Vierailija

Mielikuvia? Kokemuksia?

• ylös 5
  • alas 10

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies yli 40

Höpö, höpö! Ihana kolme vitonen. Elämä koulinut parhaat puolet esiin. Fyysisesti vielä pitkään ihan OK. Ei tyttö enää. Henkisesti sopivan kypsä!

• ylös 31
  • alas 8

Nainen minun Makuuni jos olisin vapaa kun itse olen 36 .minusta nainen parhaimmillaan 30-40 vuotta.kun maailmaa on nähty jo paljon.
Naiset 😍

No more Mr Nice guy

• ylös 20
  • alas 6
Vierailija

29 + 5 vuotta vanha nainen.

Näin äsken baarissa sitä ikäluokkaa olevan naisen. Ensin ajattelin että onpa hieno ja olisi kiva vaikka laulaa karaokea yhdessä. Sitten koitin kovasti silmäillä että minne hän oikein meni ja näytti kadonneen jäljettömiin.

Sitten tajusin että hän vain otti silmälasit pois ja en enää tunnistanut häntä enkä pitänyt häntä enää läheskään yhtä kiinnostavana enkä yhtä nuoren näköisenä.

• ylös 6
  • alas 19

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Näin äsken baarissa sitä ikäluokkaa olevan naisen. Ensin ajattelin että onpa hieno ja olisi kiva vaikka laulaa karaokea yhdessä. Sitten koitin kovasti silmäillä että minne hän oikein meni ja näytti kadonneen jäljettömiin.

Sitten tajusin että hän vain otti silmälasit pois ja en enää tunnistanut häntä enkä pitänyt häntä enää läheskään yhtä kiinnostavana enkä yhtä nuoren näköisenä.

Ihmettelen miten sun itsetunto kestää mennä edes ihmisten ilmoille, kun ainakin jutuista päätellen tuntuu että ihan kaikki aina hyljeksivät sinua.

• ylös 10
  • alas 10
Vierailija

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ei näitä sun juttuja voi tosissaan ottaa. Pakko olla läppää.

Vierailija

Kolmenelonen nainen
Elämänvaiheessa
Nähny kokenu kaiken
Ja että vaihtamalla ei parane

Vierailija

Itse olin 34-vuotiaana kauneimmillani, vaikka kauniiksi on sanottu nuoresta pitäen. Puhkesin jotenkin oikein kukkaan ja minun perääni katselivat kaikki parikymppisetkin. Myös kaupassa kysyttiin usein papereita, jos ostin alkoholia. Minulla on 2 lasta eikä mikään paikka myöskään roikkunut siinä vaiheessa. Tästä se alamäki kai alkaa, olen nyt 36-vuotias..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.