Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli syynä, että sait / hankit lapsia?

Vierailija
23.02.2006 |

Mikä on mielestäsi tärkein syy, että yleensä halusit lapsia? Olisitko voinut olla onnellinen ja tyytyväinen ilmankin?

t. kyselijä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä.

Vierailija
2/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pois töistä edes vähäksi aikaa, oli se todellinen syy, että aloin raskaaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kertaa ihan suunniteltu juttu: pienen ikäeron saaminen lapsille, joita halusimme kaksi.

Vierailija
4/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syistä ja parantaakseen maailmaa? ;D

Vierailija
5/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUDEN IHMISEN vain päästäkseen töistä pois? Eikö olisi parempikin tapa pitää vähän lomaa työstä? Maailmassa on ihmisiä jo liikaa ja moni pari pilaa elämänsä ja parisuhteensa niillä lapsilla. Ja lapset tietysti kärsivät tästä myös. :(

Vierailija
6/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia meistä miehen kanssa tulee, viettää perhe- ja kotielämää

Vierailija
7/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii siitä. :) Meidän perheeseen vaan ei ne lapset kuulu. t.ap

Vierailija
8/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme mieheni kanssa, että aloitetaan se lapsen teko sitten nyt, niin pääsen pois helvetillisestä työpaikastani edesä vähäksi aikaa. Kuten otsikossani sanottiin, oli minulla muunmuassa muitakin syitä lapsia hankkia, aloitettiin vain vähän aiemmin kuin ehkä muuten oltaisiin.

Vierailija
9/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko. Paha endo ja nyt on viimeiset mahikset. Ahistaa kun on pakko. Vauvakuume hävis samantien.

Vierailija
10/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeseen kuuluvan myös vanhempamme ja sisaruksemme. Pikkuperheemme ei ole kasvamassa tästä ja kotielämästä todella pidämme ja viihdymme kaksin hyvin. t. ap

Vierailija
11/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhea tauti, jos tuommoinen hoito on siihen. En todellakaan suostuisi.

Vierailija
12/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 8 vuotta ennenkuin esikoinen syntyi. Sitten vain päätimme, että nyt on lapsentetkoa yritettävä, jos meinaa koskaa sitä yrittää. En tietenkään kadu, mulla kaksi ihanaa poikaa.

Olisin (tai olisimme molemmat) varmaan onnellinen ilmankin lapsia, olinhan onnellinen niin pitkään ennen kuin saimme lapset.

Vierailija
13/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muitakin, lähinnä taloudellisia syitä oli. Ipana on pian kaksi vuotta ja nyt kun alkaa helpottaa, juuri tänään ajattelin, että luojan kiitos tuli tehtyä.... Toista en siti halua, koska olen kohta nelikymppisenä liian vanha valvomaan öitä jne. Onhan nämä 2 ekaa vuotta raskaat ja usein " kaduttaa" , mutta sitten poika tulee syliin ja sanoo ihastuneena " äitiä pussaa" eikä mikään ei ole niin ihanaa.

Vierailija
14/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on :)

Vierailija
15/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOtain tällaista juttelimme sossulle adoptioneuvonnassa :)

Vierailija
16/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tee että ole tekemättä itsekkäistä syistä.

Vierailija:

Eikös ihmiset haluakaan lapsia pelkästään epäitsekkäistä

syistä ja parantaakseen maailmaa? ;D

Vierailija
17/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä, ja jotenkin hyvin alkukantainen halu saada lapsi, jota voi hoivata ja kasvattaa. Yhtä sekunnin sadasosaa en ole katunut, vaikka minullakin oli " ei koskaan lapsia" -vaihe. Oman lapsen saaminen on (minun mielestäni) parasta, mitä elämä voi tarjota. Muille sallittakoon omat mielipiteensä, en halua tällä väheksyä lapsettomien valintaa.

Vierailija
18/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän tekemättä. :) Kiva kun löytyy lapsiinsa tyytyväisiä äitejä ja lapsettomuuden valinneita tyytyväisiä myös.

Vierailija
19/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen mitä halusin, minulla on ihana perhe. Lapset jo teini-ikäisiä. Mutta uskon että olisin elänyt onnellista elämää ilman lapsiakin, koska onni on mielentila, joka eri riipu kovin paljon ulkoisista tekijöistä.

Vierailija
20/23 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainakin omasta puolestani voinut kai ihan hyvin elää lapsettomanakin. Luulisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä