalta velvollisuudelta sen sijaan että se olisi nautinto jota haluaa arjen vastapainoksi.

Vierailija
19/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sua ei haluta eikä miestä haluta, niin tuossahan kaikki voittavat seksin vähentyessä. Mutta mitään niskojen nakkelua siitä ei kannata tehdä.

Vierailija
20/57 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne on dead man walking.