Tähän ketjuun sanoja jotka syystä tai toisesta vituttavat sinua!
Kommentit (111)
Bloggaajien tapa "kiskoa" vaatteet ylleen.
kiskoa: vetää voimakkaasti (t. vaivalloisesti), tav. nykäyksittäin, tempoa, nyhtää, riuhtoa, repiä.
"Kiskoin siis aamulla päälle ehkä tylsimmän, mutta mukavimman vaatekerran mitä kuvitella saattaa. Farkut, valkoinen kauluspaita ja mustat ballerinat.
Ulkolainen
Parhautta
Kun puhutaan nettisivuista tyyliin "Iltasanomien netissä"
Mistä näitä XXX oikein sikiää
Ei hyvää päivää
Erillainen
Kuullostaa
...ja muita tuhansia vastaavia.
Uuh kun rupes oikein ällöttää näiden kirjottaminenkin.
Rempseä, masuasukki, tätskä, äippä, some, "kielinainen"
Sidukka, skumppa, saikku, päikkärit, rageta.
Napostella. Lipittää viiniä. Parhautta. Olla (ihan) liekeissä. Noistahan saisi vaikka lauseen :D
Namit. Koiralle pitää antaa koulutustilanteessa nameja. Lapsilla on namipäivä. Namskista pussiin!, kun joku vaikka kertoo Facebookissa leiponeensa pullaa, tää siis kommenttina. Mihin hiton pussiin??!
Ja ehkä uusin on tää jännämies! En tiiä ärsyttäisikö niin paljon, jos sitä ei tungettaisi joka ketjuun. Anteeksi siis te kanssapalstailijat jotka tuota käytätte! Yritän kestää, antakaa mulle jaxuhaleja :)
Vierailija kirjoitti:
Edukas
TÄMÄ! voi saatana että rupesi taas kiehuun
Vierailija kirjoitti:
Dinneri. Ei vittu, dinneri.
Piti juuri tulla sanomaan tää. Miks jumalauta pitää ylipäänsä sotkee muka coolisti englantia johonkin väliin? Se on illallinen eikä mikään helvetin dinneri.
ssaaaattanaaa
minun äiti ja sinun äiti jaxuhalaavat.
itse vedän itseni jojoon katsoessani leijonien kuolemanpeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dinneri. Ei vittu, dinneri.
Piti juuri tulla sanomaan tää. Miks jumalauta pitää ylipäänsä sotkee muka coolisti englantia johonkin väliin? Se on illallinen eikä mikään helvetin dinneri.
ssaaaattanaaa
Tämä on karmein pissis-termi ja finglish kielinen ilmaisu evö!!!! Veit jalat suustani
Lipittää viiniä/sidukkaa, siitä tulee aina mieleen kissani, joka mielestäni juo lipittämällä. Eli pikkuisella kielellään nopeasti lipittää vettä suuhunsa, ei toki viiniä.
Lipittäminen illanistujaisissa, tulee mieleen ringissä istuvat ihmiset jotka työntävät kielenkärkensä viinilasiin sata kertaa sekunnissa :D En ymmärrä, miksei voi sanoa "juoda viiniä".
Masuasukki
Inttileski
Vanukas
Lettu
Brunssi
Rööki
Napostella