Monensillako treffeillä harrastit seksiä nykyisesi kanssa ensimmäisen kerran?
Kysymys otsikossa.
Me harrastimme neljänsillä treffeillä. Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta.
Kommentit (39)
Nykyinen ei ollut ihan helppo, piti treffailla useita viikkoja ennen kuin oli valmis.
Avioliitto alkoi aikoinaan "yhden illan jutusta", samoin muutama pitempi suhde sen jälkeen. Kaikkein pisimpään meni ensimmäisen poikaystävän kanssa; oltiin seurusteltu kahdeksan kuukautta ennen kuin mentiin sänkyyn. Onneksi silloin ei ollut kovin korkeita odotuksia :-D
Klassisesti kolmansilla virallisilla. Treffailua ennen tutustuttiin pari kuukautta (töissä). Nyt yhdessä 11 v.
Ensimmäisillä. Hän on ainoa jonka kanssa olen tehnyt näin, tosin olimme olleet ystäviä ja työkavereita jo yli vuoden. 20v tulee täyteen näinä päivinä:D
Toisella tapaamiskerralla, eikä ne ollut treffit. En hirveästi edes halunnut seksiä. Saati uskonut että meistä tulee pari. Mies on kyllä ihana ja komea, mutta itsestäni se johtui. Tulin kyllä myöhemmin "järkiini".
Kolmansille treffeillä oltiin päätetty että ollaan yhdessä ja teki ns. mieli.
Tokalla tapaamisella, mentiin meille. Yhdessä 27 vuotta.
Kaksi viikkoa myöhemmin ekoista treffeistä. En kyllä muista, montako kertaa ehdittiin nähdä siinä välissä.
Ensimmäisillä. Olimme tavanneet kyllä toisemme kerran aiemmin, ja tässä yhteydessä hän pyysi minua ulos. Lukiessani täällä av:llakin suosittuja ketjuja siitä, saako ensitreffeillä "antaa", mietin, että elämmekö jossain eri todellisuuksissa tai kuplissa. Minun tai kaveriporukkani kohdalla tämä ei koskaan ole ollut mikään olennainen seikka. Ihmettelen, missä nämä kaikki "kevytkenkäiset" naiset tuomitsevat miehet ovat, kun minulla tai kavereillani ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää vakavia parisuhteita varsin aktiivisesta sinkkuaikojen seksielämästä huolimatta.
Oltiin tapailtu parin viikon ajan melkein päivittäin, voi se oli ihana tunne kun jännitti sillon sitä ekaa kertaa et millanen se on :)
En mä edes tiedä mitkä olivat ensimmäiset treffit. Me ehdittiin hengata yhdessä monen monta kertaa ekan puolen vuoden aikana mitä tunnettiin toisemme. Käytiin keikoilla ja mitälie. Jossain vaiheessa alkoi vain tuntumaan siltä, että haluaisi olla toisen kanssa useammin, tunsin ikävää. Mikäli tuon häilyvän alueen omien "tunteiden heräämisestä" ensimmäiseen seksikertaan yritetään laskea, niin ehkäpä pari kuukautta siinä meni. Ja sen ajan sisään mahtii varmasti tusina "treffejä".
En tosiaan edes voi maata ihmisen kanssa, johon minulla ei ole syviä ihastuksen ja luottamuksen tunteita. Olen nyt tuon saman ukon kanssa ollut yhdessä viisi vuotta ja toivottavasti lopunelämäni.
Saman tien kun tavattiin. Yhdessä oltu nyt 14 vuotta.
Minulla ei ole nykyistä mutta olisin valmis keskustelemaan tästäkin detaljista tulevan kanssa.
M
Yhdenyön jutusta alkoi meidän suhde, nyt oltu yhdessä neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa myöhemmin ekoista treffeistä. En kyllä muista, montako kertaa ehdittiin nähdä siinä välissä.
Meillä samoin :)
Ekasta kerrasta ei tullut yhtään mitään mutta jatkettiin tapailua silti :)
Meillä ei koskaan ollut treffejä. Olimme kavereita, kunnes yhtäkkiä kiinnostus heräsi ja harrastimme seksiä, ja siitä lähti käyntiin seurustelu ja nyt olemme naimisissa.
Harrastettiin seksiä yksi villi yö (kertoja en laskenut) ennen ensimmäisiäkään treffejä. Piti olla vaan kertapano.
Sen jälkeen tavattiin kaupungilla kahdesti ilman seksejä, ne oli treffejä. Että kai sitten kolmansilla (viikko ensitapaamisen jälkeen).
Yhdessä on oltu nyt 13 vuotta.
No en treffikertoja ollut laskenut, mutta puoli vuotta oli takana romanttista ja ihanaa seurustelua. Molemmille oli eka kerta. Romanttinen ja ihana yhdessäolo on nyt jatkunut 29 v. :)
Tavattiin kesäkuussa, seurusteltiin tiiviisti, ensimmäisen kerran rakasteltiin muistaakseni tammikuussa. Kihloihin mentiin vuoden ja naimisiin kolmen vuoden päästä. Kummallekin tämä oli ensimmäinen vakava suhde, oltiin 18 ja 20, kun tavattiin.
Kolmannella kerralla kun tavattiin. Tutustuttiin netin kautta ja olimme jutelleet muutaman kuukauden ajan tiiviisti. Ja oikeastaan jo pari vuotta aiemminkin juteltiin mutta luultiin molemmat silloin että toista ei kiinnosta. :D
Nyt yhdessä 1,5vuotta.
Tää nykyinen oli yhden illan juttu reilu 16 vuotta sitten.