netti ei toimi kämpässä?
täällä on kuulemma ilmainen netti. Anvian laajakaista, joku modeemi pitäisi muka olla joka asunnossa mutta ei löydy tai en edes tiedä miltä se näyttää?? Kännykällä yritän yhdistää niin ei löydy lukotonta yhteyttä
Kommentit (9)
Soita anvialle, eiköhän se sieltä selviä
Älä valehtele, tämänkin aloituksen onnistuit tekemään ja kehtaat viilata minua linssiin ettei netti muka toimi. Häpeäisit!
Hae modeemi Anvialta, samalla he kytkevät taloyhtiölaajakaistasi eli internet-yhteytesi toimimaan. Et voi kuvitella että netti toimisi ilman modeemia, huutista ja naurista!
Ei voi yhdistää nettiin kännykällä ilman modeemia. Kierrä asunto läpi ja katso missä näkyy nettipistokkeita lattian rajassa sähköpistokkeiden vieressä. Jossakin pistokkeessa pitäisi olla modeemi kiinni tai muuten ei toimi. Kiinnitä modeemi, niin alkaa toimia... Tosiaan, vaikka netti kuuluisikin vuokraan/vastikkeeseen, niin laite täytyy silti yleensä itse kiinnittää eli ostaa tai hommata ilmaiseksi nettiyhtiöstä.
Hyvin toimii ilman itään modeemeja. Kännykän täytyy ensin jäähtyä, jotta se löytää sen netin. Jääkaapissa kun pitää 5min niin auttaa. Jos ei siltikään löydy niin mene itse sinne kaappiin.
No miten sä nyt pääsit nettiin turvenuija?
UP