Tänään vedän reteesti mummokalsarit jalkaan ja katson lätkää
kun ei niillä somilla ja seksikkäilläkään tai viettelevällä käytöksellä näköjään seksiä saa. Hittoako tässä enää keimailemaan ja yrittämään. Karvatkin saavat tästedes rehottaa miten mielivät. Mitä näillä sileillä ja pehmoisilla jaloilla edes tekee, kun ei toista huvita koskettaa... Tämä suomiakka 22 v. rupsahtaa NYT.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaljaa ja makkaraa myös? Itse menen pubiin kattomaan, siellä on hyvä meno.
t. m-50
Kaljaa en juo - pitäisiköhän opetella - eikä makkaraakaan löydy. Vieläköhän ehtisi Lidlissä pyörähtämään ennen matsia? Jos kiskoisi jalkaan vaikka mökkicrocsit ja pieruverkkarit ja painelisi äkkiä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaljaa ja makkaraa myös? Itse menen pubiin kattomaan, siellä on hyvä meno.
t. m-50
Kaljaa en juo - pitäisiköhän opetella - eikä makkaraakaan löydy. Vieläköhän ehtisi Lidlissä pyörähtämään ennen matsia? Jos kiskoisi jalkaan vaikka mökkicrocsit ja pieruverkkarit ja painelisi äkkiä kauppaan.
No hyvin ehtii, yli tunti aikaa. Se Lidlin oma halpisolut oli yllättävän hyvää ja 69cnt/tölkki.
t. m-50
t. m-50