Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi suurin ikä-ero, jonka voisit

Vierailija
23.02.2006 |

kuvitella puolisollesi ja itsellesi? Eli kuinka paljon vanhemman / nuoremman kanssa voisit elää arkeasi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen (eihän sitä osaa sanoa, kun ei ole tosipaikkaa ollut tässä asiassa), että max. 10 vuotta vanhemman ottaisin. yli 15 vuotta vanhempaa en ottaisi missään tapauksessa. Nuorempaa en välttämättä ottaisi myöskään. No, max. viisi vuotta nuorempi.

Olen itse 28-vuotias.

Vierailija
2/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ehkä 10 vuotta vanhempikaan ei tuntuis iän puolesta hurjalta, mutta nuorempi ei olis varmaan mahdollinen. Tai no OIKEASTI mikään ei ole mahdollista, sillä seurustelen elämäni rakkaan kanssa, joka on mua 3 vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustella miehen kanssa, joka olisi korkeintaan samanikäinen kuin minä. Nykyinen mies on 7 vuotta vanhempi, voisi olla max. 10. Vaikka rakkaus ei katso ikää, näin luulen.

Vierailija
4/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 6-7 vuotta sais olla maksimissaan vanhempi tai pari vuotta itseäni nuorempi.

Vierailija
5/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta nuorempi voisi mies olla, mutta ei kovin paljoa.

En tunne vetoa itseäni paljon vanhempiin miehiin.

Vierailija
6/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. 5 vuotta nuorempi

Vierailija
7/7 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tapasin mieheni kun olin 19-v ja mieheni oli 31. kaikki epäilivät suhteen onnistumista. nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja 3 lapsi tulossa ja ollaan onnellisia.

JOTEN RIIPPUU VARMAAN IHAN HENKILÖISTÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi