Mitä noloa olet aikuisiällä tehnyt ihastuneena?
Kertokaa, pliis, etten ole ainoa, joka ihastuneena käyttäytyy kuin idiootti, vaikka ikää on enemmän kuin kehtaan tunnustaa. Siis en ole edes mikään nuori aikuinen enää.
Ensinnäkin olen aivan kaamea stalkkeri. Stalkkaan miestä somessa, koska olen utelias hänen tekemisistään ja kiinnostuksen kohteistaan. Lisäksi seuraan myös hänen työaikataulujaan. Näin voin ennakoida, missä sattuisin törmäämään häneen.
Nolointa on kuitenkin käyttäytymiseni hänen seurassaan. Saatan esimerkiksi tuhota hyvän tilaisuuden mukavaan jutusteluun sanomalla jotain tylyä miehelle ja jälkeenpäin ihmettelen, että miksi noin tein. Juttua ihme kyllä yleensä tulee, usein liiankin kanssa.
Supernoloa on se, että jälkeenpäin tajuan hakeutuneeni aivan liian lähelle miestä, esim. seison lähes kiinni hänessä, vaikka tilaa ympärillä olisi vaikka kuinka. Tietenkin myös kompastelen ja törmäilen hermostuneena esineisiin.
Kai joku muukin hölmöilee?
Kommentit (45)
Jos ollaan samaan aikaan syömässä, mutta eri pöydässä, tulee kova kiire nousta pöydästä ja mennä hakemaan kahvia samaan aikaan ihastuksen kanssa. Vaikka sitten santsikuppi, jos tuli se ensimmäinen jo juotua...
En tiedä mikä aivohäiriö mulla oli, kun menin sanoon tuntemattomalle miehelle: Jos mä olisin vapaa, niin veisin sut tonne puskaan ja käyttäisin seksuaalisesti hyväkseni. Mies hymyili aurinkoisesti ja tuumas: Ehkä vielä joskus. Vieläkin hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin erään ruokakaupan myyjään ja aloin käymään kyseisessä kaupassa aikas usein - kerran sain vihdoin tilaisuuden sanoa jotain myyjälle, kun hän oli täyttämässä hyllyjä, ja hätäpäissäni kysyin onko heillä jotain vegaanilevitettä.. (Jotenkin ajattelin, että piti kysyä jotain harvinaista.)
Noh tyyppi innostui selittämään miten on itsekin vegaani ja jakoi auliisti kokkausvinkkejä.
Ravasin sitten kaupassa ostamassa vegaanituotteita kunnes kundi pyysi minua treffeille ja seurustelimme noin vuoden.
En koskaan paljastanut vegaanilevitteen olleen peitetarina, vaan elin vuoden elämästäni täysvegaanina :)Ihana! :D
Olit sitkeä 😃 . 😄 .. .😉
Samoja kokemuksia (mulla kyseessä kaksi eri miestyökaveria). Hukkunut miehen silmiin ja unohtanut kaiken ympärillä olevan, vaikka siinä on ollut useita kollegoja näkemässä tilanteen. Yrittänyt muutenkin jatkuvasti saada katsekontaktia. Yrittänyt mennä ihan lähelle, tai "vahingossa" hipaista ihoa. Hymyillyt ihan liikaa, eikä sitä mitenkään ole pystynyt lopettamaan. Käyttänyt provosoivia (kuitenkin vielä työpaikalle sopivia) vaatteita, kuten minihameita tai rintavaon paljastavia paitoja. Kävellyt siten, että lantio keikkuu tarpeeksi, kun olen tiennyt miehen kävelevän mun takana. Kytännyt miehen työkalenteria ja ollut valmiudessa liikkua siellä, missä mieskin. Googlaillut, tietenkin. Puhunut oikein hunajaisella äänellä. Yrittänyt hienovaraisesti viedä keskustelua vihjailevampaan (seksi) suuntaan. Tehnyt ns. tikusta asiaa, että jotenkin pääsisin miehen kanssa juttusille (enkä sitten ihastuksissani tietenkään ole kyennyt keskustelemaan mitään fiksuja). Hiplaillut ja heilautellut hiuksia miehen seurassa, että vaikuttaisin viehättävämmältä. *nolostelee*
Aika kivoja,mutta minulle ei ole kukaan nainen ikinä tehnyt mitään tuollaista,yleensä mulkoillaan vihaisesti enkä ole itse saanut mitään kontaktia ihastuksiin.
mulla ei ole naamakirjoja tai mitään muutakaan mitä voisi stalkata ja nimen googlettamallakaan ei löydy oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samoja kokemuksia (mulla kyseessä kaksi eri miestyökaveria). Hukkunut miehen silmiin ja unohtanut kaiken ympärillä olevan, vaikka siinä on ollut useita kollegoja näkemässä tilanteen. Yrittänyt muutenkin jatkuvasti saada katsekontaktia. Yrittänyt mennä ihan lähelle, tai "vahingossa" hipaista ihoa. Hymyillyt ihan liikaa, eikä sitä mitenkään ole pystynyt lopettamaan. Käyttänyt provosoivia (kuitenkin vielä työpaikalle sopivia) vaatteita, kuten minihameita tai rintavaon paljastavia paitoja. Kävellyt siten, että lantio keikkuu tarpeeksi, kun olen tiennyt miehen kävelevän mun takana. Kytännyt miehen työkalenteria ja ollut valmiudessa liikkua siellä, missä mieskin. Googlaillut, tietenkin. Puhunut oikein hunajaisella äänellä. Yrittänyt hienovaraisesti viedä keskustelua vihjailevampaan (seksi) suuntaan. Tehnyt ns. tikusta asiaa, että jotenkin pääsisin miehen kanssa juttusille (enkä sitten ihastuksissani tietenkään ole kyennyt keskustelemaan mitään fiksuja). Hiplaillut ja heilautellut hiuksia miehen seurassa, että vaikuttaisin viehättävämmältä. *nolostelee*
Kuulostaa nolostuttavan tutulta. Kiitos,että jaoit kokemuksesi. Lohduttaa, etten ole ainoa. Pahinta on, että osan noista olen tehnyt ihan vaistomaisesti, ajattelematta, eli en pysty lainkaan kontrolloimaan käytöstäni. Ap
M kirjoitti:
Aika kivoja,mutta minulle ei ole kukaan nainen ikinä tehnyt mitään tuollaista
Onni onnettomuudesa onkin, että miehiltäjää valtaosa näistä sekoiluista huomaamatta. Valitettavasti epäilen, että tarkkasilmäiset naispuoliset kollegat kyllä hoksaavat, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Aika kivoja,mutta minulle ei ole kukaan nainen ikinä tehnyt mitään tuollaista
Onni onnettomuudesa onkin, että miehiltä jää valtaosa näistä sekoiluista huomaamatta. Valitettavasti epäilen, että tarkkasilmäiset naispuoliset kollegat kyllä hoksaavat, missä mennään.
Tämä oli siis Ap:n kommentti. M:lle: aika kiva, jos pidät kivana tällaista.
Mulla tulee aina mieleen näistä tukanheiluttelijoista, että niillä on jotain pakkoliikkeitä. Typerän näköistä
m33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä yhtään hölmöilevää miestä paikalla?
Pyytänyt mukavan oloista naista ulos, vaikkapa kahville. Seurauksena sain vittuilua ja selän takana puhumista. Ei koskaan enää. :(
Ei täytä stalkkauksen merkkejä, jos et tehnyt mitään muuta? Miten ihmiset yleensä koskaan missään päätyisivät mihinkään, jos jompikumpi ei tee aloitetta.?
Päästänyt sammakoita suusta ja sekoillut sanoissa. Tuijottanut. Koko ajan nolotti oma käytös.
Joo olen kyllä stalkkeroinut sillä tasolla, että en tiedä kuinka normaalia se on :D
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, pliis, etten ole ainoa, joka ihastuneena käyttäytyy kuin idiootti, vaikka ikää on enemmän kuin kehtaan tunnustaa. Siis en ole edes mikään nuori aikuinen enää.
Ensinnäkin olen aivan kaamea stalkkeri. Stalkkaan miestä somessa, koska olen utelias hänen tekemisistään ja kiinnostuksen kohteistaan. Lisäksi seuraan myös hänen työaikataulujaan. Näin voin ennakoida, missä sattuisin törmäämään häneen.
Nolointa on kuitenkin käyttäytymiseni hänen seurassaan. Saatan esimerkiksi tuhota hyvän tilaisuuden mukavaan jutusteluun sanomalla jotain tylyä miehelle ja jälkeenpäin ihmettelen, että miksi noin tein. Juttua ihme kyllä yleensä tulee, usein liiankin kanssa.
Supernoloa on se, että jälkeenpäin tajuan hakeutuneeni aivan liian lähelle miestä, esim. seison lähes kiinni hänessä, vaikka tilaa ympärillä olisi vaikka kuinka. Tietenkin myös kompastelen ja törmäilen hermostuneena esineisiin.
Mistä sä seuraat miehen työaikatauluja? Oletko jotenkin soluttautunut tämän elämään?
Olltmustisku pano tanssii muiden kaa....
Kiva ku toi välilyönti toimii! T: 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä seuraat miehen työaikatauluja? Oletko jotenkin soluttautunut tämän elämään?
No onhan ne nyt monilla työpaikoilla työkavereiden nähtävissä.
Tylsiä. Itse lauloin miehelle tunteella Sydämeni osuman sai, iskuyrityksenä. 👊
Stalkannut. Puhunut kaikkea ihan tyhjänpäiväistä tämän kanssa, mutta silti ollut seitsemännessä taivaassa. Katsonut ja katsonut. Juossut paikalle, kun kuullut hänen äänensä. Yrittänyt olla hymyilemättä koko ajan miehen seurassa, vaikka olisi mieli tehnyt. Menettänyt keskittymiskykyni ja muistini, ollut siis täysi typerys.
Ollut mustasukkainen toiselle naiselle, joka kysellyt miehestä.
Ja siis en ole kuitenkaan voinut edetä miehen kanssa, koska hän on naimisissa ja hänellä on lapsia.
Aika hiljaista ollut kiinnostus. Kouluajoilta lähinnä muistot sekä baarista kun on imetty pilliä ja katsottu silmiin intensiivisesti. Ehkä joku päivä, ehkä joku päivä.
m30
Tuota olen ihmetellyt...eikö ne nyt tajua, ettei minua kiinnosta 😔 Olen jo aviossa ja en halua turmella avioliittoani. Siis nuo katseet, ne kipsaa minut. Haluan etäisyyttä ja vältellä...
Miksi, kun edelliset viimein hiipuu, niin kohta on uuden kanssa sama tilanne. Olen puhunut heille parhaillaan miehestäni etunimellä ja ei mitään vaikutusta. Ainakaan, että se heti jotain vaikuttaisi. Viivytystaistelu ja en anna periksi.
Silmiin katsominen ja se kaunein hymy, argh, kun se ei ole vilpitön. Nämä ovat olleet työkavereita 😡