Puolituttu aikoo antaa tyttönsä nimeksi Laila, voi kamala
Ihan hirveä nimi joka kuuluu jollekin 95-vuotiaalle mummolle. Pahinta tässä on se, että Lailan isoveli on nimeltään Aarne. Millähän keskiajalla tuo ihminen elää? Jos haluaa L- ja A- kirjaimia nimeen niin miksei voi antaa nimeksi vaikka Liana? Olisi nätti nimi.
Kommentit (39)
Mun kaverin vauva sai nimekseen Virpi.
Se ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä. Virpi.
Laila ja Leila ovat ihania nimiä!
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin vauva sai nimekseen Virpi.
Se ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä. Virpi.
Minusta Virpi on kiva nimi. Se oli harkinnassa aikoinaan, kun sain keskimmäisen lapseni. Leila hänestä sitten kuitenkin tuli.
Minäkin haluaisin tulevalle tyttärelleni nimeksi joko Laila tai Leila. Kuullostavat soinnillisesti kauniilta ja harmoonisilta.
Onks sun lapset pissistyyliin Janica, Veicco, Pecca yms.?
25, sääli sitä lasta äläkä ajattele mikä itsestäsi tuntuisi hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Samantapainen ongelma. Naapurin kummin kaiman isotädin tyttären tuttu on antanut lapsen nimeksi sellaisen, mistä minä en pidä. Miten voin estää tämän?
Pitäskö vähän relaa sun, ku tollasest stressaat? En haluu tietää mil terapeutil kävit päättää omien lasten nimet.
Vierailija kirjoitti:
25, sääli sitä lasta äläkä ajattele mikä itsestäsi tuntuisi hyvältä!
Miksi lasta pitäisi sääliä? Vonko varmistua jostakin hän ei ehdottomasti pitäisi nimestä Laila, mutta rakastaisi nimeä Liana?
Mä tiedän kaksikin n. 7-9 v Lailaa, nimi sopii heille oikein hyvin.
Kauniita nimiä!
Mutta tään palstan kommentoijat (aika monikin) ärsyttää suunnattomasti - kritisoitte ap:ta vaikka teette omassa viestissänne just samaa! Ihme juttu kun joka viestissä pitää mainita joku nimi "joka on ihan paska". En voi käsittää. ihanaa kun on erinimisiä lapsia, suosittuja ja harvinaisia nimiä. Pahimpia kiusaajia on nimiasioissakin aikuiset, ei lapset...
Vierailija kirjoitti:
Samantapainen ongelma. Naapurin kummin kaiman isotädin tyttären tuttu on antanut lapsen nimeksi sellaisen, mistä minä en pidä. Miten voin estää tämän?
Heh :) Samaa mieltä sun kanssa. Tällä palstalla on ilmeisesti lähinnä niitä, joilla ei ole minkäänlaista sarkasmintajua...
Aarne ja Laila, ihanat nimet! Mut Liana... Siis vähän ku liaani?
Helppo nimihän tuo sentään on. Kaupassa kuuntelin kun joku huuteli lastaan Auroraksi tai Adalminaksi ja se kuulosti todella typerälle.
Hahaa :D oo pitänyt taukoa AV:stä pitkään ja tämä oli eka ketju jonka avasin. Laatu on taattu aina vaan!
Meillä arvottiin 6 vuotta sitten Lailan ja Leilan välillä ja Leilaan päädyttiin. Ihana perinteinen mutta samalla kansainvälinen nimi. Tutulta tuntuva mutta yhtäkään lapsikaimaa ei ole tullut vielä vastaan.
Mulla on oppilaana Jorma, oisko 17 v. Kukaan ei kiusaa. Muutenkin sillä luokalla on näitä perinteisempiä nimiä: on myös Jouko, Pauli, Heikki. Minusta kiva juttu!
Vierailija kirjoitti:
Tuttusi on edellä aikaansa. Laila on tuleva hittinimi, kun Aino, Emma ja Viola kyllästyttävät. Poikien puolella Einon ja Sulon jälkeen tulee Reino ja Erkki.
Oi tuo Erkki, siinäpä nimi joka sopii lapselle ja aikuiselle.
Ai kukaan ei oo tässä ketjussa maininnut sitä? No en sitten minäkään, ettei mene liikaa vettä myllyyn kellään. Totean vain minäkin, että ihanat nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö vähän relaa sun, ku tollasest stressaat? En haluu tietää mil terapeutil kävit päättää omien lasten nimet.
No tietenkin kysyin, mitä entisen työkaverin tytärpuolen parhaan kaverin pikkuveljen tarhakaverin isäpuolen uusi vaimo on asiasta. Monta hyvää nimeä hylkäsin, kun hän ei tykännyt.