Vierailija

Vaaleat raidat on NEONvihreät laivoista.
Olen 30-v nainen. Tavallaan nää on kai ihan kivan näköiset mutta en ehkä kehtaisi kumminkaan kulkea tämän näköisenä tuolla? jos nää eriväriset latvat sitäpaitsi oli joku viime vuoden trendi...

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Varmaan mun kannattaa värjätä toi vihreys pois, koska en osaa näissä itsevarmuutta olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No niin, nyt on toinen vaalennus latvoissa ja näyttäisi että näistä tulee vaaleammat JA vihreämmät. Sen väriset kuin aktivoitunut hattivatti! Mikähän nyt neuvoksi ;,,( -ap

Vierailija

Sulla on vedessä varmaan jotain epäpuhtauksia, jotka reagoivat vaalennusaineen/hiusvärin kanssa. Esim jotkut metallit näkyvät hiuksissa vihreinä. Ja nuo metallit kerääntyvät hiukseen ja tekevät siitä esim. hauraan ja helposti takkuuntuvan. Kannattaa tehdä hiuksiin syväpuhdistus ennen vaalentamista.

Vierailija

Ne oli mustalla suoravärillä värjätyt ennen tätä. Olin kyllä kulutellut sitä mustaa pois, mutta ihan kaikki ei tuntunut lähtevän, aattelin että loput mustasta jääneet vihreydet lähtee vaalennuksessa...

Vierailija

Punaista sekaan, taittaa pois vihreän. Sama logiikka kun laittaa oranssiin/keltaiseen tukkaan sinistä tai liilaa. Osta joku värihoitoaine, lotraa tavallisella hoitoaineella miedommaksi ja laita vihreisiin kohtiin.

Lähde: oma tukka joka sinimustasta muuttui parin värinpoiston jälkeen kirkkaaksi vaalean vihreäksi. Punainen hoitsikka peitti ihan hyvin. Laitoin lopulta mansikkablondin hiusvärin koko päähän ja ei erottunut vihreitä kohtia.

Vierailija

ohhoh, oikeastiko toimii pelkkä värihoitoaine? Olin ajatellut kultaisen sävyn tuohon päälle, auttaisko se? Vai peittääkö 7.3 ollenkaan tätä, tuleeko vaan yhä sekavampi...Nää on siis tosiaan vaaleanvihreet nyt nää latvat. ap

Vierailija

Laita joku punaiseen taittava vaalea latvoihin, jos ne ei ole jo ihan kuolleet tuosta läträämisesta... eli siis kullanvaalean pitäisi taittaa vihreää pois.

Vierailija

Nyt on 7.3 latvoissa. Toivottavasti onnistuu! Jälkeenpäin ajatellen olis taas kannattanut olla vähemmän impulsiivinen hiusasioissa ja vetää vaan asenteella ne hieman vihertävät, mitkä aluksi oli - kun ne oli ihan hienot.
Onneks nää nyt on vaan latvat, niin voi leikata poiskin, onhan ne varmaan aika kärsineet... -ap

Vierailija

Jos laitat kultaista päälle, tulee luultavasti vaan vihreämmät tai ainakin harmahtavat. Punaisuutta olisi tosiaan hyvä olla, kuten joku aiempi kommentoikin.

Vierailija

No joo... Kyllä se vähän vihreyteen auttoi. Ei peittänyt ihan kaikkea vihreää eikä juurikaan tummentanut vaaleaa, joten vähän länttisen näköinen. Kun asettelee jakauksen ja muutenkin, näyttää kyllä ihan hyvältä. On pakko aina kaikki itse tehdä, paaaljon kätevämpää kuin mennä kampaajalle ;)

Nyt tässä on taas ikuisuusprojekti edessä. Mitähän seuraavaksi? Kiitos av kun kuljit kanssani tähän asti! -ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.