Vierailija

Nyt rehellisiä vastauksia se vain tuntuu kivalta kun huomaa vaikka salilla peilin kautta hyvännäköinen mies kääntyy katsomaan peppuasi kun kävelet ohi milloin sulle viimeksi kävi näin? Setämiesten tuijoitteluja ei tarvitse muistella.

• ylös 5
  • alas 19

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sama M37 jaksaa länkyttää perseistä. Mitä jos nyt vaan hakkaisit tattiin että kiima lauhtuu ja tekisit sitten röitä.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

En koskaan, minulla ei ole silmiä edessä, eikä ovesta tuleva heijastus kiinnosta niin paljoa, että tuijottaisin sinne ennen oven avausta.

Tosin voipi olla, ettei mun takapuolta tsekkaile muu, kuin mieheni. En omista spinningissä poljettua piukkaa pebaa. Tyytyväinen olen silti takamukseeni, enkä kaipaa muilta miehiltä läähätystuijotuksia 😄

Vierailija

Turvikset joka päivä, kun käyn lenkillä. 

Niissä on hyvin vähän hyvännäköisiä, mutta jokunen on sellainen. Suomalaismiehet ovat paljon hillitympiä eli huomaan tällaista aika harvoin heidän taholtaan. Ehkä kerran kuussa. 

Vierailija

Milloin olet ap itse huomannut viimeksi seksikkään setämiehen tuijottavan pyllyäsi ja etumustasi himo kiillellen silmissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten huomaa jos joku sun takana kattoo sun pyllyy? Mä en kulje peili kädessä :D

Sen vaistoaa. 

Eli näkee jo vastaan tullessa tietyn silmäilyn ja usein sitten ikkunaheijastuksesta tai tilanteeseen liittyvästä käännähdyksestä saa tietoonsa tämän. 

Ei tarvitse peiliä. 

Vierailija

Kerran viikossa ainakin. Voi sitä pientä pettymystä joka naamasta näkyy kun mies huomaakin sivuprofiilistani että olen raskaana

Vierailija

Hyvännäköiset naiset punttisalilla odottavat että heitä katsotaan. On mieletöntä miten se häiritsee jos ei katso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset naiset punttisalilla odottavat että heitä katsotaan. On mieletöntä miten se häiritsee jos ei katso.

Itse olen ainakin saanut sellaisen kuvan, että naisia ei saa katsoa ikinä ja kaikista vähiten salilla. Siksi pidän katseeni aina jossain muualla kuin naisissa, vaikka komea mies olenkin. En ole koskaan seurustellut. Ehkä pitäisi ruveta katselemaan?

M34

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin saanut sellaisen kuvan, että naisia ei saa katsoa ikinä ja kaikista vähiten salilla. Siksi pidän katseeni aina jossain muualla kuin naisissa, vaikka komea mies olenkin. En ole koskaan seurustellut. Ehkä pitäisi ruveta katselemaan?

M34

Kuten feminismi meille on opettanut, naisen ja miehen välinen seksi on aina naisen raiskaamista - myös silloin, kun nainen itse seksiin suostuu. Raiskaamista on myös hyvännäköisen naisen katselu sekä se, ettei katso tavallisen tai ruman näköistä naista. Hyvät miehet, pysykää siis kotona, ja jos sielläkin asuu joku nainen, sitokaa silmänne pysyvästi. Paitsi jos tuo nainen on tavallisen tai ruman näköinen, jolloin teidän on katsottava häntä jatkuvasti. Tosin päätös siitä, kuka on kaunis/ruma/tavallinen on patriarkaalista naisen alistamista ja siten jo itsessään raiskaus.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.