Miehen oli pakko taas pahoittaa mieleni
En enää jaksa tuota miestä. Ostin tänään uuden mekon kesän juhlia varten. Olin siitä tosi innoissani ja näytin siinä ihan hyvältä. Miehelle tämän myös esittelin ja hän tokaisi: "No eihän toi nyt sun kropalle sovi" ja huutonaurua. "Taitaa olla laihempia naisia varten" sanoi vielä perään, jotta varmasti tajuaisin. Aina sen pitää jotenkin päästä painosta piikittelemään. Jos telkkarissa näkyy hoikka nainen niin miehen kommentti usein luokkaa: "Siinä on täydellinen varsi naisella, otahan tuosta mallia"
En tajua mikä miestä vaivaa. Ei ole kyllä edes aihetta tuohon ilkeilyyn. Missään tiptop kunnossa en ole,mutten myöskään ylipainoinen. Ja oon sanonut, että älä hauku minua ja kysynyt konkreettisia lukuja, paljonko tässä sitten pitäisi laihtua että kelpaisi. Vastaa vaan,että ei sinun nyt ole PAKKO laihduttaa, mutta voisit vähän kiinteyttää.. Tämä ilkeily painosta/ulkonäöstäni alkanut noin vuosi sitten. Lisääntynyt kiihtyvään tahtiin koko ajan. Ennen oli niin kiltti ja kehuikin. Ja saman verran olen koko ajan painanut, korkeintaan kilon heitto välillä.
Kommentit (34)
No kyllähän tuollainen haukkuminen on niin ilkeää, että joko miehesi ei välitä sinusta ja loukkaa sinua tahallaan, tai sitten hän on aikamoinen idiootti.
Voit testata asian rupeamalla käyttäytymään täsmälleen samoin. Nyt on erinomainen tilaisuus: menet istumaan sohvalle lätkää katsomaan ja muistapa aina huokaista ihailevasti ja kehua nuoria ja timmejä lätkänpelaajia.
Jos mies rupea jotain urputtamaan, sanot iloisesti, että "Kuulepas pappa, noilla pojille on sikspäkki paidan alla, sulla vaan tuossa olohuoneen pöydällä!"

Jos kerran suostut kynnysmatoksi niin miksi edes ihmettelet jalanjälkiä kasvoillasi?
Aina kun se haukkuu, hae syötävää ja syö sen miehen edessä.
Miten teillä voi olla hyvää seksiä, kun tiedät, että mies pitää sinua epäviehättävänä? Kuulostaa todella oudolta.
Voisitko laittaa kuvan kun sulla on se mekko päällä?
Ensi kerran, kun miehesi sanoo niitä typeryyksiä, kysy siltä, että mitä oikein tuli sanottua.
Onko miehesi itsekään timmissä kunnossa?
Loanheittoon ei kannata ryhtyä, mutta äijä tarvitsee ravistelua. Jos hän jotain tajuaa.
Ei ole fiksu mies sinulla, ei.
Ala piikittelemään sen painoa samalla tavalla. Tai parempaa: piikittele siitä, miten se vois alkaa treenaamaan seurusteluluhastaan, kun on jotenkin niin surkastuneen oloinen. >:) Jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä on/on ollut niin paljon hyvääkin. Meillä on samanlainen huumorintaju,yhteisiä harrastuksia,hyvä seksielämä ja tietty paljon hyviä muistoja ja hetkiä. Oon ajatellut,että jos tää satunnainen piikittely on miehen ainut miinus puoli,niin olkoon sitten. Olen nyt kuitenkin alkanut miettimään tätä enemmän ja taitaa olla muutoksen aika. Ei näin voi toista loukata jos oikeasti rakastaa ja välittää..
Ap
No jos mies kerran niin ihana ja hyvä on, niin piruako valitat? :D Olet mitä todennäköisimmin itse nauranut joskus miehen sinulle sanomille alentaville kommenteille (olihan teillä samanlainen huumorintaju!), joten sitä saa mitä tilaa. En usko, että tuolla miehellä olisi vientiä muiden naisten parissa, joten pidä hänestä nyt kovaa kiinni ja sopeudu. Kyllä sinä taas kelpaat hänelle kassien tyhjennystä varten jahka ne täyttyvät. Helmen olet löytänyt, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sanoisit hänelle samalla tavalla takaisin että tuossapa on treenattu mies, sixpack ja kaikki, otapa mallia niin kiinnostaisi antaa useammin. Tai jotain vastaavaa muusta varustuksesta. Tai ihan vain ystävällisesti kun olette olleet kavereiden kanssa iltaa istumassa niin toteat että Pasipa oli mukava, voi kun oma mies olisi yhtä kohtelias vaimoaan kohtaan.
Tai seuraavan kerran kun kehuu jotain hemaisevaa naista, niin toteat, että "Olisipa tuollainen, niin voisi valita miehiä oikein laatuluokasta. Ei tarvitsisi tyytyä mihinkään tavalliseen tossun kuluttajaan."
Ihmettelen ihmisiä, jotka kuuntelevat tuollaista sontaa itku kurkussa ja nöyrtyvät hiirulaisiksi ja itketään sitten piilossa, kun niin kauhea mies... Sen tiedän, että jos mieheni oikein loukkaamalla loukkaisi minua esim. arvostelemalla ulkonäköä, niin antaisin kuulua takaisin samalla mitalla. Tai jos kehuisi epänormaalisti joidenkin muiden naisten ulkonäköä, niin varmasti pläjäyttäisin nokan eteen Becksin kuvan tai ottaisin puheeksi kuuman naapurin Janin ja käskisin ottaa mallia, siinä on oikein mies! Kulliakin voisin arvostella... Tosin jättäisin miehen kaikesta huolimatta.
Miehesi voi olla oppinut tuon hoikkuusihanteen jo kotoa. Meillä miehen äiti laihduttaa vieläkin vaikka on 75-vuotias. Pitää olla timmissä kunnossa. Vink vink!
Ja arvata saattaa, että olen kuullut vihjailuja painostani. En ole läski, mutta kiloja voisi kyllä pudottaa.
En muista tarkkaan mitä äijä sanoi mulle kiloistani, mutta huusin sille, että "et ole itekään mikään Swarzenegger
Meni vissiin perille kun ei ole mitään enää sanonut. Hauskinta on, että äijä itse olen lihava. Jojoilee painonsa kanssa...
Meillä on vähän ronski huumori...
Kaveri taas meni heti jääkaapille kun sen oma Swarzenegger alkoi vihjailemaan jotain...
Se on sitten romantiikan aika ohi teidänkin suhteessa. Kohta menee erotiikkakin, kun et sinä jaksa haluta sellaista miestä, joka on sinulle ilkeä.
Miten siun miehestä on tullu tunnevammanen? Onko sen elämässä tapahtunu joku trauma?