vinkkejä kaivataan

On erikoislapsi, mutta ymmärtää kyllä, ettei niin saa tehdä. On laitettu huoneen ovi lukkoon, ettei pääse pariin päivään sinne, on otettu leluja pois ja nyt minimi määrä niitä enää. Jos ei riko omassa huoneessaan, niin menee sisarusten huoneeseen rikkomaan.
Todella väsyttävää ja hermoja kiristävää: (. Harmittaa, kun vieraatkin tuovat tuliaisina tai kun saa lahjoja, niin kaikki väännetään rikki.
Auttakaa väsynyttä äitiä ja kertokaa vinkkejä millä olette saaneet lelujen rikkomisen loppumaan.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Antakaa paskoa kaikki olemassa olevat lelut, mutta ette osta yhtään uusia ja kiellätte muitakaan ihmisiä tuomasta niitä enää lisää.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Laittakaa lenkille talon ympäri?

Leikkeleekö kumisaappaansa esimerkiksi.

Joku viisas on sanonut että jotkut säännöt pitää olla millä sitten mennään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
aloittaja

ei osaa vastata miksi rikkoo, kovasti pyytää sitten anteeksi tekojaan.

Lapsella monenlaista häikkää, mutta ei niistä enempää. Ehkä tuo leluttomuus vielä kokeiltava, ei korvata rikki mennyttä uudella, tosin me itse ei niitä usein osteta. Sukulaiset ennemmin ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla "erikoislapsi"?
Veikkaan curling

Saatat olla oikeassa, moni diagnoosin saaneen erityislapsen vanhempi on tottuneempi käyttämään sitä termiä kuin sinänsä aika hauskaa "erikoislapsi"- sanaa  :)

Vierailija

Kateellinen paska. En keksi muuta selitystä.

Itse en ymmärtänyt lapsenakaan sitä että jotku särkee tahallaan tavaroita.

Naapurissa oli tällainen vanhempien läsnäolotta elävä yrittäjävanhempien veljespari ja ne rikkoivat aina toistensa lelut. En ymmärtänyt silloin, enkä ymmärrä vieläkään.

Vierailija

aloittaja kirjoitti:
ei osaa vastata miksi rikkoo, kovasti pyytää sitten anteeksi tekojaan.

Lapsella monenlaista häikkää, mutta ei niistä enempää. Ehkä tuo leluttomuus vielä kokeiltava, ei korvata rikki mennyttä uudella, tosin me itse ei niitä usein osteta. Sukulaiset ennemmin ostaa.

Eikö se nyt ole ihan itsestään selvää että jos tahallaan rikkoo jotain, niin silloin pärjää ilman sitä mitä on rikonut?

Taidan jo tietää mistä on kyse. Puhelin lentää seinään kun tulee uusi malli myyntiin jne.

aloittaja

meillä  on tosi tiukat rajat, ehkä muiden mielestä jopa liian tiukat. Säännöistä pidetään kiinni, aina syy-seuraus, eikä lapset muutoin "hypi silmille". Tämä lelujen rikkominen on vaan nyt niin rasittavaa, että pinna meinaa äiteeltä palaa.

Nykyisin kun vaan päätä paijataan, muuta ei saa tehdä.  Itse olen lapsena saanut tukkapöllyä ja koivuniemen herraa ja ihan työssäkäyvä kunnon kansalainen minusta on tullut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.