Keski-ikäisten tämän hetkinen muoti.
Muodottomat retkuvaatteet, beige number one, liian lyhyet lahkeet housuissa, muita?
Kommentit (18)
Olen keski-ikäinen mutta en omista mitään mainituista muotivaatteista tai väreistä. Eikä niin tee kukaan keski-ikäinen tuttunikaan.
Emme taida olla kovin muotitietoisia :(
Pitkän mekon alla housut, kamooon?mitä järkee?
Ap:n kuvailu kuulostaa minusta nuorten trendikkäiden kaupunkilaisten pukeutumistyyliltä.
Pukeudun just niin kuin haluan. En ole hötkyillyt muodin takia sitten 80-luvun, jolloin olin paitsi nuori, myös tyhmä. Jos sinä saat vaatteistani näppyjä, niin pidä hyvänäsi.
Ei mulla ainakaan ole tuollaisia vaatteita. t.keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Rumat harmaat sandaalit
LÖYTYY!!! Oonko nyt muodin huipulla? Niillä on kyllä hitsin hyvä kävellä.
30 vuotta olen käyttänyt pillifarkkuja ja isoa collegepaitaa ja aion jatkaa samalla linjalla hautaan saakka. Mukavia vaatteita kun työkseen istuu ja pyörittelee miljoonia. Terv. Nelikymppinen
No voi että, olen kyllä sitten täysin ulkona muodista. Ei ole kyllä ihmekään, olen pukeutunut oman maun mukaisesti parikymppisestä asti, taitaa olla jotain vähän boheemia, ehkä jopa hippimäistä tyyliä. Oon lähes 50-v, 10 v vanhempi siskoni pukeutuu ihan eri tavalla, tykkää pitää jakkupukuja ja suosikkivärit on musta ja valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun just niin kuin haluan. En ole hötkyillyt muodin takia sitten 80-luvun, jolloin olin paitsi nuori, myös tyhmä. Jos sinä saat vaatteistani näppyjä, niin pidä hyvänäsi.
Näin juuri. Keski-ikäisten naisten pukeutumisen kirjo on laaja, ollaan huomattavasti vähemmän kiinni trendeistä tai ulkopuolisista vaikutteista kuin nuoremmat naiset.
Muoti on niitä varten, jotka eivät omaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Keski-iässä tulet tietämään.
Farkut ja trikoopaita, kylmällä neule, kesällä voi olla puuvillahousut. Näillä on pärjätty viimeiset 20 vuotta ja vielä menee seuraavat 40 vuotta. Oikein helle jos on, voin vaihtaa lyhythihaiseen T-paitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkää mekkoa tarkoitat? Maksimekon alla ovat kyllä oudot.
Riippuen mekon mallista ja materiaalista kapeat housut sopivat esim. polvipituisten mekkojen alle hyvin. Kaikki eivät halua käyttää sukkahousuja, mutta haluavat olla puetumpia kuin paljain säärin.
Ööö... En kai sitten itse tunne keski-ikäisiä...