Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko imarreltu, jos vanhempi mies kehaisee pyllyäsi?

Vierailija
20.05.2016 |

Vai onko nuorilla miehillä yksinoikeus nuorten naisten kehumiseen? Olen ollut havaitsevinani, että moni nuori nainen ei oikein osaa ottaa kehuja vastaan, kun olen salilla niitä heille jakanut, mutta onneksi osa neidoista sentään vaikuttaa niitä aidosti arvostavan. Ja niin pitäisikin, sillä arvostanhan minäkin heidän treenattuja pakaroita. Pilkettä silmäkulmaan, tytöt!
- M37

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ällöttäisi. Minä kun treenaa peppuani siellä salilla piukaksi juuri niitä nuoria miehiä eli ikäisiäni varten. En ällöjä vanhoja äijiä varten.

Vierailija
22/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi, vanhukset nyt kehuu kaikkia parikymppisiä naisia jos pääsevät keskusteluetäisyydelle

Kehuvat ehkä,jos on aihetta.

Aihetta taas tulee vain, jos se  keskustelu sitä antaa.

Ei muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kun kukaan random tulee kehumaan mun pyllyä tai tissejä. Mutta kaikista eniten ällöttää juurikin ne vanhat 30+ miehet, jotka tulevat kehumaan.

30-vuotias vanhus...??  ('fast lived' ?)Kiitti vihjeestä!  Aionkin anoa tästä sitten vanhuuseläkkeelle, työ metallifirmassa vituttaa jo muutenkin ihan tarpeeksi. terv. 31v.  mies.

Vierailija
24/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ällöttäisi. Minä kun treenaa peppuani siellä salilla piukaksi juuri niitä nuoria miehiä eli ikäisiäni varten. En ällöjä vanhoja äijiä varten.

Ihanaa kun kaikki ikäisesi pääsevät nauttimaan pepustasi.

Poikani on 16 v. Joko antaisit hänelle koekierroksen ?

Voisin oikein  suositellakin,että av:ltä löytyy ainakin  yksi, joka on ottanut ihan elämäntehtäväkseen treenata häntä varten. Mikäpä olisikaan  pojalle sen parempi synttärilahja !

Vierailija
25/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on varmaan jo huolestuttavan  laajalle levinnyt.

Onhan tunnettu tosiasia, että vanhukset ovat se punttisalien ahkerin käyttäjäryhmä ja että heitä näkee siellä kaikista eniten.

Nuorihan siellä näkeekin todella harvoin.

Punttisalilla käyntihän  on tyypillinen eläkeläisharraste,joten ei tietysti mikään ihme ,että kävijöistä ylivoimaisesti suurin osa onkin juuri vanhuksia.

Vierailija
26/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis käykään  siellä oman kuntosi ylläpitämisen vuoksi?

Kaikella sillä siellä käymiselläsi  onkin siis joku tarkoitus? Hmmm....