Onko teillä tullut ruskeaa vuotoa kun olette alkaneet käyttämään e-pillereitä?
Nyt siis kolme viikkoa syöty pillereitä ja noin viikon verran tullut ruskeaa vuotoa, välillä vähemmän ja välillä enemmän, loppua ei näy... Meneekö tämä ohi vai jatkuuko kenties koko ajan? Mitään tällaista ei siis aiemmin ole ollut vaan tuli nyt kun aloitin pillerit. Jos nimittäin jatkuu vastaisuudessakin en halua jatkaa niiden syöntiä.
Kommentit (7)
Niin jatkan tohon edelliseen vielä, tuo tiputteluvuoto taitaa olla niissä sivuoireissakin mainittu ?
Eikös se niissä sivuvaikutuksissa lue.
Niinpä taisi ollakin oireissa mainittu, ei muistunut mieleen. Hyvä jos menee ohi, ei ole mukavaa.
Ap
Menee ohi aika varmasti! Jos ei niin kokeile toista merkkiä tai jotain muuta ehkäisyä. Joillekin pillerit vaan pahentaa esim menkkoja ja niiden oireita!
Tää oli yksi syy miks lopetin pillerit kokonaan. Mulla tuli tota tiputteluvuotoa koko ajan, mikä oli aivan sairaan ärsyttävää.. Piti olla koko ajan valppaana hautoa pikkuhousunsuojaa. :/
Itsekkin olin vähän huolissani kun aloitin pillerit ja koko ensimmäisen liuskan ajan tiputteli. Se kuitenkin jäi siihen ensimmäisen liuskaan ja näin toivottavasti käy sinullekin. Jos ei niin voi olla, että joudut parin liuskan ajan kärvistelemään tiputtelun kanssa ennen kuin loppuu, mutta yleensä se on ohi aika nopeaan. Toivottavasti näin on sullakin :)
Ihan normaalia, mulle tuli varmaan ekoihin kunnon menkkoihin saakka sellasta ruskeeta mönjää, eli useempi viikko.