Bussin vaihtaminen ja lipun osto
Olisin huomenna menossa joensuusta tampereelle ja välillä on vaihto jyväskylässä. Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia, joten mietinkin miten sen lipun osto käytännössä onnistuu. Saako bussista ostettua lipun tuolle joensuu-tampere välille siihen vuoroon jossa on vaihto, vai pitääkö ostaa erikseen liput joensuu-jyväskylä välille ja sitten jyväskylä-tampere välille kun olen tampereelle menevässä bussissa? Huomenna ei ole edes bussiasema avoinna, joten en voi sieltäkään ostaa yhtä lippua vaihdon kanssa.
Kommentit (3)
Ainakin ennen pystyi ostamaan vaihdollisen lipun jos/kun bussiyhtiö oli molemmilla reiteillä sama. Tällöin oli kyseessä yhteys, mitä itse myivät vaihdollisena. Jos olisin jonnekin ihan muualle ollut matkalla niin en tiedä oisko sitten onnistunut.
Onko kyseinen reitti aikataulussa mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ennen pystyi ostamaan vaihdollisen lipun jos/kun bussiyhtiö oli molemmilla reiteillä sama. Tällöin oli kyseessä yhteys, mitä itse myivät vaihdollisena. Jos olisin jonnekin ihan muualle ollut matkalla niin en tiedä oisko sitten onnistunut.
Onko kyseinen reitti aikataulussa mainittu?
Kyllä ne molemmat linkat näkyy olevan saman liikennöitsijän.
Laitoin siis matkahuollon sivuille hakuun joensuu-tampere ja sieltä sitten löytyi tämä vuoro jossa näkyy olevan vaihto niin jäin miettimään että saako sen lipun sitten bussista ostettua.
Ap
Itse olen kyllä ostanut bussissakin lipun matkalle, jossa on bussinvaihto eikä linja ole ns. suora. On onnistunut kyllä.