Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset haluavat ohuet jalat?

Vierailija
19.05.2016 |

Näin miehenä sanon, että tukevat reidet ja tymäkät pohkeet ovat HOTTIA. Lantiota saa olla, mutta nilkka toki saa/pitää olla pienempi kuin pohje. Mutta ne jalat, siis tottaKAI naisen jaloissa pitää olla muotoa.

Miksi ihmeessä halutaan "hoikat jalat"?

T. Mies

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nilkka toki saa/pitää olla pienempi kuin pohje."

Onko tän mahdollista olla toisinpäin? :D

Itse tykkään ohkasista kintuistani, sirot ja herkät.

Vierailija
22/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naisia arvostellaan aina, oli minkä näköinen tahansa. Varsinkin nuorena sitä yrittää muokkautua kulloinkin äänekkäimmin kaikuviin kauneusihanteisiin. Kun joku haukkuu ohuita jalkoja, sitä yrittää saada ne paksummiksi. Sitten taas haukutaan paksuja jalkoja ja ne pitää koittaa saada ohuemmiksi. Tätä jatketaan niin kauan kunnes tajuaa ettei tästä kaikesta ole mitään helvetin hyötyä eikä sillä oikeasti ole mitään väliä tykkääkö joku tai edes kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä, että naisilla on hoikat jalat. Se on hot.

Vierailija
24/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on canklesit, eli sellaiset kumman suorat ja paksuhkot nilkat vaikka olen hoikka ja sporttinenkin jopa. Niille ei mahda mitään liikunnalla. Olen aina hävennyt niitä, mutta nyt yli kolmekymppisenä en enää jaksa. Pitää vain katsoa etten kengillä ja vaatteilla korosta niitä, esim caprit on meikäläiselle ehdoton nou nou, samoin midi-hameet. 

Sorjat sääret on kyllä kauniit.

Vierailija
25/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hoikat jalat ovat viehättävämmät. Harrastan paljon liikuntaa ja jaloissa on paljon lihasta. Sehän ei sitten muuten väistä. Tosi kiva etsiä muun muassa saappaita

Vierailija
26/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan ohuet tikkujalat eikä niihin tule muotoa vaikka kuinka söisi ja treenaisi. Olen lisäksi pitkä, ja se tekee minusta entistä laihemman näköisen. Ap:n kaltaiset hoikkien haukkujat heikentävät itsetuntoa entisestään. Mitä jos lopettaisit arvostelemisen ja antaisit ihmisten olla sellaisia kuin luonnostaan ovat. Miksi pitää kehua lyttäämällä toisia? 

Vierailija
27/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan pitää jalkani hoikkia koska pidän itse niistä tällaisina. Minua ei kiinnosta minkälaiseksi niiden pitäisi jonkun miehen mielestä muuttua. Ihan sama vaikka kaikki maailman miehet pitäisivät paksuista. Miksi sen pitäisi kiinnostaa? Miksi jonkun muun mielttmykset olis omiani merkityksellisempää kun kyseessä on oma kehoni?