Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla onnellinen, jos naisella on löysä emätin?

Vierailija
19.05.2016 |

Itselläni on rakenteellisesti löysä emätin ja tuntuu että uudella miehellä kestää laueta. Mietin pitäisikö erota ennen kuin hän jättää minut tämän vuoksi..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen jotenkin ommella kasaan?

Vierailija
2/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä eroa. Voimistele lihaksia ja pyydä nyrkkiä .

Ensin kerro rakenteellisesta viasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa lisää tästä rakenteellisesta löysyydestä? Tai joku muu, onko sellaista oikeasti, jokin kehityksen häiriökö vai?

Vierailija
4/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla rakenteellisesti löysä!? Otan osaa oikeasti.

Onko teillä kondomi? Jos mietitte kotain muuta ehkäisyä?

Vierailija
5/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjalihaksia kannaatta jokatapauksessa reenata!!!

Vierailija
6/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Jos nainen antaa myös persettä. Isoin ongelma minun mielestä on jos nainen ei osaa ottaa kunnolla suihin. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin sellainen varovainen kielellä lipittäminen tai että kädellä vemputetaan varresta samalla.

Kun nainen otat suihin, älä käytä käsiä ja ime kovaa ja syvälle, kurkkuun asti, katso välillä silmiin ja jatka. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
7/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Jos nainen antaa myös persettä. Isoin ongelma minun mielestä on jos nainen ei osaa ottaa kunnolla suihin. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin sellainen varovainen kielellä lipittäminen tai että kädellä vemputetaan varresta samalla.

Kun nainen otat suihin, älä käytä käsiä ja ime kovaa ja syvälle, kurkkuun asti, katso välillä silmiin ja jatka. Ei se ole vaikeaa.

Viimeinen lause herätti mielenkiintoni. Oletko oikeasti kokeillut?

Vierailija
8/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteellinen löysyys on siis oma päätelmäni. Tarkoittaa siis sitä, että emätin on sisäosistaan aika iso ja etenkin kostuessa tunto katoaa. Ap

Vierailija
9/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause herätti mielenkiintoni. Oletko oikeasti kokeillut?

En ole kokeillut, mutta näin minulta on ottanut suihin eräs ulkomaalainen nainen. Suomalaista naista en ole vielä tavannut joka osaisi ottaa hyvin suihin. Kai se on geeneissä.

Vierailija
10/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis tullut jätetyksi tämän ongelman takia aikaisemmin. Ap

Vierailija
11/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se emätin kiihottuessa laajenee kaikilla.Juttele miehen kanssa avoimesti asiasta ja kerro mitä ajattelet. Ei se että miehellä kestää kauemmin laueta johdu välttämättä sinusta vaan miehissäkin on sen suhteen eroja.

Vierailija
12/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykllähän tämmösn naisen halut on kaiteissa kun normipamppu ei tunnukaan enää juuri millekään. ties vaikka ajattelee ihan muita aktin aikana ja kun mies näkee että on vähän muualla niin mitäpä siinä jyystää kuin petäjää

Vierailija
13/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aktitiheydellä on merkitystä pillun kireyteen

Vierailija
14/45 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös aktitiheydellä on merkitystä pillun kireyteen

Niinkö? Millä tavalla? Mistä tieto?

Vierailija
15/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski ja kerro asiasi rehellisesti. Vaikeata sen asian kertominen on, uskon miehesi pitävän siitä että kerrot rehelisesti ongelmasi. Saatko yhdynnässä orgasmin jos et, niin hommaa isokoinen vipra imukupilla, tai pyydä miestäsi naimaan kädellä ja nuolemaan klitoristasi. Ei ole muuta neuvoa antaa50+.

Vierailija
16/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme kyssäri. Tottakai voi. Meillä elämä todella hymyilee, seksielämä on varmaan parasta ikinä, vaikka minulla on se horopillu. Mutta siitä huolimatta molemmat nauttii seksistä, haluaa saada ja antaa toiselle ja itselleen hyvää.

Riittävästi vain mielikuvitusta, rohkeutta yms...

meillä mies tyydättää minua isolla dildolla ja kielellä, nautin myös fisting juttusista ja uskomatonta mutta totta, mies saa täydellisimmän orgasmin sen jälkeen kun on fistannut minulle orgasmin ja sen jälkeen nai minua takaa, märkään ja lämpöiseen pilluun. Olen niin halukas seksiin.

Ei elämän laatu, ei edes seksielämän laatu ole pillun koosta kiinni, ei ollenkaan

Vierailija
17/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ole lääketieteellisesti mahdollista. Miehellä on elämässään vain yksi tavoite, mikä on työntyä kovettuneella peniksellä vaginan napakkaan otteeseen. Kaikki muu, kuten tiede ja taide, kannattaisi suosiolla jättää naisille. Miehet, liittykää yhteen ja hyväksykää tehtävänne elämässä. Ja mies on tietysti impotenttina täysin turha ja automaattisesti onneton.

t. Entinen ylilääkäri, nykyinen todellisuuta silmiin katsonut kotisiittäjä, kaksi toimivaa kivestä ja eheästi toimivat 15 senttiä mieslihaa.

Vierailija
18/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, teet aikamoisen karhunpalveluksen muille miehille jakamalla tämmöistä skeidaa faktana. Et ehkä tiedä, mutta miehet tykkää aika erilaisista tyyleistä. Joitain ei saa imeä ollenkaan, jotkut haluaa nimenomaan varovaista kielellä lipittämistä, osa ei tykkää syväkurkusta, osaa pitää, osaa ei saa vemputtaa kädellä. Sinun kullisi nautinto ei ole mikään yleismaailmallinen fakta.

Mistäkö tiedän tämän? Esim. siitä, että mulla on ollut ilo kohdata miehiä, jotka ovat osanneet ääneen kertoa, mistä pitävät, mikä temppuni kulloinkin tuntuu hyvältä ja näin ollaan yhdessä tehty tästä molemmille miellyttävä hetki. Eli ei, se ei todellakaan ole vaikeaa, mutta kai itsekin osaat sanoa ääneen, jos joku vemputtaminen tai lipittäminen tuntuu epämukavalta ja ohjaat naista toimimaan toisin, sen sijaan, että uikutat hiljaa (?) ja tuut sitten vauvapalstalle itkemään, kun naiset ei osaa... Emme ole ajatuksenlukijoita!!!

Vierailija
19/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule meille miehille kelpaa pillu kuin pillu. Muista vaan jakaa sitä riittävästi.

t. m-50

tarkiste 777 (mun onnennumero)

Vierailija
20/45 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sussakin nyt on muutakin tarjottavaa kuin löysä emätin. Sun persoonallisuus, teidän tunteet toisianne kohtaan. Ja autahan vaikka vähän suulla ja käsillä ;) ei sitä pelkää pimppiä tarvii käyttää. Ja tosiaan kannattaa työstää niitä lantionpohjanlihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi