Roolien vaihtoa...
Kuinkahan moni Nainen haaveilee ajoittaisesta roolien vaihdosta jossa pääsisi itse vuorostaan miestään sträpillä naimaan, mutta mies on jyrkästi sitä mieltä, että se on: Exit only...
Todella harmillista josko on siis olemassa Naisia joita miehen ajoittainen naiminen sträpillä kiinnostaisi, mutta siihen ei ole tai anneta mahdollisuutta...
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
naisellahan ei omasta takaa ole penistä, niin mitä nautintoa tuo naiselle toisi. yksi vaihtoehto on että nainen haluaa alistaa toista osapuolta, mutta mutu tuntumalla voisin arvailla, että naisten keskuutessa kumppanin alistaminen ei taida kovin yleistä olla.
On olemassa sellaisiakin sträppejä joihin saa laitettua pienen vibran jota hyväilee juuri sopivasti kohtaa myös sträpin käyttäjää, Naista... eli kyllä nainenkin voi tästä nautintoa saada myös muutoin kuin sillä että haluaa miestään jollain muotoa alistaa... eikä tämän(kään) tarvitse sinänsä varsinaisesti olla mitään alistamista vaan se voi olla myös hellää rakastelua, roolit vain toisin päin...
Tämä roolien vaihto, sträpin käyttö, ei sinänsä käsittääkseni ole kovinkaan harvinaista, tälläkin palstalla on tästä kirjoiteltu, mutta itse lähdinkin ihan mielenkiinnosta tiedustelemaan, että kuinkahan moni Nainen tällaista haluaisi (ainakin kokeilla), mutta oma mies ei olisi siihen suostuvainen vaan hänen mielestään se on tuo: Exit only vaikka hän itse naiseltaan peppuakin haluaisi...
Naisen peppu on tarkoitettu myös peneraatioon. Nainen sopeutuu helposti ottamaan myös peppuun.
Miehet siis miehet eivät ole suunniteltu tuommoiseen vaan se takapuoli on exit only.
naisellahan ei omasta takaa ole penistä, niin mitä nautintoa tuo naiselle toisi. yksi vaihtoehto on että nainen haluaa alistaa toista osapuolta, mutta mutu tuntumalla voisin arvailla, että naisten keskuutessa kumppanin alistaminen ei taida kovin yleistä olla.