Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

netti ei toimi kämpässä?

Vierailija
19.05.2016 |

täällä on kuulemma ilmainen netti. Anvian laajakaista, joku modeemi pitäisi muka olla joka asunnossa mutta ei löydy tai en edes tiedä miltä se näyttää?? Kännykällä yritän yhdistää niin ei löydy lukotonta yhteyttä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/9 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh miten uusavutonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita anvialle, eiköhän se sieltä selviä

Vierailija
4/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, tämänkin aloituksen onnistuit tekemään ja kehtaat viilata minua linssiin ettei netti muka toimi. Häpeäisit!

Vierailija
5/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae modeemi Anvialta, samalla he kytkevät taloyhtiölaajakaistasi eli internet-yhteytesi toimimaan. Et voi kuvitella että netti toimisi ilman modeemia, huutista ja naurista!

Vierailija
6/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yhdistää nettiin kännykällä ilman modeemia. Kierrä asunto läpi ja katso missä näkyy nettipistokkeita lattian rajassa sähköpistokkeiden vieressä. Jossakin pistokkeessa pitäisi olla modeemi kiinni tai muuten ei toimi. Kiinnitä modeemi, niin alkaa toimia... Tosiaan, vaikka netti kuuluisikin vuokraan/vastikkeeseen, niin laite täytyy silti yleensä itse kiinnittää eli ostaa tai hommata ilmaiseksi nettiyhtiöstä.

Vierailija
7/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii ilman itään modeemeja. Kännykän täytyy ensin jäähtyä, jotta se löytää sen netin. Jääkaapissa kun pitää 5min niin auttaa. Jos ei siltikään löydy niin mene itse sinne kaappiin.

Vierailija
8/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä nyt pääsit nettiin turvenuija?

Vierailija
9/9 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo