Mies oli käyttänyt kaupassa sinkkukoria!
Hyvä ystäväni näki hänet kaupassa sinkkukori kätösissään. Miten kostaa mahdollisimman julmasti tuo katala pettäminen ja sitten voin jättää sen pahkasian ja etsiä luotettavampi mies! Mies ei vielä tiedä, että tiedän!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
"Otin kerran varattuna naisena sinkkukorin, missä oli jono perästä kun ei näkynyt muualla kun kassajonossa ollessani"
Mitä tämä tarkoittaa? Sinkkukorilla oli jono perästä?
En kerro! Hähää, nyt varmaan vituttaa kun et tiedä kun en paljasta. Kehkeh.
Itse en kehtaisi sitä sinkkukoria käyttää, vaikka olenkin sinkkumies. Se on jotenkin niin noloa.
Kerran otin sen vahingossa, huomasin asian parinkymmenen metrin kävelyn jälkeen ja hirveällä kiireellä takaisin vaihtamaan koria.
Onko niitä sinkkukoreja muuallakin kuin Espoon Iso Omenan Citymarketissa?
Btw, meidän miesten on ihan turhaa käyttää sinkkukoria kun ei kukaan nainen kuitenkaan uskaltaisi lähestyä vaikka pitäisikin miestä söpönä.
Joten melkein yhtä hyvin olisi voinut tehdä sinkkukorin ainoastaan naisten käytettäväksi....
Lapseni tykkää myös ottaa aina sen sinkkukorin kun se on kuulemma kivan värinen. Siellä me koko perhe kierrellään sitten sen sinkkukorin kanssa.
Olen sinkkumies enkä käytä sinkkukoria vaikka niitä olisi saatavilla. En halua muiden tietävän että olen luuseri joka ei ole kelvannut kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni tykkää myös ottaa aina sen sinkkukorin kun se on kuulemma kivan värinen. Siellä me koko perhe kierrellään sitten sen sinkkukorin kanssa.
Sinkkuperhe? Mitäköhän sekin sitten tarkoittaa..etsitään toista perhettä?
Voi ei, otan osaa. Jos näin on käynyt, nyt kannattaa katsoa, mihin se siellä kaupassa rahansa pani. Toivottavasti ei Klamydian sinkkuun :(
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies enkä käytä sinkkukoria vaikka niitä olisi saatavilla. En halua muiden tietävän että olen luuseri joka ei ole kelvannut kenellekkään.
Näinhän se miehellä tosiaan menee. Sinkkukori on aivan eri signaali naiselta kuin mieheltä. Naisen sinkkukori on viettelevä ele ja kutsuu miehet tutustumaan. Miehen sinkkukori on yäääääääärghhh mikä yksinäinen huomiohuora, eikö se itse osaa naisia iskeä?
Missä kaupoissa näitä sinkkukoreja on ? En ole kyllä vielä vastaavaan törmännyt yhdessäkään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukori = 24 pulloa keskiolutta
Varattukori = 2 pulloa keskiolutta. Vain saunan jälkeen nautittavaksi.
Eiku 1 sidukka ja 1 kalja. Molemmille omat.
Onko kärryt sitten varatuille? Perheillehän on oma kärry johon saa kersan liimattua, mutta jos perheellinen menee ilman kakaroita kauppaan niin joutuuko se sitten ottamaan normikärryn, vai onko niillä joku muu funktio? Mummoillehan on omat vedettävät korit, mutta sen lisäksi en ole nähnyt muita kuin näitä sinkkukoreja, joita itse käytän aina, sillä olenhan sinkku.
Voisivat tehdä kauppoihin vähän selkeämmät ohjeet näille ostoskärryille ja -koreille, että minkä missäkin elämäntilanteessa ottaa, täähän on ihan hirveän sekavaa! Ties kuinka monta varattua sielä pyörii sinkkukorit kädessä, ja sinkkuja jotka ottaa kärryt koska haluavat ostaa kerralla koko kuukauden ruuat ettei tarvi kodista poistua.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupoissa näitä sinkkukoreja on ? En ole kyllä vielä vastaavaan törmännyt yhdessäkään kaupassa.
Citymarket
Piispansilta 11
02230 Espoo
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinkkukori?
Korinmuotoinen pinta-alus jolla suurehko määrä urospuolisia opiskelijoita osallistuu kaljakelluntaan?
En tiennyt mikä on sinkkukori.
Googlasin.
Nyt tiedän, eikä tarvinnut täällä kysellä.
"Otin kerran varattuna naisena sinkkukorin, missä oli jono perästä kun ei näkynyt muualla kun kassajonossa ollessani"
Mitä tämä tarkoittaa? Sinkkukorilla oli jono perästä?