Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ohuet jalat?

Vierailija
19.05.2016 |

Näin miehenä sanon, että tukevat reidet ja tymäkät pohkeet ovat HOTTIA. Lantiota saa olla, mutta nilkka toki saa/pitää olla pienempi kuin pohje. Mutta ne jalat, siis tottaKAI naisen jaloissa pitää olla muotoa.

Miksi ihmeessä halutaan "hoikat jalat"?

T. Mies

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Se on aina välillä ollut trendikästä. Mulla on luonnostaan hoikat jalat joihin vaikea saada edes lihaksilla muotoa, puhumattakaan lihomisesta, ei vaan tuu. Toivottavasti joillekin miehille kelpais tämmöinenkin.

Vierailija
2/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas miehenä sanon, että hyvä jos naiset haluaa ohuet jalat. Hoikat jalat ja sääret/pohkeet on kuuminta hottia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en siedä sitä tunnetta, kun reidet osuu yhteen. Pitäs olla aina housut jalas lihaksikkailla reisillä..

Vierailija
4/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohuet" tai hoikat jalat ovat esteettiset, paksut jalat (etenkin reidet) ovat todella irvokkaat ja rumat mielestäni. Ei kiinnosta, mitä joku mies ajattelee tästä. Paksuus missä tahansa on rumaa. Hoikkuus on kaunista. Paksuista jaloista tulee mieleen musta bad ass -ghettomuija, favelan pimu tai Hillary Clinton.

Vierailija
5/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut jalat. Ollut aina. Jos saisin läskit pois jaloista, niin olisivat täydelliset. Lihaksikkaat ja muodokkaat, eikä tikut.

Vierailija
6/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lukea välillä vastakkaisiakin mielipiteitä. :) Yleensä kun äijät tuppaavat näillä nettipalstoilla valittamaan joukolla siitä, kuinka "suomalaiset siiderivalasmuijat on niin karseita perjalkaisia tanttoja", ja samaan hengenvetoon hehkuttamaan niitä "ulkomaiden gasellisäärisiä kaunottaria".

En tietysti yleistä, mutta edellä mainitun kaltainen ajattelutapa tuntuu olevan valitettavan yleistä; geeneilleenhän kukaan ei nimittäin mitään voi. (Minäkin tulen aina olemaan paksujalkainen tantta, vaikka laihduttaisin itseni oikeasti alipainoiseksi.)

Tai sitten havaintoihini pätee se klassinen netti-ilmiö, jonka mukaan ne kaikkein kovaäänisimmät valittajat ovat aina eniten äänessä. Mene ja tiedä...

Vierailija
7/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ovat rumat ja näyttävät ratapölkyiltä.

Vierailija
8/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat tukevalla varmaan treenattuja pohkeita ja reisiä?

Vierailija
9/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi hiljattain petipuuhissa, että reiteni ovat kaventuneet sitten viime näkemän. En tiedä, tarkoittiko ihan hyvällä. Niin ovatkin. Omaan makuun en pidä isosta takapuolesta, paksuista reisistä tai pohkeista naisilla. Siromman näköistä kapeampana. Etenkin tämä porkkanalahje housumuoti oikein korostaa noita piirteitä.

Vierailija
10/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat tukevalla varmaan treenattuja pohkeita ja reisiä?

Eiku ihan saa olla tukevat. En ymmärrä miksi ihmisen, varsinkaan naisen jolle on luontaista kehittyä massaa jalkoihin, pitäisi keikkua "tikkujen nokassa"?

Ei tarvitse olla järjetön ghettoperse, mutta saa olla tavaraa jaloissa.

T. ap

Vierailija
11/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, no ei sitten muuta kuin taas sääret piiloon tänäkin kesänä... :(

Vierailija
12/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisen näkökulmasta 😊 En itse tykkää ihan tikuista ja ohuista.

Mun mielestä riippuu ihan jalkojen muodosta ja pituudestä näyttääkö "paksuus" hyvältä. Mun silmiin sporttiset muodokkaat reidet on kauniit,ei mitään löllyviä läskireisiä tai suhteettoman suuria takapuolia.

Mun mielestä ns.perus tiimalasikroppa on hottia jossa erottuu vyötärö.

Oon aina tykännyt Scarlett Johanssonin vartalosta.Hieman pehmeän naisellinen mutta ei mikään siiderivalas 😉

Vierailija
13/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua ohuita jalkoja, päinvastoin haluaisin muotoa jalkoihini. Valitettavasti rimpulajalat ovat geeneissäni, enkä tiedä tuleeko näihin kovallakaan treenillä huomattavaa muutosta.

Vierailija
14/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta on löllyvät läskireidet ja pulleat sääret, ja pohjetta kapeammat nilkat. Useimmilla lihavilla tytöillä/naisilla nilkat ovatkin se kapein kohta. Haluan että sääret ovat kaartuvat eivätkä tasapaksut pölkyt, vaikkakin pulleat. Reisien ei pitäisi kuitenkaan olla suhteettoman paksut suhteessa ylävartaloon, se on ruminta mitä tiedän. Takapuoli ei mielellään myöskään suhteettoman suuri mahaan nähden.

M21

Vierailija
15/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narujalat ei tod. oo hottia.

Tässä malliesimerkki, että miltä näyttävät muodokkaat reidet (ja pyrstö).

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/42/42/af/4242af76f8ef80090fbba477b996b68c.jpg

Kyykkyjä ja mavea tekemään, mars.

t:miekkonen

Vierailija
16/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jahas, no ei sitten muuta kuin taas sääret piiloon tänäkin kesänä... :(

No voi nyt jestas... vaihdatko pukeutumistyyliä aina kun kuulet jonkun mielipiteen? Ei kaikkia voi miellyttää. Pukeudu ihan niinkuin tykkäät!

Vierailija
17/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narujalat ei tod. oo hottia.

Tässä malliesimerkki, että miltä näyttävät muodokkaat reidet (ja pyrstö).

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/42/42/af/4242af76f8ef80090fbba477b996b68c.jpg

Kyykkyjä ja mavea tekemään, mars.

t:miekkonen

A-men.

Vierailija
18/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuohon pyrkinyt. Ehkä nuorena hoikentui hieman. 

Vierailija
20/27 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on jokin kompleksi pohkeistaan. En tajua, miksi niiden pitäisi olla ohuet. Omat pohkeeni ovat aina olleet ohuet ja yhdistettynä isoon jalkaterään kokonaisuus on kaukana naisellisesta. Olen siis nainen, mutta polven alapuolinen osa on kuin oppikirjaesimerkki miehen jalasta. Sen sijaan siro jalkaterä ja paksu pohje on kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme