Saako baareissa jotain alkoholittomia drinkkejä? Jotain muuta kuin limua? Vinkkejä!
Eli mitä kannattaa tilata, jos haluaa alkoholitonta? Kesä lähestyy ja samoin terassikelit, mutta en haluaisi kuitenkaan litkiä aina alkoholia, olen niin kyllästynyt siihen ja eihän siitä ole loppujen lopuksi kuin haittaa... Toisaalta tuntuu tyhmältä jättäytyä tällaista baarissa istuskeluista pois vain sen takia, etten halua juoda. Mitä muuta voin tilata kuin kokiksen?
Kommentit (26)
Itse oon myös parikymppinen opiskeilja. Juon tosi harvoin alkoholia, mutta tykkään olla kaveriporukalla kivoissa kahviloissa ja istuskelubaareissa. Eipä kyllä ketään kiinnosta, onko lasissa virgin mojito, normaali mojito, valkkaria, siideriä vai vettä.
Ei sitä juomattomuutta tarvitse selitellä. En siis oo missään nimessä absolutisti, usein vaan valitsen sen holittoman. Seuraavana päivänä voi olla aamutreenit, tentti, töitä tai ihan vaan vapaapäivä. Juon alkoholia kun siltä tuntuu, ja usein ne illat onkin tosi hauskoja. Ei mun kaverit ainakaan oo mitään pakkojuottajia tai tyrkyttäjiä :D
Kasva ap oikeasti aikuiseksi ja juo mitä haluat...siis vaikka vettä! Ihan sama mitä kaverit sanoo tai ajattelee ja juo.
Onko tällaisia tossu-ihmisiä oikeasti olemassa jotka ei edes uskalla juoda sitä mitä haluaa vaan pitää valehdella ja kieroilla ennemmin kuin elää niinkuin haluaa???
Monissa paikoissa on jo holitonta skumppaa. Se on ihan jees jäähdytettynä.
up