5:2 paastodieetillä laihtuneita?
Heippa!
5:2 dieetin eli ns. pätkäpaaston suosio oli pari vuotta sitten huipussaan, mutta en aikoinaan halunnut lähteä kokeilemaan sitä, ennenkuin siitä saadaan enemmän tutkimustuloksia ja/tai ennenkuin esim. ravitsemusterapeutit tai lääkärit suosittelevat sitä.
Nyt olisin vihdoin kiinnostunut aloittamaan "viiskakkosen", joten kysynkin teiltä, että onko joku onnistunut pudottamaan sillä painoaan pysyvästi? Ja jos on, niin kuinka paljon? itselläni tavoitteena pudottaa n.10kg.
Kiitos paljon kaikille vastauksista! :)
Kommentit (26)
Mä oon noudattanut 18/6 rytmiä nyt muutaman kuukauden ja painoa on lähtenyt. Mä oon aina ollut huono syömään monta kertaa päivässä, niin tää sopii mulle paremmin kuin hyvin. Syön ekan kerran siinä klo 11 paikkeilla ja sitten toisen kerran klo 17 aikaan. Joskus teen myös "one meal a day'- systeemillä. Luulenpa, että tämä tyyli jää mulle loppuelämän tavaksi.
Orlistat - https://euhealth24.com/fi/drug/xenical-generic Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
Up