Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs nainen alkoi kerran porukalla kiusaamaan minua, kun en halunnut suhteeseen hänen kanssaan

Vierailija
19.05.2016 |

Eräs nainen kerran tunnusti olevansa ihastunut minuun, mutta minä en halunnut hänen kanssaan kaveruutta enempää. Ei siinä naisessa ollut mitään vikaa, ei ulkonäöllisesti eikä luonteen osaltakaan, mutta kun ei vain kolahtanut, niin ei kolahtanut, enkä tuntenut häntä kohtaan mitään kaveruutta enempää.

No, ilmeisesti tämä nainen ei pakkeja sulattanut, kun päätti alkaa sen jälkeen oikein toisten naispuolisten kavereidensa kanssa joukolla mollaamaan, haukkumaan, kiusaamaan ja joka paikassa nolaamaan minua. Ihan tosissaniko minä oikeasti olin jotekin paha-ääliö-mies, kun en halunnut suhteeseen hänen kanssaan? Ihan väkiselläkö minun olisi pitänyt alkaa suhteeseen hänen kanssaan, vaikka ei ollut tunteita pelissä? Kysyn vain, että mikä se sellainen parisuhde on, jossa toinen tai kumpikaan osapuoli ei rakasta tai tunne vetoa toista kohtaan?

Oli tässä kuitenkin vielä sellainen loppu, että lopulta, pitkän ajan jälkeen tämä nainen leppyi ja pyysi käytöstään syvästi anteeksi. Samaa tekivät myös naisen kaverit. Lopulta nainen totesi, että kyllä voidaan olla kavereita.

Voisiko kukaan teistä naisista kertoa, että onko se tosiaankin joku hirvittävä loukkaus naista kohtaan, jos olette ihastuneet mieheen ja mies ei halua suhteeseen kanssanne? Ja onko tosiaan oikeus aloittaa oikein joukolla sen miehen henkinen murjonta, jos mies ei ole halunnut suhteeseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Vierailija
2/2 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa(kin) lajissa miehet ovat "ansioituneet" 100 kertaa paremmin kuin naiset. Mustamaalausta ja perättömiä juoruja kostoksi. Miehen ylpeys ei kestä pakkeja eikä ikinä antaisi periksi pyytää anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla