Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas mä loukkaannuin taas äidilleni...

Vierailija
19.05.2016 |

On jo aiemmin todennut että "vihaa" / ei voi sietää lasten itkua, jos mun lapset alkaa itkemään kesken hänen vierailunsa hän ottaa kärsivän ilmeen ja saattaa tokaista mulle ja lasten isälle että tehkää nyt jotain...

Hän on lähdössä lomalle kesällä ja olen lupautunut jo tyyliin kaksi vuotta sitte koiravahdiksi niin että menen lasten kanssa äitini asuntoon asumaan loman ajaksi... ja tää on ollu ihan ok. Kunnes nuorimmaiseni syntyi... hän on nyt 7kk, kiltti kuin mikä mutta kuin kuka tahansa vauva niin itkee tottakai joskus. Nukkuu yöt hyvin jne jne... Nyt äitini soitti ja kysyi et mites toi koira kun hän just varasi lentoliput... Sanoin että me tullaa ****n ja *****n kanssa se hoitamaan viikoksi. "Mutta ehkä on parempi että meette sit yöksi aina kotiin" "Ai miksi?" "No jos tulee jotain itkuja ja sellaista..." "Ai pelkäätsä et naapureilta (rivitalo) tulee sanomista" "No niin......"

Matkaa on sellaiset 6km ravata viikon ajan aamut ja illat bussilla/kävellen... Mä olin niin törppö että jäin sanattomaksi... Koiraa ei meille voi tuoda koska mun mies on allerginen... :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äiti varmaan sitten vie koiran hoitolaan. 

Vierailija
2/2 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne lapset ole yllättäen siihen ilmestynyt, äitisi tiesi heistä kyllä joten turha nyt alkaa änkyttää.

Jos hän ehdottomasti haluaa teidät öiden ajaksi pois asunnosta ja matka on hankala sinulle ja lapsille, niin hän voi jättää teille sitten taksirahat illat+aamut seitsemäksi vuorokaudeksi.

Jos ei tuo hälle käy niin sitten menee puhumaan naapureilleen että nyt on tälläinen tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi