Vierailija

Jos nainen on 20-vuotias ja mies 32-vuotias?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllähän se pienen negatiivisen ja varautuneen ensireaktion aiheuttaa, mutta en pidä vääränä.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En. Jos molemmat on täysi-ikäisiä täysipäisiä ihmisiä. Mulla ja miehellä on 10 vuotta ikäeroa, eikä se pari vuotta siihen päälle tekisi mitään suuntaan tai toiseen, ihan sama, keski-ikäisiä ruppanoita ollaan molemmat.

Vierailija

En, koska tuossahan ollaan minä ja ukko! :D ei mulle ole sopivampaa miestä löytyny kuin just tää <3 , vaikka useampia on kokeiltu. Mieheni on sielunkumppani, rakkauteni, yksi parhaista ystävistäni.

Oltu yhdessä siitä lähtien kun minä 17v ja mies 29v, jos se on joidenkin mielestä väärin, toivotan menemään suoraa tietä helvettiin!

Koska meidän parisuhdetta ja perhettä ei hajota kukaan.

Pekka Koskela

Ei ole outoa. Itse olen 39v ja aasialainen tyttöystäväni 20v. Hyvin tullaan toimeen.

Vierailija

Ei, jos molemmat on yli 20. Teinien suhdetta näin paljon vanhempaan en hyväksy. Siinä vaiheessa ikäero on liian suuri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei, jos molemmat on yli 20. Teinien suhdetta näin paljon vanhempaan en hyväksy. Siinä vaiheessa ikäero on liian suuri

Sinultapa tai keneltäkään minä en kysy lupaa elämiseen!

Vierailija

Vanhemmiten noin iso ikäero voi olla hankala. Iäkkäämmästä tulee raihnainen ja dementoitunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.