Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kyllästyttää - mulla täytyy olla päässä vikaa

Huoh
20.05.2016 |

Onko ketään muuta ketä kyllästyttää aivan kaikki?

Minä olen harrastanut vähän kaikkea vuosien varrella, olen opetellut tekemään vaikka mitä, tehnyt kökkötyötä ja tosi vaativaa asiantuntijatyötä, reissannut ympäri maailmaa ja kokenut vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja nyt..... HUOH! Väsyttää vaan ja kyllästyttää aivan kaikki. Enkä ole masentunut, vaan turhautunut ja puutunut. Joka - ainoa - päivä - tätä -samaa!

Olen alkanut torkahdella töissä, vetäytyä itsekseni kun en jaksa samoja juttuja ja sitä ettei millään ole lopullta merkitystä. Ihmiset ympärillä vaihtuu, mutta jutut ovat lähestulkoon samat. Suurin draivi matkusteluun ja harrastamiseen on myös mennyt. Miehen kanssa tehdään mitä tehdään ja aika ennalta-arvattavaa sekin.

Tilityksestä huolimatta kaipaan turvallisuutta, vakautta ja seesteisyyttä, mutta tämä tappava tylsyys on kamalaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Töissä tylsää. Perhe-elämä tylsää. Lomamatkat tylsiä. Ja aika vaan matelee eteenpäin...

Vierailija
2/4 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tylsyys, katso sitä silmästä silmään. Ole vaan, vaikka ahdistaa. Jonain päivänä voit huomata, että ei enää ahdista vaikkei ole mitään tekemistä, että nautit olemassaolemisen tunteesta ja pienistä aistimuksista enemmän kuin koskaan mistään tekemisestä tai menemisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
4/4 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Töissä tylsää. Perhe-elämä tylsää. Lomamatkat tylsiä. Ja aika vaan matelee eteenpäin...

Karsee ajatus, että tätäkö tää nyt sit on. Millä ihmeellä sitä sais jotain eloa tähän? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi