Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli käyttänyt kaupassa sinkkukoria!

Vierailija
19.05.2016 |

Hyvä ystäväni näki hänet kaupassa sinkkukori kätösissään. Miten kostaa mahdollisimman julmasti tuo katala pettäminen ja sitten voin jättää sen pahkasian ja etsiä luotettavampi mies! Mies ei vielä tiedä, että tiedän!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otin kerran varattuna naisena sinkkukorin, missä oli jono perästä kun ei näkynyt muualla kun kassajonossa ollessani"

Mitä tämä tarkoittaa? Sinkkukorilla oli jono perästä?

Vierailija
22/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Otin kerran varattuna naisena sinkkukorin, missä oli jono perästä kun ei näkynyt muualla kun kassajonossa ollessani"

Mitä tämä tarkoittaa? Sinkkukorilla oli jono perästä?

En kerro! Hähää, nyt varmaan vituttaa kun et tiedä kun en paljasta. Kehkeh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi sitä sinkkukoria käyttää, vaikka olenkin sinkkumies. Se on jotenkin niin noloa.

Kerran otin sen vahingossa, huomasin asian parinkymmenen metrin kävelyn jälkeen ja hirveällä kiireellä takaisin vaihtamaan koria.

Vierailija
24/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä sinkkukoreja muuallakin kuin Espoon Iso Omenan Citymarketissa?

Btw, meidän miesten on ihan turhaa käyttää sinkkukoria kun ei kukaan nainen kuitenkaan uskaltaisi lähestyä vaikka pitäisikin miestä söpönä.

Joten melkein yhtä hyvin olisi voinut tehdä sinkkukorin ainoastaan naisten käytettäväksi....

Vierailija
25/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni tykkää myös ottaa aina sen sinkkukorin kun se on kuulemma kivan värinen. Siellä me koko perhe kierrellään sitten sen sinkkukorin kanssa.

Vierailija
26/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies enkä käytä sinkkukoria vaikka niitä olisi saatavilla. En halua muiden tietävän että olen luuseri joka ei ole kelvannut kenellekkään.

Vierailija
28/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni tykkää myös ottaa aina sen sinkkukorin kun se on kuulemma kivan värinen. Siellä me koko perhe kierrellään sitten sen sinkkukorin kanssa.

Sinkkuperhe? Mitäköhän sekin sitten tarkoittaa..etsitään toista perhettä?

Vierailija
29/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, otan osaa. Jos näin on käynyt, nyt kannattaa katsoa, mihin se siellä kaupassa rahansa pani. Toivottavasti ei Klamydian sinkkuun :(

Vierailija
30/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies enkä käytä sinkkukoria vaikka niitä olisi saatavilla. En halua muiden tietävän että olen luuseri joka ei ole kelvannut kenellekkään.

Näinhän se miehellä tosiaan menee. Sinkkukori on aivan eri signaali naiselta kuin mieheltä. Naisen sinkkukori on viettelevä ele ja kutsuu miehet tutustumaan. Miehen sinkkukori on yäääääääärghhh mikä yksinäinen huomiohuora, eikö se itse osaa naisia iskeä?

Vierailija
31/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupoissa näitä sinkkukoreja on ? En ole kyllä vielä vastaavaan törmännyt yhdessäkään kaupassa.

Vierailija
32/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukori = 24 pulloa keskiolutta

Varattukori = 2 pulloa keskiolutta. Vain saunan jälkeen nautittavaksi.

Eiku 1 sidukka ja 1 kalja. Molemmille omat.

Vierailija
33/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinkkukori?

Vierailija
34/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kärryt sitten varatuille? Perheillehän on oma kärry johon saa kersan liimattua, mutta jos perheellinen menee ilman kakaroita kauppaan niin joutuuko se sitten ottamaan normikärryn, vai onko niillä joku muu funktio? Mummoillehan on omat vedettävät korit, mutta sen lisäksi en ole nähnyt muita kuin näitä sinkkukoreja, joita itse käytän aina, sillä olenhan sinkku.

Voisivat tehdä kauppoihin vähän selkeämmät ohjeet näille ostoskärryille ja -koreille, että minkä missäkin elämäntilanteessa ottaa, täähän on ihan hirveän sekavaa! Ties kuinka monta varattua sielä pyörii sinkkukorit kädessä, ja sinkkuja jotka ottaa kärryt koska haluavat ostaa kerralla koko kuukauden ruuat ettei tarvi kodista poistua.

Vierailija
35/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupoissa näitä sinkkukoreja on ? En ole kyllä vielä vastaavaan törmännyt yhdessäkään kaupassa.

Citymarket

Piispansilta 11

02230 Espoo

Vierailija
36/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinkkukori?

Korinmuotoinen pinta-alus jolla suurehko määrä urospuolisia opiskelijoita osallistuu kaljakelluntaan?

Vierailija
37/37 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt mikä on sinkkukori.

Googlasin.

Nyt tiedän, eikä tarvinnut täällä kysellä.