Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pummaatte autokyydin, jättäkää luento pitämättä, kiitos.

Vierailija
20.05.2016 |

Luennon aihehan on sinänsä mielenkiintoinen. Autonpidon järjettömyys, sen kalleus ja saastevaikutukset. Ja omat järkiperustelunne sille että te ette tarvitse autoa.
Kerran jouduin jättämään liikenneturvallisuuden takia luennoitsijapariskunnan huoltoasemalle. Sanoin meneväni vessaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiin. Ei tarvitse kyytiä pyytäessä myöskään tähdentää sitä, että itse ei tarvitse autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kohdannut autottoman, joka olisi halunnut ilmaisen työmatkakyydin joka aamu minulta, mutta haukkui silti kaikki autojen omistajat maapallon tuhoajiksi. Bensasta hän ei toki olisi maksanut mitään. En alkanut ilmaiseksi taksikuskiksi

Vierailija
4/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on perseestä.

Vierailija
5/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kyllä minua voi kritisoida autolla ajosta, tiedän itsekin että se on erittäin epäekologista.

Vierailija
6/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noille kannata sanoa, että kulkeepi julkisilla eikä pummaa kyytiä jos ei kerran kannata yksityisautoilua?

Vierailija
7/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen tosi pahoillani, itse olen tulkinnut niin, että minun ajokortittomuuteni on tullut puheeksi ja sitten kertonut, miksi minulla ei sitä ole..

Ymmärrän kyllä, että on varmasti ärsyttävää jos tuossa tilanteessa joku spontaanisti alkaa puhua jostakin ilmastonmuutoksesta ja saarnaamaan saasteista.

Vierailija
8/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt ilmiöön. Tähän mennessä kaikki kyytiläiset on olleet kiitollisia ja suurin osa tarjonneet rahaa tai vastapalveluksia kiitokseksi.

Vierailija
9/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että autoilijoiden ja autojen vuoksi maailma tuhoutuu jne. jne.

Voisitko viedä minut käymään Tapiolassa? :D

Vierailija
10/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huvittavia nuo "en osta autoa kun emmä sitä tarvii ja saastuttaaki hirveest ja kallis ylläpitää"-tyypit, jotka kuitenki koko ajan ruinaa kyytiä, aina ja kaikkialle! Niin, ei olis auton tarve kun joka päivä...

Vierailija
11/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meni alapeukuttajilta ohi? Niin, silloin harvoin jos kyytiä olen "pummannut", niin ajokortittomuuteni on tullut puheeksi korkeintaan kuljettajan aloitteesta. Sitten olen kertonut, miksi sitä ei ole ja miksi en koe autoa tarvitsevani.

t. 7

Vierailija
12/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kyytipummit. Yksikin pummasi työmatkakyytejä "kun sulla on auto ja kumminkin ajat tästä läheltä töihin".

En silti ole ilmainen taksi!!!

Vierailija
13/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurin osa autottomista tutuistanne siis kyydinruinaajia? Omista ei ole, valtaosa ei ole koskaan pyytänyt kyytiä.

Vierailija
14/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen tosi pahoillani, itse olen tulkinnut niin, että minun ajokortittomuuteni on tullut puheeksi ja sitten kertonut, miksi minulla ei sitä ole..

Ymmärrän kyllä, että on varmasti ärsyttävää jos tuossa tilanteessa joku spontaanisti alkaa puhua jostakin ilmastonmuutoksesta ja saarnaamaan saasteista.

Hyvä että ymmärrät. Ja sen, että auto kaartaa tienreunaan ja jättää sinut siihen, ettet osallistu moiseen saastuttamiseen ja pilaa hienoja periaatteitasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi