Oletko imarreltu, jos vanhempi mies kehaisee pyllyäsi?
Vai onko nuorilla miehillä yksinoikeus nuorten naisten kehumiseen? Olen ollut havaitsevinani, että moni nuori nainen ei oikein osaa ottaa kehuja vastaan, kun olen salilla niitä heille jakanut, mutta onneksi osa neidoista sentään vaikuttaa niitä aidosti arvostavan. Ja niin pitäisikin, sillä arvostanhan minäkin heidän treenattuja pakaroita. Pilkettä silmäkulmaan, tytöt!
- M37
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En olisi, vanhukset nyt kehuu kaikkia parikymppisiä naisia jos pääsevät keskusteluetäisyydelle
Kehuvat ehkä,jos on aihetta.
Aihetta taas tulee vain, jos se keskustelu sitä antaa.
Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kun kukaan random tulee kehumaan mun pyllyä tai tissejä. Mutta kaikista eniten ällöttää juurikin ne vanhat 30+ miehet, jotka tulevat kehumaan.
30-vuotias vanhus...?? ('fast lived' ?)Kiitti vihjeestä! Aionkin anoa tästä sitten vanhuuseläkkeelle, työ metallifirmassa vituttaa jo muutenkin ihan tarpeeksi. terv. 31v. mies.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ällöttäisi. Minä kun treenaa peppuani siellä salilla piukaksi juuri niitä nuoria miehiä eli ikäisiäni varten. En ällöjä vanhoja äijiä varten.
Ihanaa kun kaikki ikäisesi pääsevät nauttimaan pepustasi.
Poikani on 16 v. Joko antaisit hänelle koekierroksen ?
Voisin oikein suositellakin,että av:ltä löytyy ainakin yksi, joka on ottanut ihan elämäntehtäväkseen treenata häntä varten. Mikäpä olisikaan pojalle sen parempi synttärilahja !
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ällöttäisi. Minä kun treenaa peppuani siellä salilla piukaksi juuri niitä nuoria miehiä eli ikäisiäni varten. En ällöjä vanhoja äijiä varten.
Ongelma on varmaan jo huolestuttavan laajalle levinnyt.
Onhan tunnettu tosiasia, että vanhukset ovat se punttisalien ahkerin käyttäjäryhmä ja että heitä näkee siellä kaikista eniten.
Nuorihan siellä näkeekin todella harvoin.
Punttisalilla käyntihän on tyypillinen eläkeläisharraste,joten ei tietysti mikään ihme ,että kävijöistä ylivoimaisesti suurin osa onkin juuri vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis käykään siellä oman kuntosi ylläpitämisen vuoksi?
Kaikella sillä siellä käymiselläsi onkin siis joku tarkoitus? Hmmm....