Kanada hävisi oikeasti Suomelle tahallaan!
Ääliöt. Ruotsilla on ihan paska joukkue tänä vuonna joten helppo vastus ja nyt Kanada ei joudu pelaamaan Venäjää vastaan. Venäjä on kova ja vielä kotiyleisö. Kanadan pelihän oli ihan paskaa.
Kommentit (21)
Nytkö vasta sen tajusit? Johan se näkyi niistä helpoista maaleista. Katsoppa matsi uudestaan.
Mutta eihän kanadassa arvosteta kiakkoa, niin miks vaa he sillai tekkee?
Valitettavasti se meni pieleen. Koska venäläisten mielestä Suomi on heidän kovin vastustajansa näissä kisoissa, niin ne häviävät tänä iltana Saksalle tahallaan, etteivät joudu pelaamaan Suomea vastaan!
t. asian tuntija tyyppi.
Mitä katsoin sitä peliä niin ainakin alussa kanada kävi päälle kuin yleinen syyttäjä. Sitten alkoi muita ohjelmia niin ehti vain mainoskatkoilla vilkaista peliä. Suomella näyttää olevan kova joukkue. Saa nähdä kuinka kirkas mitalli kisoista tulee?
Oon ollut koko ajan tätä mieltä. Kanadan joukkueessa ennakoitiin ja hävittiin tahallaan, että ei jouduta ottelemaan Venäjän kanssa ennen finaalia. Nyt Suomella on sitten edessään Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta sen tajusit? Johan se näkyi niistä helpoista maaleista. Katsoppa matsi uudestaan.
Minä tajusin heti, mutta moni mamma ei!
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut koko ajan tätä mieltä. Kanadan joukkueessa ennakoitiin ja hävittiin tahallaan, että ei jouduta ottelemaan Venäjän kanssa ennen finaalia. Nyt Suomella on sitten edessään Venäjä.
No turhaan kai ne sitten menee sinne finaaliin, kun eivät kerran voi Venäläisiä voittaa, eivätkä siihen usko.
No Kanadalle tulee Venäjä vastaan kultaottelussa joka tapauksessa. ;)
Vierailija kirjoitti:
No Kanadalle tulee Venäjä vastaan kultaottelussa joka tapauksessa. ;)
Niin tulee. Suomi ei Venäjää voita.
Ketäs ryssäköitä täällä taas uhoaa? Kukaan teistä ei ainakaan ole harrastanut joukkueurheilua. Mikään jengi ei häviä tahallaan paitsi ehkä venäjä tänä vuonna jotta eivät jää dopingista kiinni.
Niin. Täälläkin siitä
http://www.torontosun.com/2016/05/17/canada-loses-to-finland-finishes-s…
Alpo Suhonen päätti lähettää Risto Siltasen kotiin kisoista.
Rise on hyvä pelimies, nykyiset junnut vain räkänokkia.
No jos käsky käy niin sitä noudatetaan.